اختصاصی تاپ نازفیلم و سریال

سریال خاتون + داستان این سریال و عکس و بیوگرافی بازیگران سریال خاتون

[ad_1]

اطلاعات سریال خاتون

کارگردان های زن در ایران، در سال های اخیر بسیار پر فعالیت تر شده اند و برای نخستین بار شاهد پخش سریالی جدید به کارگردان یکی از فیلمسازان زن ایرانی در شبکه نمایش خانگی هستیم.

سریال خاتون

سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان سریالی تاریخی است که از سال 1399 فیلبرداری آن آغاز شده است و در سال 1400 پخش می شود.در سریال خاتون بازیگران مشهور زیادی چون نگار جواهریان، اشکان خطیبی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، مهران غفوریان، بهناز جعفری، بابک حمیدیان، ستاره پسیانی، شاهرخ فروتنیان، رضا بهبودی و فرخ نعمتی نقش آفرینی کرده اند.

سریال خاتون

بازیگران سریال خاتون

اشکان خطیبی متولد 19 مهر 1357 در سرآسیاب ملارد استان البرز ، بازیگر، خواننده و کارگردان میباشد.در سال 79 به همراه بابک سعیدی یک گروه موسیقی راک ایرانی به ناماپولون داشته است که راک ایرانی می زدند اما از گروه جدا شدند. وی پیانو، گیتار و گاهی نیز ساز دهنی می زند.او به غیر از موسیقی و بازیگری گاهی نمایش نامه های انگلیسی را هم به فارسی ترجمه می کند و مدیرگروه موسیقی ترافیک نیز هست.
وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال 1383 با فیلم خیلی دور خیلی نزدیک آغاز کرد.

 بهناز جعفری متولد 1353 در تهران و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون میباشد. او فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است.تاکنون هیچ عکس و خبری از اینکه ازدواج کرده و همسری دارد منتشر نشده است.اولین فیلم او که در نقش کوتاهی حضور داشت روسری آبی در سال 1373بود.او برای بازی کوتاهش در فیلم خانه ای روی آب به کارگردانی بهمن فرمان آرا، از بیستمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن را گرفت. او همچنین در نمایش شب هزار و یکم بهرام بیضایی بازی کرده است.

  • بیژن امکانیان 

بیژن امکانیان بازیگر سینما و تلویزیون امکانیان متولد 27 مرداد 1332 در آبادان می باشد. 
وی فارغ التحصیل دانشکده هنرهای زیبا از دانشگاه تهران و گذراندن دوره های تخصصی آموزش مربیگری تئاتر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. از جمله فعالیت های وی می توان:کارگردانی تئاتر و کارگردانی فیلم کوتاه 8 م.م نیز اشاره کرد.

رویا نونهالی (متولد 24 بهمن 1341 در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است . اصلیت وی به روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران بر می گردد. نونهالی دارای تحصیلات در رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. رویا نونهالی در خانواده ای متدین پر از عشق بزرگ شده است وی می گوید سرچشمه این عشق پدر و مادرم هستند که این عشق به خانواده و دوست داشتن را به من و چهار خواهر دیگرم تزریق کرده اند.رویا نونهالی همسر رامین فاروقی می باشد که حاصل این ازدواج پر از عشق یک دختر زیبا است . همسر رویا نونهالی متولد سال 1345 و مستند ساز مطرح ایرانی می باشند.

پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد.در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است. پس از تولد 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته. با پایان جنگ به تهران باز می گردد.
پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال 1386 با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 1387 صاحب دختری به نام نفس شدند.

ستاره اسکندری در 25 خرداد سال 1353 در تربت حیدریه متولد شد.او دو خواهر هنرمند به نام های لاله اسکندری (بازیگر) و سارا اسکندری (چهره پرداز) دارد. ستاره همچنین برادرزاده عبدالحسین اسکندری گوینده و مجری رادیو و تلویزیون است.بازیگری را از سال 1373 در مجموعه های تلویزیونی آغاز کرد و با بازی در مجموعه نرگس که بعد از درگذشت پوپک گلدره نقش نرگس به عهده گرفت به شهرت رسید.

ستاره پسیانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد سال 1364 است.از مهم‌ترین آثار ستاره پسیانی می‌توان به بازیگری در فیلم ورود آقایان ممنوع، سریال شوخی کردم و فیلم لانتوری اشاره کرد.

او دختر آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی است که آنها هم بازیگر هستند.

سریال خاتون

سروش صحت متولد سال 1344 در اصفهان میباشد، سروش صحت  بازیگر ، نویسنده ، کارگردان و طنز پرداز سینما و تلویزیون میباشد.همسر وی سارا سالار نویسند رمان احتمالاً گم شده ام و برنده جایزه هوشنگ گلشیری است.این زوج هنرمند یک پسر به نام سورنا دارند.

شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون کشومان 3 فروردین ماه سال 1351 در تهران متولد شد.این بانوی هنرمند دارای مدرک تحصیلی لیسانس ادبیات  است و به دلیل علاقه به رشته بازیگری دوره های آن را در آموزشگاه آزاد زیر نظر امین تارخ گذرانده است.شبنم مقدمی در سال 1384 با علیرضا آرا متولد 1354 ازدواج کرد. همسر شبنم مقدمی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون است. این زوج هنری در چند فیلم و سریال با یکدیگر همکاری کرده اند.

غزل شاکری بازیگر، خواننده و طراح کشورمان متولد 22 اسفند 1357 در تهران است.

غزل شاکری دختر فرشته طائرپور تهیه کننده، مدیر تولید، مجری طرح و فیلمنامه نویس است که مشاور امور مالیاتی خانه سینما می باشد.او دارای خواهری بنام عسل و یک برادر به نام علی است. مسعود کرامتی همسر دوم فرشته طائرپوراست.

  • مهران غفوریان در نقش «موسیو»

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی – نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد.بازیگری را با مجموعه طنز جنگ 39، به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست.

نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 22 دی ماه 1361 در تهران متولد شد.این بانوی بازیگر تحصیلاتش را در زمینه طراحی صحنه و لباس ادامه داد و مدرک او کارشناسی این رشته است.حسن جواهریان پدر نگار جواهریان است که در مهندس ساختمان بود و به دلیل علاقه ویژه ای که به تئاتر و دنیای نمایش داشت مدام به همراه خانواده به تئاتر میرفت و یکی از سهام داران سینما تئاتر تهران بود.

  • هادی تسلیمی 
  • مهران مدیری در نقش «جهانگیر روزبه»
  • میرسعید مولویان در نقش «رضا فخار»
  • رضا بهبودی در نقش «دکتر بوکوفسکی»
  • فرخ نعمتی در نقش «سرتیپ آریا»
  • شاهرخ فروتنیان در نقش «فریدون خان»
  • محمدرضا شریفی‌ نیا ، بانیپال شومون
  • پانته‌ آ پناهی ها
  • مهدی قربانی
  • آیدا ماهیانی
  • مهتاب ثروتی
  • صالح میرزاآقایی
  • داریوش موفق
  • مجید نوروزی
  • علیرضا مهران

سریال خاتون

خلاصه داستان خاتون

خاتون با بازی نگار جواهریان در مورد زنی از زنان سرزمین ایران را روایت می کند که روزی برای زندگی جنگیده اند. تاریخ ایران با تمام فراز و فرودهایش در زندگی تک تک ایرانی ها جریان دارد و سریال تاریخی خاتون هم به داستانی در همین موضوع پرداخته است. روایت هایی از زیر و بم خانواده ای که اوایل شهریور سال 1320 قصه آنها شروع می شود و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می شود.

قصه سریال خاتون از سال 1320 شروع می شود و داستان درباره شخصیتی به نام خاتون با بازی نگار جواهریان است. همسر او کاراکتری به نام شیرزاد ملک با بازی اشکان خطیبی است که یک فرد نظامی است و خاتون از عملکرد ارتش در مقابل اشغال شدن ایران توسط متفقین در جنگ جهانی دوم ناراحت است. در ادامه اتفاقاتی رخ می دهد و وضعیت خانواده اصلی قصه در این دوران دچار تغییراتی می شود.

مهران مدیری نقش جهانگیر روزبه دایی خاتون است. این شخصیت یک تاجر ثروتمند است و در هتل زندگی می کند و جزو شخصیت های مثبت سریال است و کاراکتری شوخ طبع و خوش مشرب است. جهانگیر روزبه که به عنوان دایی جون انگلیسی شخصیت خاتون معرفی شده، با انگلیسی ها و روس ها ارتباط دارد، ولی جاسوس نیست و اتفاقا تا حدی هم فردی وطن دوست به حساب می آید. مهران مدیری تا به حال در سریال تاریخی بازی نکرده و حضور در خاتون تجربه ای تازه در کارنامه او است. علاوه بر این، نقشی که مدیری در سریال بازی کرده، ویژگی های متفاوتی نسبت به دیگر نقش هایی دارد که او تا به حال ایفا کرده است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا