لوازم منزل

خرید ظرف سه خانه گوجی 3 طبقه شیشه ای مخصوص مهمانی تولد

[ad_1]

ظرف سه خانه گوجی جدیدترین ظرف 3 طبقه شیشه ای مخصوص پذیرایی مهمان کاملا مجلسی و دورهمی و پارتی می باشد، ظرف تنقلات سه طبقه جدا شونده از جنس پلی کربنات طرح دار بوده و با قیمت ارزان در فروشگاه ایران پاتوق به فروش می رسد

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

خرید ظرف سه خانه گوجی شیشه ای طرح دار

ظرف سه طبقه 3 خانه مارک گوجی جنس شیشه خیلی شیک و مجلسی بوده و برای سرو تنقلات در مهمانی ها قابل استفاده است، از مهم ترین وسایلی که می تواند پذیرایی شمارا خاص تر کند و جلوه زیبایی به آن بدهد ظروف اردوخوردی است.

بهترین ظرف 3 طبقه تنقلات مارک گوجی

ظروف تنقلات نقش بسیار مهمی را در پذیرایی از مهمان دارند. در عید دیدنی ها ، مجالس و دورهمی ها شیوه پذیرایی از مهمان یکی از دغدغه های میزبانان ایرانی است.

دغدغه هایی مانند استفاده از ظروف شیک ، مناسب و جادار، شیوه چیدن ظروف بر روی میز به گونه ای که مهمانان به آنها اشراف کامل داشته باشند و به راحتی از خوشان پذیرایی کنند.

جدیدترین ظرف سه خانه گوجی سبک و شیک

ظرف تنقلات سه طبقه به این منظور طراحی و تولید شده است. طراحی این ظرف بسیار شیک و متفاوت می باشد به گونه ای که شامل سه طبقه است که شما میتوانید این طبقات را به صورت جدا و سرهم مورد استفاده قرار دهید.

هرطبقه شامل سه ظرف بزرگ و جادار می باشد و مقادیر بسیار زیادی از تنقلاتی مانند آجیل، میوه، مارشملو، شکلات، پاستیل و … را درخود جای میدهد.

نحوه قرار گیری این طبقات روی هم بسیار ساده و راحت است فقط کافیست دسته ظرف پایینی را درون جایگاه ظرف بالایی قرار دهید و هر زمان که خواستید پذیرایی کنید آنها را به سادگی ازیکدیگر جدا کنید.

سبک بودن این ظرف نسبت به ظروف شیشه ای باعث راحتی در حمل و انجام پذیرایی شده است.

جنس ظرف سه طبقه 3 خانه گوجی از چیست؟

این ظرف از جنس پلی کربنات طرح دار است که درظاهر شباهت بسیار زیادی به ظروف شیشه ای دارد و با شکل خاصی که دارد زیبایی دکور خانه را دو چندان می کند و همچنین در اشتها تاثیر بسزایی می گذارد.

بنابراین داشتن ظرف پذیرایی منحصر به فرد ،برای بانوان با سلیقه امری ضروری می باشد.ارتفاع هرطبقه 16سانتی متر و عرض هرکدام 25سانتی متر است .

زمانیکه دوطبقه روی هم قرار بگیرند ارتفاع 26سانتی متر و با قرارگیری هر سه طبقه ارتفاع 36 سانتی متر خواهدشد. همچنین این کالا قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را دارد.

پیشنهاد سردبیر

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا