دسته‌بندی نشدهسلبریتی هاعمومیفرهنگ و هنرفیلم و سریال

اولین تصاویر سریال لغو شده بازی تاج و تخت از شخصیت نائومی واتس

[ad_1]

به‌تازگی تصاویری از سریال پیش درآمد و لغو شده بازی بازی تاج و تخت (Game of Thrones)  منتشر شده که در آن شاهد حضور نائومی واتس هستیم.

آبان ۹۸ بود که شبکه HBO تصمیم گرفت تا ساخت اولین سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت را که تنها قسمت آزمایشی آن تولید شده بود، متوقف و لغو کند. 

حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر این سریال لغو شده فاش شده است. به‌تازگی ۴ تصویر از قسمت پایلوت یا آزمایشی اولین سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت که ظاهراً قرار بود «Blood Moon» نام داشته باشد و در نهایت لغو شد، فاش و منتشر شده است.

در این تصاویر، شاهد حضور نائومی واتس هستیم که اطلاعاتی از نقش او در دسترس نیست.

طبق اطلاعات فاش‌شده، در قسمت اول این سریال قرار بود شاهد یک عروسی بین دو خاندان استارک و کسترلی در کسترلی راک باشیم. اس‌جی کلارکسون وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت نسخه پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت را برعهده داشته و فیلمنامه این سریال توسط جین گلدمن نوشته شده بود.

نائومی واتس، جاش وایت هاوس، نائومی آکی و میراندا ریچاردسون، از جمله بازیگرانی بودند که در قسمت پایلوت این سریال حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته بودند. هنوز دلایل رسمی توقف ساخت این سریال منتشر نشده، اما گفته می‌شود که مراحل پس از تولید این قسمت بسیار طولانی شده بود و همچنین مشکلات زیادی در پشت صحنه فیلمبرداری سریال در ایرلند شمالی به وجود آمده بود.

سریال Blood Moon قرار بود به رازهای تاریک و هولناک وستروس و منشا وایت‌ واکرها تا اسرار شرق و داستان استارک‌ها بپردازد.

در حال حاضر، سریال House of the Dragon اولین سریال بازی تاج و تخت بوده که به مرحله ساخت و پخش رسیده و فصل اول آن در تابستان سال ۲۰۲۲ پخش شد و فصل دوم سریال خاندان اژدها در تابستن سال ۲۰۲۴ از شبکه HBO و مکس پخش می‌شود.

همچنین، ساخت سریال A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight از دنیای بازی تاج و تخت هم تایید شد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا