تزئینات عروسدسته‌بندی نشدهسبک زندگی

راهنمای انتخاب کیک عروس و نکات ریز و درست تهیه کیک عروسی

[ad_1]

یکی از اقداماتی که در لیست برنامه ریزی های مراسم عروسی باید لحاظ شود و اهمیت زیادی دارد انتخاب و تهیه کیک عروسی می باشد که هر کسی می تواند طبق سلیقه ای که دارد و بودجه در نظر گرفته شده برای این کار مدل دلخواهی از آن را سفارش دهد و برای پذیرایی از مهمانان تدارک ببیند. در همین راستا سعی داریم در این مطلب برای آگاهی شما عزیزان به بررسی نکات و راهنمای انتخاب کیک عروس بپردازیم.

نکات مهم انتخاب کیک عروس

بهترین راهنمای انتخاب کیک عروس

به طور کلی باید گفت کیک عروسی در واقع از جمله خوراکی های موجود در مراسم عروسی بوده که علاوه بر طعم عالی بایستی ظاهری جذاب و ایده آل نیز داشته باشد تا در همخوانی با دیزاین و تم مراسم عروسی برای عکس و فیلمبرداری نیز جلوه خوبی به وجود آورد. از این رو می توانید از طریق آشنایی با راهنمای انتخاب کیک عروس و توجه به نکات و اصول مهم در این زمینه قبل از مراسم عروسی خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

با توجه به این که مراسم عروسی یکی از مهمترین و خاطره انگیزترین روز زندگی و جشنی منحصر به فرد می باشد که در کنار دوستان و خانواده برگزار می گردد در نتیجه تمامی تدارکات مربوط به آن از قبیل مکان برگزاری جشن، دکوراسیون مراسم، منوی غذا و خوراکی ها باید ایده آل و مناسب باشد. انتخاب و تدارک کیک عروس برای پذیرایی از مهمانان از جمله این موارد می باشد.

نکات و اصول خرید کیک عروس

وجود کیک عروسی در جشن رسمی فوق العاده به حساب آمده و می توان گفت کیک ها در واقع به عنوان بخشی از دکوراسیون مراسم در نظر گرفته می شوند و در فیلم و عکس های جشن تا ابد به یادگار می مانند در نتیجه باید در انتخاب آن نهایت دقت و حساسیت را به خرج داد. در ادامه به معرفی و شرح معیارهای مختلفی که در این زمینه مهم می باشند به طور کامل پرداخته ایم.

بهترین راهنمای انتخاب کیک عروس

تدارک کیک با آگاهی کامل

بهتر است بدانید که دکوراسیون و موقعیت مکان انتخاب شده توسط شما می تواند در نما و جلوه کیک عروسی اثرات زیادی داشته باشد. به طور مثال در مراسمات عروسی که در زمان بهار یا تابستان در محیط باز برگزار می گردد و یا در جشن هایی که مکان قرار دادن کیک در محیط آزاد می باشد به کار بردن انواع کیک هایی که در آن ها یخ چینه هایی عادی به صورت نوشتار یا شکلی فانتزی به کار رفته می تواند نامناسب باشد.

همینطور میزان حجم و سبک فوندانت بکار رفته بایستی قادر باشد در برابر دمای محیط استحکام موردنیاز را دارا باشد. از این رو ضروری بوده پیش از انتخاب و سفارش کیک از تمامی جزئیات از جمله مکان قرارگیری کیک، مدت زمان و هماهنگی شرایط با استحکام کیکی که انتخاب نموده اید اطمینان پیدا کنید.

اصول و راهنمای انتخاب کیک عروس

معین کردن نوع و سبک کیک

در طراحی کیک عروسی انواع و اقسام تزیینات وجود دارد. بهتر است برای خود کاملا تعیین کنید که چه سبک کیکی مورد پسند و علاقه شما می باشد. به عبارت کلی پیش از انتخاب و تهیه کیک از تم مورد علاقه خود کاملا مطمئن شوید و معین کنید چه ویژگی خاصی را برای کیک عروسی خود مناسب می دانید.

توجه به تمامی جزئیات کیک

یکی دیگر از فاکتورهایی که در راهنمای انتخاب کیک عروس به آن اشاره شده این است که در زمان انتخاب و تهیه کیک تنها به ظاهر کیک های عروسی توجه نکنید. زیبایی و جذابیت ظاهری کیک یکی از چند گزینه ای بوده که یک کیک عروسی خوب بایستی دارای آن باشد ولی تنها داشتن این مورد کافی نمی باشد. فاکتورهایی همچون طعم و مزه کیک، ترکیبات استفاده شده، تازه بودن مواد و تعهد داشتن در زمان تحویل به موقع سفارش مواردی بوده که باید آن ها را در نظر بگیرید.

اصول اساسی خرید کیک عروس

اقدام به موقع

کیک های عروسی معمولا دارای جزئیات زیاد و وقت گیری می باشند. به همین خاطر بهتر است سفارش خود را به روزهای پایانی اختصاص ندهید. بنابراین سعی کنید حدود یک هفته جلوتر سفارش خود را ثبت نمایید و از تحویل به موقع در زمان و محل موردنظر مطمئن شوید.

الهام گرفتن از نمونه های موجود

شما می توانید از مجموعه مدل های کیک عروسی که دیدن کرده اید و پسند نموده اید با اختصاص دیگر فاکتورهای مهم ایده بگیرید. همینطور رنگ غالب در دیزاین مراسم عروسی، رنگ یا طرح لباس عروس و داماد هر کدام به تنهایی و یا با همدیگر می تواند در طراحی دیزاین کیک تاثیرگذار باشد.

عوامل موثر در قیمت کیک

بعضی تزیینات کیک که توسط دست اجرا می گردد وقت گیر بوده و در افزایش قیمت کیک اثر زیادی دارند. همچون گل های شیرینی و تزیینات ویژه در بعضی مواقع می توانید برای صرفه جویی کردن در هزینه مشاوره بگیرید و تزیینات جایگزین با قیمت پایین تری را در کیک عروسی خود بکار ببرید.

بهترین راهنمای خرید کیک عروس

انتخاب وزن مناسب

در صورتی که کیک عروسی خود را با وزن کمی سفارش بدهید شاید در هنگام پذیرایی به مشکل بخورید و در صورتی که زیاد سفارش بدهید امکان دارد اضافه تر بیاید و هزینه زیادی را برای این کار پرداخت نمایید. بدین گونه با در نظر گرفتن ۱۵۰ گرم برای هر فرد تخمین خوبی برای سفارش کیک می باشد. این موضوع را هم در نظر بگیرید که بعضی تزیینات کیک جنبه خوراکی ندارند. به عبارت کلی وزن کیکی که برای مهمانان در نظر می گیرید باید از بخش خوراکی باشد و وزن تزیینات را به طور جداگانه حساب نمایید.

مهمترین اصول انتخاب کیک عروس

حمل و نقل ایمن کیک

یکی دیگر از موضوعاتی که در راهنمای انتخاب کیک عروس به آن توجه می شود این است که حمل و انتقال کیک عروسی براساس اندازه و سایز کیک کاری حساس و سخت می باشد. در صورتی که قبلا این عمل را انجام نداده اید و یا وسیله حمل و نقل خوبی برای این کار ندارید بهتر است خودتان اقدامی نکنید. اغلب قنادی ها خدمات و کارهای حمل کیک را به شکل جداگانه انجام می دهند اما بعضی از آن ها پروسه حمل را به عهده فرد خریدار می سپارند. در زمان سفارش کیک از شرایط حمل کیک در وقت معین شده اطمینان پیدا کنید.

 بهترین راهنمای خرید کیک عروس

از این که تا پایان این مطلب با ما همراه شدید بسیار سپاس گزاریم، همچنین می توانید برای مشاهده و آشنایی با لیست جهیزیه عروس ۱۴۰۲ و کیک عروس ۱۴۰۲ بر روی لینک های موردنظر کلیک کنید و از این مطالب بازدید نمایید.

منبع : آرگا

برچسب :

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا