دانلود نرم افزاردسته‌بندی نشده

دانلود نرم افزار شیریت SHAREit

[ad_1]

در این پست از سایت تفریحی جیران با دانلود نرم افزار شیریت SHAREit در خدمت شما عزیزان هستیم. اگر قصد دارید داده های خود را از یک دستگاه به دستگاه دیگر منتقل کنید، SHAREit می تواند یک گزینه محبوب باشد. برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس است و به ما امکان می دهد چندین نوع داده را بین دستگاه ها به صورت بی سیم انتقال دهیم. با این حال، برنامه دارای چندین محدودیت است که باید از قبل از آنها مطلع باشید. بنابراین، من این بررسی دقیق SHAREit را ارائه کرده ام تا به شما در استفاده از برنامه کمک کند و همچنین شما را با بهترین جایگزین آن آشنا کند.

بررسی برنامه SHAREit و قابلیت های اصلی

در حالی که برنامه SHAREit بیشتر برای انتقال فایل ها بین گوشی های هوشمند مختلف استفاده می شود، ویژگی های دیگری نیز ارائه می دهد. برای شروع با بررسی SHAREit، بیایید نگاهی به آنچه می‌توانیم با این ابزار انجام دهیم، بیاندازیم.

• از هم اکنون، SHAREit برای رایانه های شخصی اندروید، iOS و ویندوز در دسترس است. بنابراین، می توانید از آن برای انتقال داده ها بین پلتفرم های مختلف (مانند اندروید به آیفون) استفاده کنید.
• برنامه SHAREit از هم اکنون فقط می تواند عکس ها، فیلم ها، آهنگ ها، اسناد و برنامه های شما را انتقال دهد.
• لطفاً توجه داشته باشید که فقط برنامه‌های شما دوباره نصب می‌شوند، اما نمی‌توانند داده‌های برنامه را منتقل کنند.
• انتقال به صورت بی سیم توسط برنامه SHAREit با سرعت حداکثر ۲۰ مگابیت در ثانیه (۲۰۰ برابر سریعتر از بلوتوث) انجام می شود.
• علاوه بر انتقال داده، می‌توانید تعداد زیادی ویدیو برای تماشا در SHAREit پیدا کنید و حتی تصاویر پس زمینه را از آن دانلود کنید.

چگونه می توان از SHAREit برای انتقال داده بین گوشی ها استفاده کرد؟

همانطور که در بررسی SHAREit ما ذکر شده است که رایج ترین استفاده از برنامه انتقال داده بین دستگاه های مختلف است. بنابراین، اگر شما نیز می خواهید فایل های خود را از یک گوشی به گوشی دیگر منتقل کنید، می توانید از SHAREit به روش زیر استفاده کنید.

مرحله ۱: برنامه SHAREit را دانلود کنید

برای شروع، کافی است در دستگاه Android/iOS خود به Play Store یا App Store بروید و به دنبال برنامه SHAREit بگردید. هنگامی که برنامه را پیدا کردید، به سادگی آن را روی دستگاه خود نصب کنید و مجوز لازم را به آن بدهید.

پس از آن، مطمئن شوید که هر دو دستگاه نزدیک هستند و گزینه‌های WiFi و بلوتوث آن‌ها روشن هستند.

مرحله ۲: ارسال داده از دستگاه منبع

برای شروع انتقال، می‌توانید SHAREit را در دستگاه منبع خود راه‌اندازی کنید و روی ویژگی «ارسال» ضربه بزنید. این شما را به حافظه گوشی خود می برد تا بتوانید آنچه را که می خواهید انتقال دهید انتخاب کنید و شروع به ارسال این موارد کنید.

نرم افزار shareit

مرحله ۳: داده های خود را در دستگاه هدف دریافت کنید

به طور مشابه، می توانید برنامه SHAREit را در دستگاه مورد نظر خود راه اندازی کنید و به جای آن روی گزینه «دریافت» ضربه بزنید. با این کار تلفن منبعی که در نزدیکی شما قرار می گیرد جستجو می شود. می توانید روی نماد آن ضربه بزنید و اتصال را تأیید کنید تا شروع به دریافت فایل ها در تلفن مورد نظر خود کنید.

با دنبال کردن این تمرین ساده در این بررسی برنامه SHAREit، می توانید به راحتی از آن برای انتقال داده های خود بین دستگاه های مختلف استفاده کنید.

بررسی مزایا و معایب نرم افزار SHAREit

در حالی که SHAREit مطمئناً یک برنامه مدبر است، محدودیت ها و مشکلاتی دارد. بنابراین، برای پایان دادن به بررسی برنامه SHAREit، اجازه دهید به سرعت مزایا و معایب آن را در نظر بگیریم.

مزایا

• نسخه اصلی SHAREit به صورت رایگان در دسترس است
• می تواند اطلاعات شما را به صورت بی سیم بین گوشی های هوشمند مختلف انتقال دهد
• همچنین ویژگی های سرگرمی دیگری برای تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی ارائه می دهد

معایب

• نسخه اصلی دارای تعداد زیادی تبلیغات و پاپ آپ های ناخواسته است
• فرآیند اتصال هر دو دستگاه می تواند پیچیده باشد
• فقط می تواند تعداد انگشت شماری از انواع داده را منتقل کند و بیشتر محتوا از بین می رود
• برای دسترسی به نسخه پرمیوم آن، باید ۹.۹۹ دلار بپردازید

نتیجه گیری

برای پایان دادن به بررسی SHAREit، می‌توانم بگویم که این یک برنامه مناسب برای انتقال چند فایل به صورت بی‌سیم است. اگر چه، اگر داده های زیادی برای انتقال در زمان کمتر دارید، از هر برنامه دیگری استفاده کنید. این نیازهای اولیه شما را به صورت رایگان برآورده می کند، اما در فرآیند انتقال باید با تبلیغات ناخواسته زیادی روبرو شوید.

دانلود نرم افزار شیریت SHAREit نسخه اندروید

دانلود ورژن 6.33.48 با حجم 41 مگابايت

نسخه اندروید Premium

دانلود ورژن 6.33.48 با حجم 44 مگابايت

دانلود ورژن 6.23.28 با حجم 59 مگابايت

نسخه اندروید SHAREit Premium : Pure Share

دانلود ورژن 1.1.28 با حجم 13 مگابايت

دانلود ورژن 1.1.18.2 با حجم 13 مگابايت

نسخه Lite اندروید

دانلود ورژن 3.6.8 با حجم 41 مگابايت

نسخه Windows

دانلود ورژن 5.1.0.5 با حجم 16 مگابايت

لینک کمکی ( Mirror Link )

نسخه Mac

دانلود با حجم 4 مگابايت


بیشتر بخوانید: چرا نسل جدید نمی تواند بدون گوشی های هوشمند زندگی کند؟


[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا