پیراهن بلند دخترانهپیراهن حریر دخترونهپیراهن دخترانه بچگانهپیراهن شب دخترانهپیراهن مجلسی دخترونهلباس دخترونهلباس مجلسی جدید بچگانهمدل پیراهن پرنسسیمدل سارافون مجلسی بچگانهمدل لباس مجلسی دخترونه

مدل های زیبای پیراهن مجلسی دخترونه بچگانه شیک

[ad_1]

مدل پیراهن مجلسی دخترونه

یکی از لباس های مخصوص دختر بچه ها پیراهن های فانتزی و زیبا می باشد. مدل پیراهن مجلسی در طرح های بسیار متنوعی وجود دارد که شما می توانید برای کودک خود تهیه کنید. اگر یک مهمانی و جشن مهم در راه دارید می توانید لباس مجلسی خود را با دخترتان ست کنید. هر مدلی را که دوست دارید انتخاب کرده و تنها سایز آن برای شما و فرزندتان فرق داشته باشد. ما در این نوشته بروزترین مدل های پیراهن مجلسی دخترونه را به نمایش گذاشته ایم که بسیار جذاب و خاص می باشند.

………………………………………………………………………………………………………………………………………

مدل پیراهن مجلسی دخترونه

انتخاب پیراهن های فانتزی دوخته شده با پارچه های مختلف بهترین انتخاب برای یک شاهزاده خانم کوچک است. پیراهن از محبوب‌ترین و پرکاربردترین لباس‌های دخترانه است که می‌تواند به همراه ساپورت یا جوراب شلواری به تنهایی یک دست لباس کامل و زیبا باشد.

مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه

رنگ های قرمز و صورتی  از پرکاربرد ترین رنگ ها برای پیراهن فانتزی بچگانه می باشد که نمونه هایی را در تصاویر مشاهده می کنید.

مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه

پیراهن‌های دخترانه نسبت به لباس‌های دیگر جا برای طراحی های متنوع بسیاری دارد؛ دامن حریریا تور، یک پاپیون، آستین‌های چین‌دار و حاشیه‌های گیپور، همه اینها در زیباتر شدن و خاص تر شدن لباس کودک شما مهم است. شما می توانید برای لباس تولد دختر بچه های خود یک پیراهن پرنسسی مطابق با رنگ دلخواه فرزند خود سفارش دهید و تصاویر زیبا و به یاد ماندنی از روز تولدش برایش به یادگار بگذارید.

مدل پیراهن مجلسی دخترونه

پیراهن دخترونه پولکی

مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه

پار چه های توری و گیپور و حریر و کرپ اینها گزینه ی مناسبی برای دوخت پیراهن های مجلسی بچگانه می باشند. همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید ترکیب این پارچه ها و استفاده در دوخت پیراهن به جذاب شدن لباس کودک شما کمک می کند. سنگ دوزی و چسباندن شکوفه و گل های حریری روی لباس بچه ها به زیباتر شدن و بچگانه شدن لباس کمک می کند.

مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه

تصاویر زیبایی از مدل پیراهن دخترانه پرنسسی شیک

مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه

مدل لباس دخترونه دانتل

مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه

پیراهن‌های آستین کوتاه و آستین حلقه‌ای برای فصل های گرم سال مناسب می باشد و شما می توانید یک مدل صندل دخترانه زیبا و یک کلاه آفتابی برای کودک خود تهیه کنید و یک استایل تابستانی شیک و برای او ایجاد کنید. برای فصل های پاییز و زمستان بهتر است که از لباس های آستین دار دوخته شده از پارچه های ضخیم مثل مخمل و کتان و … استفاده کنید. البته می توانید از مدل سارافون پاییزه نیز استفاده کنید و زیر آن یک بلوز بپوشید.

مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه

مدل پیراهن دختر بچه ۲۰۲۲

مدل پیراهن مجلسی دخترونه

ما در نوشته های قبیلی ایده هایی برای ژست عکس دختر بچه ها به نمایش گذاشته ایم که با انتخاب یک پیراهن مجلسی زیبا یک تصویر به یادماندنی برای کودک خود به یادگار بگذارید.

مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه

مدل لباس تابستانی دخترونه مجلسی

مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه

مدل پیراهن دخترانه آستین دار

مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه

مدل لباس پرنسسی دخترونه

مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه

برای دختر بچه های پوشیدن لباس های بلند کمی دشوار است چون جلوی دست و پا و تحرک آنها را می گیرد و به همین دلیل بیشتر مدل های پیراهن کوتاه دوخته می شود ولی برای روز تولد یا مراسم ازدواج اقوام نزدیک می توانید از نمونه های بلند نیز استفاده کنید.

مدل پیراهن مجلسی دخترونه مدل پیراهن مجلسی دخترونه…………………………………………………………………………………………………………………………………………….

مدل لباس دختر بچه فانتزی

مدل لباس بچگانه شیک

مدل پالتو بچگانه

ست لباس مادر دختری

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا