دسته‌بندی نشدهفیلم و سریال

سریال آلپ ارسلان | ❤️ معرفی+تیزر+گالری تصاویر

alparsalan pintatiTH 900x500 - سریال آلپ ارسلان | ❤️ معرفی+تیزر+گالری تصاویر





سریال آپارتمان مظلوم ها و اتفاقات جالب آن را حتما دنبال کنید.با پین تاتی همراه باشید.

معرفی سریال آلپ ارسلان، سلجوقیان بزرگ
Alparslan: Büyük Selçuklu

ژانر: تاریخی، اکشن، درام

مجموعه‌ای دیگر از سریال تاریخی سلجوقیان بزرگ، که پخش آن از سال گذشته از سال گذشته از شبکه TRT1 آغاز شد و هنوز ادامه دارد. سریالی پر هزینه که صحنه‌های اکشن بسیار زیبا و حرفه‌ای دارد و جزو سریال‌های خوش ساخت تاریخی ترکیه محسوب می‌شود. این سریال با داستان هیجان انگیز و زیبای خود و همچنین بازیگرانی که جزو بهترین و معروف‌ترین بازیگران ترکیه هستند توانست نظر بسیاری از بینندگان را در ترکیه و خارج از کشور به خود جلب کند. این سریال در منطقه ریوا در استانبول فیلم‌برداری شده است.

خلاصه داستان سریال آلپ ارسلان

داستان در سال 1048 اتفاق می‌افتد. در آن زمان، آناتولی (سرزمین‌های ترکیه امروزی) تحت حاکمیت بیزانس بود. آلپ‌ارسلان سلجوقیان بزرگ یک اسپین آف از سریال ترکی سلجوقیان بزرگ: نگهبانان عدالت است.

آلپ‌ارسلان جنگجوی موفقی است که شجاع، نترس و مصمم است. او نام آلپ ارسلان (به معنای واقعی کلمه در زبان ترکی شیر قهرمان) را به دلیل قدرت نظامی و مهارت های جنگی خود به خود گرفته است.

آلپ‌ارسلان از زمانی که 15 سال پیش مادرش توسط سربازان بیزانس به قتل رسید، به عنوان یک یتیم بزرگ شده است. از آن زمان، او قصد دارد انتقام مادرش را بگیرد و امپراتوری بیزانس را شکست دهد.

او یکی از شاهزادگان سلجوقیان بزرگ است. پدرش جاگری بی رئیس اردوگاه عشایری مرو و عمویش طغرل بی سلطان سلجوقیان بزرگ است. برادرش سلیمان نیز مانند او یک جنگجوی موفق است. اردوگاه عشایر مرو در نزدیکی مرز بیزانس قرار دارد و توسط سربازان بیزانس مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد. زنان در اردوگاه عشایری وظیفه پخت و پز و قالی بافی را بر عهده دارند و مردان وظیفه حفاظت از ترک‌ها را بر عهده دارند.

هنگامی که ترکها مورد حمله سربازان بیزانسی قرار می گیرند، سلطان سلجوقیان بزرگ دستور لشکرکشی به آناتولی را می دهد.

آلپ‌ارسلان در راه تحقیق از قاتلان، جان دختر ترکمنی به نام آکجا هاتون را نجات می‌دهد. آکجا هاتون دختر زیبایی است که از آزار و اذیت بیزانس فرار کرده است. آلپ‌ارسلان از روی تصادف محض جان او را از دست سربازان بیزانس نجات می‌دهد و او را به اردوگاه عشایر مرو می‌آورد. او در نگاه اول تحت تاثیر زیبایی و معصومیت او قرار می‌گیرد.

از سوی دیگر، زنان در اردوگاه مرو به ویژه کاراجا هاتون به آکجا هاتون مشکوک می شوند. کاراجا هاتون معتقد است که آکجا هاتون اسرار زیادی دارد و او یک خائن است.

برخی بازیگران

باریش آردوچ Barış Arduç، فاحریه اوجن Fahriye Evcen، رابیا سویتورک Rabia Soytürk

و….

گالری تصاویر




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا