دسته‌بندی نشده

زمان ثبت‌نام و اولویت‌های حج تمتع اعلام شد-راهبرد معاصر

[ad_1]

به گزارش راهبرد معاصر؛ سازمان حج و زیارت مطابق با ظرفیت تخصیص‌یافتۀ حج تمتع به ایران، افرادی را که تا ۲۹ اسفند ۱۳۸۵، تا ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ و تا ۳۱ تیرماه ۱۳۸۶ برای حج تمتع ودیعه‌گذاری کرده‌اند، برای پیش ثبت‌نام در کاروان‌های حج ۱۴۰۳ فراخواند. پیش ثبت‌نام الکترونیکی از این اولویت‌ها از ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

درصورت اقدام نکردن این گروه از ودیعه‌گذاران، اولویت‌های بعدی فراخوانده خواهند شد. بر این اساس، سازمان حج و زیارت به ودیعه‌گذاران حج تمتع تا اول مردادماه ۱۳۸۶ آماده‌باش داده است. این اولویت‌ها در صورت خالی ماندن کاروان‌ها، به صورت روزشمار تا تکمیل ظرفیت کاروان‌های حج پذیرفته خواهند شد.

اولویت اعزام به حج تمتع ۱۴۰۳ مطابق با جدول زیر است:

زمان ثبت‌نام و اولویت‌های حج تمتع اعلام شد

سازمان حج و زیارت همچنین در پیش‌اطلاعیه‌ای که دوشنبه ۴ دی‌ماه ۱۴۰۲ منتشر کرده، یادآور شده است: افرادی که در کاروان‌های حج سال ۱۳۹۹ نام‌نویسی و وجوه مربوط را واریز کرده‌اند، ولیکن به دلیل لغو سفر حج در آن سال و سال‌های پس از آن موفق به تشرف نشده و تاکنون نیز انصراف نداده‌اند، نیازی به انجام پیش ثبت‌نام نداشته و همزمان با اعلام ثبت‌نام قطعی، به‌صورت مستقیم امکان نام‌نویسی در کاروان‌ها را خواهند داشت.

تمام ودیعه‌گذاران حج تمتع باید قبل از انجام امور ثبت‌نام، به سامانه reserve.haj.ir مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات و دریافت کد رهگیری اقدام کنند، در غیر این صورت امکان ادامه فرایند ثبت‌نام را نخواهند داشت.

متقاضیان اعزام برای سفر حج تمتع سال ۱۴۰۳ باید دارای گذرنامه حداقل با تاریخ اعتبار ۱۴۰۳/۰۹/۲۰ باشند.

اطلاعیه تکمیلی درباره زمان و نحوه انجام پیش ثبت‌نام روز یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ از طریق پایگاه‌های خبری سازمان حج و زیارت و دیگر رسانه‌ها منتشر خواهد شد. / ایسنا

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا