پلیسپلیس سایبریپلیس فتاجرائم الکترونیکفضای تولید و تبادل اطلاعاتفناوری اطلاعات

کاربران صرافی ” کریپتولند ” به سایت گرداب مراجعه کنند

[ad_1]

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا خبر داد : با توجه به دستگیری مدیران مختلف صرافی ” کریپتولند ” به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور ؛ مالباختگان این صرافی می توانند مدارک و ادعای خود را در خصوص میزان سرمایه از دست رفته ؛ به سایت گرداب ارائه کنند .

سرهنگ  ” پاشایی”  معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا از دستگیری متهم اصلی پرونده به نام “س. الف ” و سایر اعضای این باند سازمان یافته به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور با دستور دادسرای ویژه جرایم اقتصادی خبر داد.

وی اظهار داشت : کلیه اعضای این صرافی  می توانند مدارک و ادعاهای خود را در مورد میزان سرمایه موجود در این صرافی با مراجعه به سایت gerdab.ir/fa/forms/5  به منظور بررسی و رسیدگی ثبت کنند .

این مقام مسئول در ادامه ضمن هشدار به کاربران و متقاضیان سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها و بورس ارزهای خارجی در خصوص عواقب کلاهبرداری های این حوزه هشدار داد.

سرهنگ پاشایی از عموم هموطنان خواست : در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیش تر در این خصوص با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس https:‎//www.cyberpolice.ir و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰از خدمات مشاوره ای و راهنمایی های همکاران ما در پلیس سایبری سراسر کشور بهره مند شوند .

 

لینک کوتاه : https://sobhanepress.ir/?p=166207

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا