اپلیکیشناپلیکیشن کلاب هاوساخبار کوتاهاینترنتکلاب هاوس

عضویت در کلاب هاوس بدون دعوتنامه ممکن شد!

[ad_1]

عمده ترین مانع برای عضویت در کلاب هاوس الزامی بودن داشتن دعوتنامه است. اما عضویت در کلاب هاوس بدون دعوتنامه نیز ممکن شده است.

از زمان ارائه کلاب هاوس برای iOS حواشی زیادی حول محور این شبکه اجتماعی نوظهور ایجاد شد. برخی از مهمترین محدودیت های کلاب هاوس مربوط به ارائه انحصاری آن برای آیفون و البته لزوم داشتن دعوتنامه برای عضویت در کلاب هاوس بود.

ارائه رسمی کلاب هاوس برای اندروید، اولین محدودیت را از بین برد و حالا گویا نویت به حذف دومین محدودیت رسیده است. موضوعی که پیش از این در بررسی استراتژی تبلیغاتی کلاب هاوس در نقد کلاب هاوس به آن مفصلا پرداخته بودیم.

عضویت در کلاب هاوس بدون دعوتنامه ممکن شد

توسعه دهندگان و مالکان کلاب هاوس حال رسما اعلام کرده اند که این سرویس هم اکنون برای همه کاربران اندروید و آیفون بدون نیاز به دعوتنامه در دسترس است. پلتفرم کلاب هاوس حدود یک و نیم سال قبل، به عنوان یک سرویس آزمایشی و تنها برای گوشی های آیفون منتشر شد.

کلاب هاوس در مدت کوتاهی آنقدر معروف شد و افراد به آن تمایل نشان دادند، که شمار زیادی از شرکت های رقیب به ارائه گزینه های مشابه با آن اقدام کردند. از ویس چت تلگرام، قابلیت اسپیس توییتر، ابزار هاتلاین فیسبوک و حتی ارائه قابلیت های جدید در اینستاگرام و ردیت.

اما حالا بالاخره سیستم لیست انتظار و عضویت دعوتنامه ای از کلاب هاوس حذف شده است و حالا افراد می توانند به سادگی در این برنامه عضو شوند. توسعه دهندگان کلاب هاوس از ارائه یکی دو هفته ای به روزرسانی ها می گویند. آن ها همچنین از افزایش ظرفیت روم ها از 50 هزار به نیم میلیون می گویند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عضویت در کلاب هاوس بدون دعوتنامه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا