بازیگر نقش شمامه در سریال رحیلدسته‌بندی نشدهریحانه رضیکارنامه کاری ریحانه رضیهمسر ریحانه رضیهنرمندان

ریحانه رضی بازیگر نقش شمامه در سریال رحیل

[ad_1]

ریحانه رضی

ریحانه رضی متولد 23 خرداد 1370 در تهران است. او دانش آموخته رشته بازیگری است، اصالتا اهل مهاباد استان آذربایجان غربی می باشد علاقه اش به هنری او را وارد عرصه بازیگری و نویسندگی کرده است.

 

ریحانه رضی

خانواده ریحانه

پدرش محمدرضا رضی خواننده است و صدای خوبی دارد، یک برادر بنام سامان و یک خواهر بنام سمانه دارد، به نویسندگی علاقمند است و می خواهد در آینده کارگردانی را نیز تجربه کند.

ریحانه رضی

همسر ریحانه رضی

او هنوز ازدواج نکرده و مجرد است، بتازگی عکس های از خود در قالب مدل آرایشی و میکاپ منتشر کرده که باید او را هم از جمله هنرمندان مدل بشناسیم.

ریحانه رضی

ریحانه رضی در سریال کیمیا

ریحانه رضی سال 1394 سریال کیمیا نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با جواد افشار همکاری داشته است. ریحانه رضی توانست با بازی در سریال کیمیا تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهراوه شریفی‌نیا، مهدی پاکدل، پوریا پورسرخ و حسن پورشیرازی و گلاره عباسی و گلوریا هاردی بر تجارب او افزود.

او در سال 1396 در سریال راه و بیراه نیز بازی کرده است.

ریحانه رضی

ریحانه رضی

ریحانه رضی

بازیگر نقش شمامه در سریال رحیل

مجموعه تاریخی رحیل به کارگردانی مسعود آب‌پرور است. سریال تلویزیونی «رحیل» روایتی حادثه‌ای، عاشقانه در پایان قاجاریه و ابتدای روی کار آمدن حکومت پهلوی است که با بازگشت «محا» از سفر کربلا همراه می‌شود.

بازیگران سریال رحیل

ثریا قاسمی/ اندیشه فولادوند/ زنده‌یاد حسام محمودینسیم ادبیهومن برق‌نورد/ کاظم هژیرآزاد/ ریحانه رضی/ علی عباسی‌زاده/ مریم کاویانی/ معصومه عربی/ ابتسام بغلانی
/ غزاله اکرمی/ محسن امیری/ ستاره دهقانی/ هانیه غلامی/مهرداد نیکنام/محسن نقیبیان/ شاهو رستمی/ فتح‌الله طاهری/ گیتا راد

ریحانه رضی

ریحانه رضی

ریحانه رضی

ریحانه رضی

سریال عشق کوفی و سریال بازپرس و رحیل سریال های پر بیننده ای هستند که از شبکه یک و سه سیما در حال پخش است.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا