ام پاور-ام پرفورمنسب ام و سری 2بی ام وتیونینگدسته‌بندی نشدهمن هارت

بی ام و M2 G87 منهارت با 560 اسب بخار قدرت پرده‌برداری شد

[ad_1]

شرکت منهارت از جدیدترین پروژه تیونینگ خود بر پایه بی‌ام‌و M2 نسل G87 رونمایی کرد. این خودروی اسپرت هم‌اکنون ۵۶۰ اسب بخار قدرت دارد.

منهارت جزو اولین شرکت‌هایی بود که نسل دوم M2 را ارتقا داد و امروز پکیج کامل‌تری را برای محصول اسپرت باواریا تدارک دیده است. این کیت شامل تمامی موارد از جمله قدرت بیشتر، کیت ظاهری گیراتر و همچنین برخی ریزه‌کاری‌های دیگر خواهد بود. رینگ‌های جدید و بزرگ به همراه دیلایت های زرد رنگ نیز تکمیل کننده پکیج منهارت هستند.

اولین دستور کار این تیونر ارتقای پیشرانه S58 بی‌ام‌و استخراج قدرت بیشتر بوده است. منهارت می‌گوید پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی M2 G87 هم‌اکنون ۵۶۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند که نسبت به نسخه استاندارد بهبود ۱۰۰ اسب بخار و ۱۰۰ نیوتون متری را نشان می‌دهد. همچنین یک سیستم اگزوز جدید از جنس فولاد ضد زنگ نصب شده است، اگزوزی که از سوپاپ‌های قابل تنظیم و چهار خروجی ۱۰۰ میلی‌متری با طرح مشکی مات بهره می‌برد.

منهارت می‌گوید همچنان به تیونینگ پیشرانه ۶ سیلندر بی‌ام‌و برای تولید قدرت بیشتر ادامه می‌دهد. همان‌طور که می‌دانید جدیدترین نسل M2 از همان پیشرانه M3 و M4 استفاده می‌کند و قبلاً نیز شاهد تیونینگ دو محصول یاد شده بوده‌ایم و برخی مدل‌ها حتی قدرتی فراتر از ۱۰۰۰ اسب بخار نیز داشته‌اند. البته اینکه منهارت M2 با چنین قدرتی تولید شود بعید به نظر می‌رسد چراکه خودرویی دیفرانسیل عقب است هرچند در سال ۲۰۲۶ و معرفی احتمالی M2 xDrive معرفی محصولی بسیار قوی‌تر دور از ذهن نخواهد بود.

بی‌ام‌و M2 G87 منهارت به قطعات بدنه فیبر کربنی، رینگ‌های فورج کاری شده ۲۱ اینچی و دیلایت های زرد رنگ الهام گرفته از M3 CS و M4 CSL مجهز است. سیستم تعلیق KW نیز باعث بهبود سواری و هندلینگ خودرو می‌شود. در داخل کابین تریم فیبر کربن جدید و کف‌پوش‌های متفاوت به چشم می‌خورد. البته طرفداران M2 درصورتی‌که به تیونینگ علاقه‌ای نداشته باشند می‌توانند منتظر نسخه قوی‌تر کارخانه‌ای در سال ۲۰۲۵ باشند. قرار است M2 CS با قطعات فیبر کربنی و پیشرانه‌ای که قدرتی فراتر از ۵۰۰ اسب بخار دارد معرفی شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۵ رای

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا