تزیینات خانهدکور خانهدکور دخترانهدکوریراهنمای خریدلوازم تزیینی

تابلو برای اتاق خواب دخترانه – رازهای انتخاب تابلو برای اتاق خواب دخترانه

[ad_1]

تابلو برای اتاق خواب دخترانه
nowrooz

امروزه لوازم تزیینی و دکوری در طراحی دکوراسیون نقش مهمی دارند که شاید بتوان گفت تابلو یا هنر روی دیوار یکی از مهم‌ترین اجزای دکوراسیون است. انتخاب طرح مهم‌ترین دغدغه در خرید تابلو است مخصوصاً اگر قصد خرید تابلو برای اتاق خواب دخترانه را داشته باشید. شاید بهتر است بگوییم برای خرید تابلو هم ویژگی هایی وجود دارد که باید مدنظر گرفته شود همانند تمام چیزهایی که با نگاه علمی به آن نگریسته اند. اگر دیوار اتاقتان سرد و عریان است و حس خوبی را به شما منتقل نمی کند، باید کاری کرد تا کمی تغییر ایجاد شود. آسان ترین راه برای ایجاد تغییر تابلو است. بهتر است چند نکته را رعایت کنید و از تغییر اتاقتان شگفت زده شوید.

تابلو برای اتاق خواب دخترانه

تابلو نقاشی آکریلیک مون آرت کد ۲۱

در واقع برای خرید تابلو هم نکاتی وجود دارد که باید رعایت شود وگرنه در طول زمان بعد از خرید تابلو برای اتاق دخترانه یا هر جای دیگر ممکن است دچار عذاب از تابلو شوید. پس کمی دقت کنید و همراهمان باشید. به عنوان مثال من تابلو نقاشی آکریلیک مون آرت کد ۲۱ را به شما معرفی می کنم.
در ابتدای امر شما سایز تابلو را در نظر بگیرید و با سایز دیوار مورد نظر مقایسه می کنید، آنچه مهم است مقیاس تابلو است بر دیوار است یعنی تابلوی انتخابی شما باید حدوداً ۵۰ تا ۷۰ درصد دیوار را پوشش دهد. این قانون برای تمام دیوارها و تمام تابلوهاست.

تابلو برای اتاق خواب دخترانه

نقاشی اکریلیک بهترین تابلو برای اتاق خواب دخترانه

برای نصب کردن تابلو نقاشی اکریلیک مون آرت کد ۱۸ برای اتاق دخترانه دقت کنید که محل نصب را حتماً از وسیله زیر تابلو ۲۵ سانتی متر فاصله دهید. با توجه به رنگ آمیزی تابلو برای اتاق دخترانه سعی کنید که تابلویی را انتخاب کنید که بارنگ دکور اتاق همخوانی داشته باشد.
حتماً لازم نیست از تمام رنگ‌ها در اتاق وجود داشته باشد، مثلاً با توجه به تابلو نقاشی اکریلیک مون آرت کد ۱۸ این تابلو برای اتاق دخترانه ای مناسب است که رنگ دکوراسیونش یکی یا چند رنگ از جمله آبی، نارنجی، مشکی و یا حتی زرد باشد. وجود رنگ‌های دکور اتاق در تابلو نوعی وابستگی زیبا را در اتاق ایجاد می کند.

تابلو برای اتاق خواب دخترانه

تابلو نقاشی اکریلیک مون آرت کد ۳۰

همان‌طور که قبلاً گفتیم سبک و چیدمان اتاق برای انتخاب تابلو بسیار مهم است و باید در نظر گرفته شود. مثلاً تابلو نقاشی اکریلیک مون آرت کد ۳۰ با تناژمشکی و کرم به عنوان تابلو برای اتاق خواب دخترانه ای مناسب است که سبک و چیدمان مینیمال دارد و از رنگ های کرم یا مشکی در اتاقش استفاده کرده است. یادتان باشد لازم نیست حتماً قسمت بزرگی از اتاق با تابلو همرنگ باشد، حتی چیز کوچکی که همسو با تابلو باشد کافی است.

تابلو برای اتاق خواب دخترانه

تابلوهای چندتایی برای اتاق خواب دخترانه

بهتر است تابلویی را که انتخاب می کنید به فضا و سبک اتاق شما وابسته باشد به این معنا که مثلاً اگر اتاقتان دکوری مدرن دارد تابلو را هم به همان سبک انتخاب کنید.
اگر دوست ندارید روی دیوارتان تنها یک تابلو باشد می توانید اندازه های مشخص را چند قسمت کنید و تابلو های چند تکه را امتحان کنید.
با توجه به دکوراسیونتان می توانید از تابلوهای خانوادگی یا گوتیک استفاده کنید. یادتان باشد مهم این است که در انتخاب تابلو برای اتاق دخترانه به سلیقه های دخترانه هم توجه کرد.

راز زیبایی تابلوهای چندتایی

اگر واقعاً نمی دانید از کجا شروع کنید ما به شما چندراه میانبر نشان می دهیم. اول اینکه سعی کنید تابلوهایی را مدنظر داشته باشید که با رنگ دیوارتان متناسب باشد، چون تابلو برای اتاق خواب دخترانه است پس رنگ‌هایی را که نمی پسندد حذف کنید.
حالا تابلوی اصلی را انتخاب کنید، تابلوی اصلی همان است که بارنگ دیوار تناسب دارد. حالا می توانید تابلوهایی را انتخاب کنید که از رنگ دیوار یا دکور در آن ها بکار رفته است. این بازی با رنگ‌هاست که می تواند اتاق را جذاب و زیبا کند.

تابلو برای اتاق خواب دخترانه

کدام تابلو برای اتاق خواب دخترانه روی کدام دیوار؟

نکته ای را که در تابلو برای اتاق دخترانه باید دقت کنید و تأثیر مستقیمی در زیبایی و تعادل اتاق دارد این است که ارتفاع و عرض دیوار اتاق در انتخاب تابلو بسیار اهمیت دارد. مثلاً برای اتاقی که دیوارهای بلندی دارد بهتر است از تابلوهای عمودی استفاده کنیم چراکه اگر از تابلوهای افقی هرچند زیبا استفاده شود، به نظر می رسد خطی دیوار را نصف کرده و این خوشایند نیست.

تابلو برای اتاق خواب دخترانه

تضاد بسیار زیباست

هنر همیشه می‌تواند زیبایی ایجاد کند و روح عصیانگرش را مهمان تابلو برای اتاق دخترانه کند. می توان برای دیوارهای اتاق تابلویی متضاد انتخاب کرد و تمام فرمول های آرامش را کنار گذاشت. می توان با انتخاب رنگی متضاد رنگِ غالب اتاق روحی پرهیجان را به فضا دمید.
بله می توان از رنگی برای تابلوی اتاق دخترانه استفاده کرد که شور نوجوانی را نشان دهد؛ این خود سبکی است برای آن‌ها که پرشور و پرهیجان هستند.

تابلو برای اتاق خواب دخترانه

طراحی های مشکل گشا

 با تمام این اوصاف و درنهایت جالب است بدانید هنوز افرادی هستند که در انتخاب تابلو برای اتاق دخترانه‌ خود نمی‌توانند تصمیم بگیرند. ما به این گروه خاص تابلو های طراحی و سیاه و سفید را پیشنهاد می کنیم. تابلوهایی که زیبا بوده و به هر اتاق و هر فضایی تعلق دارند. مهم این است زیبا باشند نه از نظر منتقدان که از نظر شما. فقط کافی است قلبتان به ذهنتان بگوید همین خوب است. این همان است که می خواستم.

میانگین امتیازات ۵ / ۵. تعداد امتیازات ۲۳۴

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا