اخبارتانکصنایع نظامی

ریپسو EV3-F4، تانک لوکس 800 اسب بخاری!

[ad_1]

آیا از سبک زندگی استرس‌زای شهری خسته شده‌اید؟ نیازمند خودرویی هستید که واقعاً شما را به هرجایی خواستید ببرید؟ نام این تانک لوکسی که مشاهده می‌کنید کمی نامأنوس است اما به راحتی می‌تواند آرزوهای شما را برآورده سازد. این تانک با نام Howe & Howe Ripsaw EV3-F4 شناخته می‌شود و در واقع یک تانک سطح بالا بدون سلاح بوده و همین الان هم می‌توان آن را خرید.

بله این واقعاً یک تانک لوکس است! Howe & Howe چندین سال است که در بخش خودروهای نظامی فعال بوده و حتی پروژه‌هایی همچون این تانک را برای مشتریان شخصی تولید می‌سازد. علیرغم اینکه تانک موردبحث به برخی تجهیزات تاکتیکی مجهز شده اما ریپسو EV4-F4 فاقد هرگونه سیستم شلیک و سلاح است.

تانک موردبحث از لاستیک‌های پلی اورتان استفاده کرده و ارتفاع ۵۱ سانتی‌متری آن از سطح زمین باعث شده عبور از موانع کار راحتی باشد. اگرچه ظاهر تانک ریپسو EV4-F4 کمی ترسناک است اما در کابین دو صندلی راحت ریکارو با گرم‌کن و سردکن وجود دارند.

در این بخش شاهد غربیلک فرمان مشابه تسلا مدل S پلاد خواهید بود. ریپسو همچنین از دو نمایشگر لمسی ۱۲ اینچی ساخت گارمین سود می‌برد. علاوه بر نمایشگر کلاسیکی که اطلاعات رانندگی را نشان می‌دهد، یک نمایشگر دیگر وجود دارد که تصاویر دوربین‌های خارجی را به نمایش می‌گذارد. ریپسو همچنین از چندین دوربین دید در شب سود می‌برد و حتی دوربین‌های دید گرمایی و مادون‌قرمز نیز وجود دارد.

شاید با دیدن نام ریپسو فکر کنید این تانک از قوای محرکه الکتریکی استفاده کرده اما این‌طور نیست. در بطن این هیولا پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۶ لیتری توربودیزل دورامکس با قدرت ۸۰۰ اسب بخار و گشتاور ۲۰۳۳ نیوتون متر قرار گرفته است. وزن این وسیله نقلیه بیش از ۴.۵ تن بوده ولی حداکثر سرعت آن به ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

تا زمان نگارش این خبر بالاترین پیشنهاد ارائه شده برای خرید ریپسو برابر با ۴۲۵ هزار دلار بوده و تا زمان پایان حراجی هم چهار روز باقی مانده است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا