اخبار گوناگونتعطیلی مدارس فردادسته‌بندی نشده

تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ مشخص شد (آلودگی هوا)

[ad_1]

آیا مدارس تهران و کرج فردا یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است ؟!

در هفته گذشته مدارس تهران و البرز و کرج با توجه به انباشت آلاینده ها و آلودگی شدید هوا تعطیل نشد و فقط امروز شنبه ۱۱ آذر مدارس ابتدایی و پیش دبستانی تهران با توجه به وضعیت بسیار بد هوا تعطیل شد .

تعطیلی مدارس یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲

مهدهای کودک مدارس ابتدایی و متوسط دوره اول تهران فردا هم مجازی شد.
معاون استاندار :تهران با توجه به تشدید آلودگی هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان بر اساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا فعالیت آموزشی مقاطع کودکستان دبستان و متوسطه اول استان تهران به غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر فردا یکشنبه ۱۲ آذرماه غیر حضوری و مجازی برگزار می شود.
همه مقاطع تحصیلی مدارس استثنایی در دو نوبت صبح و عصر نیز غیر حضوری است؛ همچنین پلیس راهور تهران بزرگ و پلیس راهور شرق و پلیس راهور غرب تهران از تردد شبانه خودروهای گازوئیلی سنگین که آلایندگی قابل روئت ،دارند جلوگیری خواهند کرد

تعطیلی مدارس اصفهان و شهرستان های اصفهان

فردا یکشنبه دوازدهم آذرماه تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی ششگانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران نجف آباد، خمینی شهر شاهین شهر، برخوار مبارکه، زرین شهر و فولادشهر همچنان به صورت غیر حضوری خواهد بود

ما در این مطلب آخرین اخبار مربوط به تعطیلی مدارس روز یکشنبه ۱۲ آذر را لحظه به لحظه پوشش خواهیم داد

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدارس به علت آلودگی هوا تعطیل نمی شود، اصرار به تعطیل نشدن مدارس و حتی دانشگاهها دارند که باید دید با توجه به وضعیت امروز و فردا آب و هوا و میزان آلودگی هوا برای روز یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ چه تصمیمی خواهند گرفت و آیا مدارس تعطیل خواهند شد یا نه.

تعطیلی مدارس تهران و البرز به یک خبرهای حائز اهمیت تبدیل شده و دانش آموزان و والدین می خواهند بدانند آیا مدارس تهران و البرز فردا یکشنبه ۱۲ آذرماه تعطیل است یا نه و تکلیف چیست؟

تاکنون هیچ تصمیمی در مورد تعطیلی مدارس فردا گرفته نشده است.

 

 

شاخص آلودگی هوا

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد: میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۱ آذرماه) در وضعبت نارنجی قرار دارد.
به گزارش حرف تازه، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۱۴۷ بود و کیفیت هوای پایتخت درشرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۱۲۳ و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا