آموزش و سرگرمیچهره‌هادسته‌بندی نشدهورزش

عکس/ دلداری متفاوت سروش رفیعی به یاسین سلمانی

[ad_1]

سروش رفیعی هافبک پرسپولیس با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اش به دلدادری دادن از یاسین سلمانی در این لحظات سخت پرداخته است.

وقت صبح- مصدومیت شدید یاسین سلمانی هافبک پرسپولیس در بازی امشب مقابل گل گهر سیرجان کام شیرین جشن قهرمانی را برای یحیی گل محمدی تلخ کرد.

هافبک جوان سرخ پوشان که در نیمه نخست بازی از ناحیه زانو دچار مشکل شد پس از مصدومیت دردناک اش به بیمارستان منتقل شد.

اما اظهارات برخی از بازیکنان پرسپولیس درباره شرح مصدومیت سلمانی و آسیب‌دیدگی شدید او از ناحیه رباط صلیبی شوک بزرگی به اردوی سرخ پوشان وارد کرده است.

در همین رابطه حالا اغلب بازیکنان پرسپولیس با انتشار مطالب احساسی در فضای مجازی به دلجویی و دلداری دادن این بازیکن ۲۱ ساله پرداخته اند.

همچنین سروش رفیعی هافبک محبوب پرسپولیسی‌ها با نمایش یک استوری در صفحه شخصی اش خطاب به بازیکنان مصدوم دیدار امشب نوشته است: کنارتونیم، قوی باشید.

عکس/ دلداری متفاوت سروش رفیعی به یاسین سلمانی

بخوانید: عکس/ پدر خوشتیپ مهدی قائدی طرفداران پسرش را متعجب کرد!

حدس هولناک کنعانی در مورد مصدومیت یاسین سلمانی

حسین کنعانی، مدافع پرسپولیس، پس از کسب سوپرجام و پیروزی تیمش مقابل گل‌گهر گفت: امیدوارم امسال بتوانیم این جام را تکرار کنیم. همینجور با قدرت ادامه می‌دهیم. با این هواداران همه کار می‌شود کرد؛ می‌شود رئال و بارسا هم برد!

او در مورد صحنه جنجالی بازی گفت: من اصلا حواسم نبود و وقتی برگشتم فقط دیدم علی توپ را درآورد از داخل گل. کارشناس‌ها بهتر می‌توانند تشخیص دهند که گل شد یا نشد. امروز خیلی دویدیم، زحمت کشیدیم. خدا را شکر می‌کنم و این برد را تقدیم هواداران می‌کنم.

او در مورد وضعیت یاسین سلمانی گفت: خدا کند که مصدومیت یاسین رباط صلیبی نباشد. من اشک در چشمانم جمع شد وقتی او را در رختکن دیدم. خیلی بدشانسی داریم می‌آوریم. دو، سه بازیکن‌مان مصدوم شدند، ان‌شاءالله که چیز خاصی نباشد.

منبع: ورزش سه

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا