دسته‌بندی نشدهفیلم و سریال

سریال سپاهی Sipahi؛❤️معرفی سریال+تیزر+گالری تصاویر

[ad_1]

سریال سپاهی Sipahi





سریال سپاهی Sipahi را حتما دنبال کنید. با پین تاتی همراه باشید.

سریال سپاهی Sipahi

ژانر: اکشن، درام

اگر به سریال‌های کوتاه ترکی علاقه دارید و دوست ندارید درگیر یک داستان طولانی شوید، پیشنهاد می‌کنیم دیدن سریال سپاهی را از دست ندهید. پخش این سریال اواخر سال گذشته میلادی از شبکه شوتی وی ShowTv ترکیه آغاز شد و پس از 8 قسمت 120 دقیقه‌ای پایان یافت. سریالی متفاوت و هیجان انگیز با بازیگران معروف که حتما نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. البته که این سریال به دلیل اینکه امتیازهای لازم را از طرف بینندگان دریافت نکرد پایان یافت در غیر این صورت میتوانست یک سریال طولانی و ادامه دار باشد.

سریال سپاهی Sipahi یک سریال اکشن متفاوت

خلاصه داستان:

سپاهی داستان چشمگیر زندگی و فعالیت‌های کورکوت علی ترک اوغلو، یکی از با استعدادترین مردان عملیاتی است که سازمان اطلاعات در سال های اخیر آموزش داده است را دنبال می کند، زیرا او پس از یک عملیات مهم و کلیدی به اطلاعات مهمی در مورد امنیت ملی ترکیه می رسد.

در راستای این اطلاعات، یلدیریم ظفر بوزوک (کرم آلیشیک) که از این رشته بازنشسته شده بود و عملیات موفقیت آمیز او در گذشته به عنوان دوره آموزشی در دانشکده MIT تدریس می شد، به وظیفه فراخوانده شد. در عملیاتی که کورکوت علی و یلدیریم با تیمی با استعداد انجام داده اند، شخصیت‌های عجیبی وجود دارند کمیسر ضد تروریسم کنان (اوزگه گورل) و کورکوت علی را پس از رفتن به خارج از کشور در کشور گرد هم می آورد و کار این دو بسیار دشوار می شود.

درقسمت پایانی سریال سپاهی Sipahi چه گذشت؟

موشکی قرار است از سوریه به آنکارا اصابت کند. کنان در دست هابتور است. علی به دلیل خطر لو رفتن نمی تواند به او برسد. هابتور مصمم است که کنان را بکشد اگر نتواند همسر و دخترش را پس بگیرد. علی که این بار به حرف یلدیریم گوش نمی دهد به دیدار ایوان می رود.
علی باید کنان را نجات دهد. علی، ازگی و یوسف موفق می شوند مامور زن ایرانی را که قصد کشتن فخرالدین را روی تخت بیمارستانش داشت، دستگیر کنند.

برخی بازیگران

کان ایلدریم Kaan Yildirim، اوزگه گورل Özge Gürel، کرم آلیسیک Kerem Alisik

گالری تصاویر



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا