اخبار گوناگوندسته‌بندی نشده

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ به علت آلودگی هوا و برودت هوا

[ad_1]

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ به علت آلودگی هوا و بارش برف

وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ مشخص شد به علت آلودگی هوا و بارندگی و برودت هوا و آبگرفتگی معابر و سیل ۴ آذر ۱۴۰۲ در تهران و البرز و کرج ، مشهد، خوزستان ، اصفهان ، البرز ، کرج ، خوزستان ، اهواز ، اراک ، زنجان ، قزوین و سمنان و بندرعباس مشخص شد دانش آموزان فردا به مدرسه خواهند رفت یا خیر!

آیا مدارس فردا شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است

خیر، مدارس شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ تعطیل نیست و تا این لحظه هیچ خبری درباره تعطیلی مدارس شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ اطلاع رسانی نشده است اما با توجه به آلودگی هوا و بارش برف و برودت هوا در برخی شهرها در ایران احتمال تعطیلی مدارس در روز شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ به علت بارش باران و آبگرفتگی معابر و آلودگی هوا و بارش برف وجود دارد. تا ساعاتی دیگر تکلیف تعطیلی مدارس شنبه چهارم آذر ۱۴۰۲ مشخص خواهد شد

آخرین خبرهای تعطیلی مدارس شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ به علت آلودگی هوا و بارش ها

تعطیلی مدارس فردا شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲

با توجه به آلودگی هوا و بارش برف در برخی شهرها در ایران احتمال تعطیلی مدارس برخی شهرها از جمله تهران و اصفهان و مشهد و سیستان و بلوچستان در روز شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ به آلودگی هوا و بارش برف وجود دارد و برگزاری آنلاین کلاس ها در برخی مقاطع تحصیلی دور از انتظار نخواهد بود

مدارس کدام شهرها روز شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ تعطیل می باشند؟

طی روز‌های گذشته شایعاتی مبنی بر تعطیلی مدارس برخی استان‌ها در روز ۴ آذر ۱۴۰۲ مطرح شده است. پس از تعطیلی مدارس برخی کاربران به دنبال این هستند که آیا مدارس فردا شنبه چهارم آذر تعطیل است یا خیر اما

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس تبریز و تهران و مشهد و زنجان و کرمان و اصفهان و سیستان و بلوچستان و یزد و تبریز و همدان برای روز شنبه ۴ آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام نشده است، در صورت اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس تهران شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲

با توجه به آلودگی هوای تهران احتمال می رود مدارس به دلیل آلودگی هوا در روز شنبه ۴ آذر تعطیل شود.

در صورتیکه مدارس هر استانی تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

در روزهای گذشته بارش باران باعث تمیز شدن هوای بسیاری از شهرها شده است اما امروز باز هم آلودگی هوا آسمان شهرهای بزگر را فرا گرفت و باز هم بحث تعطیلی مدارس را مطرح کرده است.

گفتنی است در زمستان همیشه شهرهای پر جمعیت و مرکزی ایران دچار آلودگی هوا می شود. این آلودگی هوا گاهی به درجه هشدار رسیده و آژیر خطر را برای کودکان و میانسالان و افراد دچار بیماری خاص بصدا در می‌آورد. دولت سالهای زیادی است که تنها راه مبارزه با این معضل آلودگی را تعطیلی مدارس و گاها ادارات میدانسته است. امسال هم با آلوده شدن هوا و ایجاد مشکل تنفسی برای مردم راهکار تعطیلی مدارس روی میز آمد و دانش آموزان غیرحضوری بر سر کلاس درسشان حاضر شدند.

تعطیلی مدارس مشهد ۴ آذر ۱۴۰۲ به علت آلودگی هوا

بنابر اعلام مرکز پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی مشهد و بر اساس آخرین اطلاعات واصله از ایستگاه‌های سطح شهر، همچنین میانگین شاخص کیفیت هوا از کل ایستگاه‌های مشهد در ۲۴ ساعت گذشته نیز با عدد ۱۳۱ و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشته است.

در حال حاضر از ۱۷ ایستگاه فعال در سطح شهر مشهد ۴ ایستگاه سرافرازان، هفت حوض، رسالت و ساختمان در وضعیت قرمز و ناسالم برای تمام گروه‌ها قرار دارند. فقط کیفیت هوای ایستگاه طرق در وضعیت سالم است و سایر ایستگاه‌ها نیز کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس گزارش کرده‌اند.

تعطیلی مدارس اصفهان روز شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی روز شنبه ۴ آذر ماه ۱۴۰۲ مدارس و دانشگاه‌های اصفهان اعلام نشده است.

رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت:با توجه به ماندگاری جوی، هشدار زرد برای آلودگی هوا از فردا (پنجشنبه) تا روز شنبه هفته آینده در استان صادر شده است.

وی اضافه کرد: موج جدیدی از بعد از ظهر پنجشنبه (فردا) از استان اصفهان عبور خواهد کرد که از انرژی چندانی برخوردار نیست و موجب رشد ابر و گاهی وزش باد و در برخی مناطق بارش های پراکنده را به‌دنبال خواهد داشت. امینی بیان کرد: سامانه جدیدی از روز دوشنبه هفته آینده وارد استان خواهد شد.

هواشناسی شهرها

طبق گزارش هواشناسی روز شنبه بارش‌های بیشتری را در این مناطق خواهیم داشت.همچنین،روز یکشنبه انتظار جوی آرام داریم و از روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی بعدی که از شمال‌غربی به کشور وارد می‌شود، ابتدا شاهد بارش باران در مناطق آذربایجان غربی و غرب کردستان و آذربایجان خواهیم بود.روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز در استان‌های اردبیل و استان‌های ساحلی خزر به دلیل وزش باد شدید جنوبی، افزایش دما رخ خواهد داد.

این کارشناس هواشناسی گفت: امروز درشمال‌شرق، شرق و جنوب شرق پدیده غالب وزش باد شدید خواهد بود که در برخی نقاط باعث بروز گرد و خاک خواهد شد.

وی درباره وضعیت جوی تهران تاکید کرد: آسمان تهران امروز کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود که ممکن است با غبار رقیق همراه باشد. بیشنیه دما ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما مانند روز گذشته به ۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. پیش‌بینی می‌شود فردا صبح نیز کمیته دما در این استان به ۷ درجه بالای صفر برسد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا