اخباراسپرتتیزرجدیدفراری

تیزر خودروی اسپورت و متفاوت فراری…

[ad_1]

در اواخر ماه آوریل بود که فراری اقدام به معرفی خودروی ۱۲ سیلندر کامپتزیونه کرد و ایتالیایی‌ها هم‌اکنون آماده معرفی از یک خودروی اسپورت جدید با ۶ سیلندر کمتر می‌شوند. فراری با انتشار تیزری مرموز خبر تولید اسب رقصانی انقلابی را اعلام کرده است. این خودرو قرار است در ۲۴ ژوئن معرفی شود.

مارانللویی ها به جزئیات این خودروی جدید اشاره نکرده‌اند اما استفاده از واژه “انقلابی” نشان می‌دهد که شاهد طراحی کاملاً متفاوتی نسبت به محصولات کنونی این برند خواهیم بود. اعضای یکی از فروم های طرفدار فراری می‌گویند فراری اقدام به معرفی خودرویی پایه با پیشرانه ۶ سیلندر خواهد کرد. خبر تولید چنین خودرویی اولین بار در سپتامبر ۲۰۱۸ منتشر شده بود.

ما شنیده‌ایم این محصول جدید درست همانند SF90 استراداله دارای قوای محرکه پلاگین هیبریدی خواهد بود. خبرهای ضدونقیضی درباره پیشرانه درون‌سوز این خودرو وجود داشته زیرا برخی افراد می‌گویند محصولی با پیشرانه متعلق به فراری تولید خواهد شد درحالی‌که برخی افراد نیز قلب تپنده این خودرو را به پیشرانه ۳ لیتری توئین توربوی مزراتی نسبت می‌دهند. این پیشرانه در MC20 قدرت ۶۲۱ اسب بخاری تولید می‌کند اما تصور می‌کنیم محصول جدید فراری با استفاده از پیشرانه‌ای هیبریدی خروجی بیشتری تولید کند.

محصول جدید فراری که با کد F171 شناخته می‌شود بر پایه شایعات منتشر شده قدرتی فراتر از ۷۰۰ اسب بخار خواهد داشت تا به جنگ مک لارن آرتورای ۶۷۱ اسبی برود. ظاهراً مجموعه باتری این خودرو از SF90 استراداله گرفته شده و برد الکتریکی محدودی دارد اما خب خریداران فراری اهمیتی به این موضوع نخواهند داد.

در این تیزر دیوید تونزیا را می‌بینیم که یکی از قهرمان‌های دنیای موتور اسپورت بوده و پس از آن دوربین روی فرمان خودرو تمرکز می‌کند. به نظر می‌رسد کابین خودرو فاقد کنترل‌های حساس به لمس دیده شده در محصولات مدرن فراری است. این امر برای برخی افراد نکته‌ای مثبت خواهد بود.

[دانلود ویدئو]

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا