دسته‌بندی نشدهسلبریتی هافرهنگ و هنرفیلم و سریالهالیوود

بازیگران مشهوری که از فیلم خود اخراج شدند؛ از کریستین بیل تا رایان گاسلینگ

[ad_1]

بعد از تولید یک فیلم و انتشار آن، برای مخاطبان سخت است که بازیگر دیگری را به جای نقش های آن تصور کنند. با این حال، اخراج یا جایگزینی بازیگران در حین ساخت فیلم امر بسیار رایجی است.

در ادامه از بازیگران مشهوری خواهیم گفت که از فیلم خود اخراج شدند.

کریستین بیل

گرچه کریستین بیل ایفاگر نقش ماندگار و مشهورش در فیلم «روانی آمریکایی» (American Psycho) بوده است، اما کمتر کسی می داند که بیل یک بار از این فیلم اخراج شده بود. بیل ابتدا زمانی از نقش «پاتریک بیتمن» اخراج شد که لئوناردو دیکاپریو برای ایننقش انتخاب شد. اما با لغو حضور دیکاپریو در این فیلم، بیل به پروژه بازگشت.

کوین اسپیسی

درام جنایی «تمام پول های جهان» (All the Money in the World) ریدلی اسکات، بازیگران بسیار شناخته شده ای داشت، از کریستوفر پلامر تا میشل ویلیامز و مارک والبرگ. در ابتدا نقش «ژان پل گتی» را در این فیلم را کوین اسپیسی ایفا کرده بود، اما بعد از آنکه کوین اسپیسی به تعرض جنسی متهم شد، کارگردان فیلم، ریدلی اسکات، تصمیم گرفت کریستوفر پلامر را جایگزین او کند. این اتفاق در حالی افتاد که فیلمبرداری سکانس های اسپیسی تموم شده بود و به همین دلیل تمامی سکانس های او دوباره و این بار با بازی پلامر ضبط شد.

ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن از کودکی در برخی از بزرگ ترین پروژه های هالیوود حضور داشته است. او در سال ۱۹۹۶ به همراه لئوناردو دیکاپریو برای بازی در فیلم «رومئو+ژولیت» (Romeo+Juliet) انتهاب شد. با این حال، آن زمان دیکاپریو ۲۱ ساله بود و پورتمن تنها ۱۳ سال داشت. همین اختلاف سنی ۸ ساله سبب شد سازندگان فیلم تصمیم بگیرند بازیگر بزرگ تری را جایگزین او کنند. این نقش در نهایت به کلر دینز رسید.

مگان فاکس

مگان فاکس در ۲ فیلم از مجموعه فیلم «تبدیل شوندگان» (Transformers) حضور داشت تا اینکه در حین ساخت فیلم سوم یعنی «نیمه تاریک ماه» (Dark of the Moon) از پروژه اخراج شد و رزی هانتینگتون – وایتلی جای او را گرفت. این اتفاق بعد از آن افتاد که فاکس در مصاحبه ای از کارگردان فیلم، مایکل بی انتقاد و او را با هیتلر مقایسه کرد.

ادوارد نورتن

شخصیت سینمایی «هالک» با بازی مارک رافلو یکی از محبوب ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول است. با این حال، پیش از آنکه رافلو عهده دار ایفای این نقش شود، ادوارد نورتون در سال ۲۰۰۸ در فیلم «هالک شگفت انگیز» (The Incredible Hulk) نقش «بروس بنر» را بازی کرده بود. نورتون پیش از ساخت اولین فیلم «انتقام جویان» (Avengers) از این نقش کنار گذاشته شد، چون سازندگان فیلم معتقد بودند که او بازی خلاقانه ای که آن ها برای این شخصیت مدنظر داشتند را ندارد.

رایان گاسلینگ

رایان گاسلینگ در ابتدا برای ایفای نقش «جک سالمون» در فیلم «استخوان های دوست داشتنی» (The Lovely Bones) انتخاب شد. با این حال، اختلاف نظر گاسلینگ با کارگردان فیلم، پیتر جکسون درباره ی این نقش باعث شد مارک والبرگ جایگزین گاسلینگ شود. در حقیقت، گاسلینگ معتقد بود که این شخصیت باید اضافه وزن داشته باشد و در حالی با ۲۷ کیلوگرم اضافه وزن سر صحنه ی فیلمبرداری حاضر شد که این موضوع خلاف چیزی بود که کارگردان مدنظر داشت.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا