استایل سگ تیکا در اسکارتیکا در مراسم اسکارتیکا سگ خوش پوش در مراسم اسکارسایت تفریحیسرگرمیسگ خوش پوشسگ در مراسم اسکارعکس تیکاعکس تیکا سگ خوش پوشعکسهای دیدنی

تیکا سگ خوش پوش در مراسم اسکار – سرگرمی

[ad_1]

تیکا سگ ۱۰ ساله ای که اهل کاناداست. او یک فشن آیکون در میان سگ هاست و در مراسم اسکار لباسی طراحی شده از برند کریستین سریانو بر تن داشت. عکس های زیبای تیکا سگ خوش پوش در مراسم اسکار را از بخش سرگرمی سایت جیران نظاره گر باشید.

تیکا سگ خوش پوش در مراسم اسکار

تیکا بخاطر لباس های رنگارنگی که می پوشد و عکس ها و ویدیوهای اینستاگرام و تیک تاکش خیلی محبوب شده است و یک میلیون فالور دارد.

تیکا در مراسم اسکار

موارد پیشنهادی


در اواخر ماه دسامبر ، TikTok با یک ویدیوی هیجانی ما را با یک مدل جدید It It شگفت زده کرد. تیکا ، همانطور که شناخته شده است ، مجموعه ای از مجموعه های خارق العاده را امتحان کرد ، از جمله کت خز مصنوعی ، پشم راه راه رنگین کمانی و دکمه های چاپ گل.

سگ شیک پوش

تیکا در کمدش بیشتر از ۲۰۰ ست لباس دارد . از لباس های خزدار بگیر تا لباس های رنگی و پولکی فقط آن لباسش که از برند شانل است …)

سگ خوش پوش

وی در هنگام مدل سازی هر نگاه ، در صدایی که توسط لورنا پیجز ایجاد شد ، خاطرنشان کرد که گرچه “آن را دوست داشت” اما “نمی توانست آن را بپوشد.” تیکا یک تازی ایتالیایی مستقر در مونترال است. توله سگ مجسمه ای ، موهای نقره ای که توسط Instagram و TikTok Monikaer Tika the Iggy شناخته شده است ، در 10 ماه گذشته شیوه زندگی همه را تغییر داده است.


مطلب مرتبط: تعبیر خواب سگ


سگ خوش پوش در اسکار

به این نژاد از سگ ها بیشتر در مناطق گرم زندگی می کنند، کم مو و لاغر هستند و زود سردشان می شود. صاحبش مجبور بودند در محیط سرد کانادا لباس تنش کنند.

سگ در مراسم اسکار

تیکا با مجله ووگ هم مصاحبه داشته و توصیه اش به سگ ها این است که حتما راحتی لباس را در نظر بگیرند و اولویتشان باشد و هر چقدر رنگ در لباسهایشان بیشتر باشد بهتر است.

تیکا سگ خوش پوش

تیکا به گنجه ای پر از چیزهایی که در آن لحظه بیشتر غیرقابل پوشیدنی می شوند ، مانند لباس های تزیین شده ، شلوارهای بافتنی و چاپی ، چسب های جعبه ای و پاشنه های سکویی. اما نه خیلی سریع – تیکا در واقع به ما می آموزد که ، هرچند غیر عملی ، مد را می توان صرفاً به خاطر سرگرمی و بیان خود پوشید و از آن لذت برد.


پست بعدی

ش مه 1 , 2021

تعبیر خواب لب با تعبیر خواب لب ، لب بریده، […]

تعبیر خواب لب

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا