استایل زنانهتیپزاچگونه لباس های آبی کاربنی بپوشیم؟دسته‌بندی نشدهدنیای مدرنگ آبی با چه رنگی ست میشهست آبی کاربنی برای خانم هاست ابی کاربنی با سفیدلباس آبی کاربنی و نکاتی در مورد استایللباس مجلسی زنانهمد لباسنکاتی برای استایل لباس های آبی کاربنی

23 لباس آبی کاربنی و نکاتی در مورد استایل  | رنگ لباس آبی

[ad_1]

23 لباس آبی کاربنی و نکاتی در مورد استایل 

23 لباس آبی کاربنی و نکاتی در مورد استایل : لباس‌های آبی کاربنی: آبی کاربنی یکی از هیجان‌انگیزترین و متنوع‌ترین رنگ‌ها برای کار با آن است تقریباً هر لباس یا لباسی با رنگ آبی کاربنی تکان دهنده در تمام رنگ های پوست خیره کننده به نظر می رسد و آن را به رنگ محبوب تبدیل می کند بسیاری از افراد این رنگ را به عنوان رنگ لایت یا به عنوان رنگ پایه برای برنامه ریزی کل لباس خود در لباس های خود قرار می دهند.

23 لباس آبی کاربنی و نکاتی در مورد استایل 

چگونه لباس های آبی کاربنی بپوشیم؟

لباس آبی کاربنی در هر شکل و فرمی وجود دارد هر استایل یا نوع لباسی که ممکن است تصور کنید ( ترند لباس آبی را به خاطر دارید. سوال اصلی این است که چگونه آن را به گونه‌ای استایل کنید که خیلی چسبناک به نظر نرسد بلکه مانند یک بیانیه بی دردسر و یک انتخاب مد پیچیده به نظر برسد.

آبی کاربنی به شکل کت و شلوار و حتی در شلوار به بهترین شکل به نظر می رسد. لباس‌های غیررسمی تجاری با گنجاندن رنگ آبی کاربنی در آنها به سطح بعدی ارتقا می‌یابند.

با این حال این به هیچ وجه به این معنی نیست که نمی توان از آبی کاربنی در سایر لباس ها استفاده کرد.

لباس‌ها، دامن‌ها و حتی لباس‌های غیررسمی مانند شلوار گرمکن و یقه‌های شلواری در رنگ آبی کاربنی جذاب  به نظر می‌رسند. بنابراین استایل دادن به این رنگ بسیار آسان است و لباس های بی پایانی را به شما هدیه می دهد.

23 لباس آبی کاربنی و نکاتی در مورد استایل 

نکاتی برای استایل لباس های آبی کاربنی

برای پیدا کردن یک لباس تک رنگ آبی کاربنی تحت فشار قرار نگیرید گاهی اوقات وقتی دو منطبق را کنار هم قرار می دهیم، سایه های آبی کاربنی با هم مطابقت ندارند.

لباس های رسمی در رنگ آبی کاربنی کاملاً خیره کننده به نظر می رسند سعی کنید کت شلوار را انتخاب کنید زیرا آبی کاربنی یکی از آن رنگ هایی است که واقعا این استایل  لباس را متمایز می کند!

بیشتر بخوانید: لباس آبی را با چه رنگی ست کنیم؟

23 لباس آبی کاربنی و نکاتی در مورد استایل 

با بافت ها و متریال های مختلف بازی کنید از کت های پشمی و کرکی، دامن های بافت دار و چین دار یا تاپ دوری نکنید آبی کاربنی زمانی که جنس پایه لباس چیزی غیر از پنبه ساده باشد ابعاد بیشتری به نظر می رسد!

1– با شلوار آبی کاربنی چه بپوشیم؟

اگر شلوار آبی کاربنی جدید می‌خرید، بهترین تصمیم این است که یک بلوز یا تاپ هماهنگ در هر مدلی که انتخاب می‌کنید تهیه کنید اما اگر واقعاً می خواهید یک تاپ با رنگ متفاوت داشته باشید می توانید با رنگ های سفید، مشکی، سبز، قهوه ای یا هر چیز استفاده کنید.

23 لباس آبی کاربنی و نکاتی در مورد استایل 

2– دراماتیک ترین ترکیب با آبی کاربنی

اگر مثل من شما هم ظاهر دراماتیک را ترجیح می دهید پس این ترکیب رنگی است که نمی توانید در برابر آن مقاومت کنید آبی کاربنی و سبز! این برای هر دو ظاهر غیر رسمی و نیمه رسمی بسیار خوب است.

23 لباس آبی کاربنی و نکاتی در مورد استایل 

3– چگونه به عنوان مهمان عروسی آبی کاربنی بپوشیم

این فصل عروسی آبی کاربنی نه تنها برای ساقدوش‌ها، بلکه برای مهمانان عروسی نیز محبوبیت زیادی خواهد داشت.

اگر به فکر خرید یک لباس یا لباس مجلسی آبی کاربنی جدید هستید توصیه می‌کنم به جای چیزهای ساده، به دنبال نوعی جزئیات بیشتر بگردید می‌تواند جزییات یا آستین‌های معمولی باشد شما همچنین می توانید به سراغ چیزهایی با بافت مانند یک لباس مخمل آبی بروید.

23 لباس آبی کاربنی و نکاتی در مورد استایل 

4- لباس های آبی کاربنی خود را با کت سفید بپوشانید

چه نوجوان باشید چه دختر جوان یا یک زن بالغ آبی کاربنی رنگی است که در هر سنی می توانید آن را تکان دهید. اگر در مورد لایه بندی گمراه شده اید به شدت توصیه می کنم به سراغ کت سفید بروید به خصوص برای لباس های روز.

23 لباس آبی کاربنی و نکاتی در مورد استایل 

5- شلوار جین چه رنگی را با پیراهن آبی کاربنی بپوشیم؟

اگر یک تی شرت آبی کاربنی برای ظاهری غیر رسمی می پوشید می توانید آن را با شلوار جین آبی و مشکی ست کنید شما همچنین می توانید همین ترکیب را برای ژاکت های آبی کاربنی امتحان کنید آنها قطعاً یکی از ضروریات زمستانی هستند.

23 لباس آبی کاربنی و نکاتی در مورد استایل 

6- رنگ مناسب برای زنان سایز بزرگ

آبی در تمام فرم‌های بدن به‌ویژه برای خانم‌های دارای انحنا، عالی به نظر می‌رسد به شرطی که برش‌های مناسب را انتخاب کنید این لباس آبی را به عنوان نمونه بررسی کنید.

در اینجا یکی دیگر از لباس های رسمی یا مهمانی است که با یک لباس میدی آبی و چند لایه با یک ژاکت متالیک ایجاد شده است ظاهر بسیار جسورانه ای است اما قطعاً چشم نواز است من عاشق انتخاب کفش های پاشنه نارنجی در اینجا هستم.

بیشتر بخوانید: چه کفش هایی را با لباس آبی کاربنی بپوشیم؟

23 لباس آبی کاربنی و نکاتی در مورد استایل 

7– بلوز سفید با شلوار آبی کاربنی

این یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای استایل آبی است که آن را به عنوان یک رنگ برجسته در لباس خود نگه دارید. شلوار آبی تضاد زیبایی با بلوز سفید روشن دارد. این با اضافه کردن کفش های پاشنه بلند بیشتر لایت می شود و برای پوشیدن در هر موقعیتی عالی است!

23 لباس آبی کاربنی و نکاتی در مورد استایل 

8– تاپ آبی کاربنی آجدار با شلوارهای همسان

این لباس مظهر لباس آبی کاربنی مناسب است. یک تاپ آبی کاربنی آجدار با جزئیات برش عالی در یقه وجود دارد که با یک شلوار آبی هماهنگ شده است که بدن شما را در بهترین زوایا در آغوش می گیرد.

23 لباس آبی کاربنی و نکاتی در مورد استایل 

9– ست هماهنگ هودی و شلوار گرمکن آبی 

چه کسی می گوید که آبی را فقط می توان در لباس های رسمی استایل کرد؟ خب قطعا ما نه! این لباس آبی لایت برای کسانی که دوست دارند راحتی و همچنین سبک را در اولویت قرار دهند عالی است.

این ست هودی و شلوار گرمکن آبی را به تن کنید و آن را با یک جفت بوت ببندید و با وجود پوشیدن راحت‌ترین و گشادترین لباس‌هایتان ظاهری یکدست خواهید داشت!

ست هماهنگ هودی و شلوار گرمکن آبی

10- پیراهن دکمه دار آبی کاربنی بزرگ با شلوار جین صاف گشاد

این لباس دوباره یک لباس بسیار راحت است اما کمی بیشتر روی جنبه سبک آن متمرکز شده است این یک پیراهن دکمه دار آبی سایز بزرگ است که با این شلوار جین گشاد گشاد ست می شود.

پیراهن دکمه دار آبی کاربنی بزرگ با شلوار جین صاف گشاد

11– ست آبی کاربنی هماهنگ پیراهن و شلوار

در اینجا ما یک اجرای راحت دیگر از این رنگ جذاب  را داریم که در یک مجموعه همسان دیده می شود. این پیراهن از این بافت زیبا و تقریبا راه راه ساخته شده است که رنگ آبی فقط آن را تقویت می کند این با شلوارهای همسانی ست می شود که ظاهر را کامل می کند و به آن جان می بخشد.

پیراهن دکمه دار آبی کاربنی بزرگ با شلوار جین صاف گشاد

12– ژاکت پفی کاربنی آبی با شلوار لی تیره و بوت های سفید

این کت روشن ستاره اصلی نمایشگاه است و با شلوارهای شلواری تیره و کفش‌های سفید می‌آید که جلوه کت آبی را بیشتر می‌کند و آن را به منصه ظهور می‌رساند.

ژاکت پفی کاربنی آبی با شلوار لی تیره و بوت های سفید

13– با کفش های آبی کاربنی چه بپوشیم؟

این تاپ بسیار منحصر به فرد است زیرا به سبک کت بلیزر است اما منحنی های بدن را به شکلی لباس پوشیده تر در آغوش می گیرد این لباس با رنگ آبی منحصر به فرد خود برای پوشیدن با بوت های پاشنه بلند تا ران مناسب است که به این لباس ضربه بیشتری می بخشد و آن را بیش از پیش برجسته می کند.

با کفش های آبی کاربنی چه بپوشیم؟

14- بلیزر آبی با شلوار گشاد 

این لباس بسیار خیره کننده است زیرا از ترکیب رنگ آبی و سفید کلاسیک استفاده می کند بلیزر آبی کاملاً با شلوارهای گشاد و چاک دار ست می شود که نه تنها یک لحظه ست شدن خوبی را ایجاد می کند بلکه با دادن ظاهری جذاب به لباس پوشان توجه می کند.

بلیزر آبی با شلوار گشاد 

15– ست کت و شلوار همسان آبی 

 کت ژاکت مینیمال با یک روکش بزرگ پوشانده شده است پوششی که این لباس را تکمیل می کند و شلوارهای هماهنگ کل ظاهر را کامل می کنند.

این لباس همراه با مجموعه ای از پاشنه های شفاف، می تواند آن را زنده کند و آن را به سطح بعدی ارتقا دهد. برای هر مناسبت رسمی مناسب است و قطعا توجه همه را به خود جلب خواهد کرد.

ست کت و شلوار همسان آبی 

16- کت بزرگ کرکی روی لباس و پاشنه های همسان آبی 

روی یک لباس کوتاه آبی یک کت آبی کرکی روی شانه ها پوشیده شده است بافت کت رنگ را بیشتر می کند و توجه را به آن جلب می کند. کفش‌های پاشنه‌دار بهترین راه برای برجسته کردن این ظاهر هستند!

کت بزرگ کرکی روی لباس و پاشنه های همسان آبی 

17- کت و شلوار کت و شلوار آبی روی یک لباس نارنجی

این لباس را می توان در انواع مختلف پوشید با یک کت بلیزر آبی که روی تاپ نارنجی تند پوشیده می شود. این لباس خاص منحنی ها را جذاب می کند و با استفاده از  رنگ در لباس جلوه ای بسیار منحصر به فرد می دهد.

کت و شلوار کت و شلوار آبی روی یک لباس نارنجی

18- کت بلند آبی روی یک لباس پایه معمولی

آیا می خواهید لباس اصلی خود را به سطح بعدی برسانید؟ یک یقه اسکی ساده و شلوار جین شستشوی سبک را با یک کت بلند به رنگ آبی ست کنید.

کت بلند آبی روی یک لباس پایه معمولی

19– بلیزر با آستین های برش دار و شلوارهای گشاد 

از بین تمام کت‌های آبی که دیده‌ایم به نظر می‌رسد که این یکی به دلیل جزئیات برش‌شده روی آستین‌ها و جلوه گشاد بزرگ روی شلوار، بیشتر از همه برجسته است.

این یک جایگزین برای یک لباس ساده است و پوست را کمی بیشتر نشان می دهد و آن را به یک لباس بسیار منحصر به فرد و کمتر رسمی تبدیل می کند این را می توان با جواهرات بزرگ و جسورانه مانند گردنبندهای زنجیره ای و حلقه های درشت ست کرد تا این لباس را بیشتر جلوه دهد.

بلیزر با آستین های برش دار و شلوارهای گشاد 

20– لباس رومپر آبی با یقه V و کفش های برزنتی سفید

این ظاهر یک آبی بسیار همه کاره است زیرا بسته به ترجیح شما می توان آن را رسمی یا غیررسمی ساخت این لباس به سبک رومپر دارای یقه‌ی ژولیده و v است و در قسمت کمر بسته شده است تا اندام را کمی فرم دهد.

این بیشتر با کفش‌های کتانی برزنتی سفید برای ظاهری غیررسمی گره خورده است اما می‌توان آن را با کفش‌های پاشنه‌دار آبی برای ظاهری زنانه‌تر و رسمی‌تر ست کرد.

لباس رومپر آبی با یقه V و کفش های برزنتی سفید

21– لباس بلند آبی با ژاکت کش باف پشمی صورتی

لباس تمام قد آبی  زرق و برق دار زیر یک ژاکت صورتی گرد و خاکی پوشیده شده است که تضاد بسیار خوبی با آبی دارد تا یک لباس زیبا ایجاد کند.

لایه های بسیار ظریف در این لباس ابعادی به لباس ساده می بخشد این لباس همچنین برای لایت کردن در قسمت کمر می‌چرخد.

ژاکت در بالا یک عنصر بافتی دیگر به لباس اضافه می کند و یک رنگ مکمل نیز به آن ست می کند. این ترکیب لباس و ژاکت کش باف پشمی را می‌توان با کفش‌های کتانی یا کفش پاشنه‌دار بسته به سلیقه ست کرد.

لباس بلند آبی با ژاکت کش باف پشمی صورتی

22– لباس روفله آبی با آستین بلند زنگ

این یکی از جذابترین و آسان ترین لباس های تعطیلات است این تقریباً برای هر مناسبت در فضای باز کار خواهد کرد.

این یک لباس آبی  با ردیف و رفل است که به لباس ابعاد می بخشد و با یک کیف شیک و صندل های کشویی ساده ست می شود.

لباس روفله آبی با آستین بلند زنگ

23– لباس ابریشمی با جزییات کرست 

این لباس مظهر خیره کننده ترین لباس آبی است که تا به حال دیده اید این از یک ماده ابریشمی ساتن صاف و روان ساخته شده است که رنگ را برجسته می کند و آن را زنده می کند.

قسمت بالاتنه کرست لباس آن را برجسته می کند و قسمت ژولیده پایینی بدن را به جذاب ترین شکل قاب می کند.

لباس ابریشمی با جزییات کرست 

سوالات متداول

س. آیا لباس های آبی کاربنی باید کاملاً آبی کاربنی باشند؟

خیر، شما قطعا می توانید از آبی کاربنی به عنوان رنگ لایت در لباس خود استفاده کنید یا با استفاده از تکنیک های مسدود کننده رنگ آن را با رنگ های دیگر ست کنید راه های زیادی برای انجام آن وجود دارد و هیچ قانون سفت و سختی برای آن وجود ندارد، بنابراین اجازه دهید تخیل خود را اجرا کند!

س. بلیزرهای آبی کاربنی رسمی هستند یا غیر رسمی؟

هر دو! همه چیز به این بستگی دارد که آنها را با چه اکسسوری  و کفشی ست می کنید در مورد رنگ آبی کاربنی بسیار متنوع است بنابراین می توانید آن را به هر نحوی تغییر دهید و برای ست رسمی و غیررسمی کارایی دارد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا