استایل با فلانلاستایل زنانهتیپزاچگونه یک لباس فلانل بپوشیم؟دسته‌بندی نشدهدنیای مدکت چهارخونه دخترانه شیککت فلانل دخترانهمانتو فلانل دخترانهمد لباس

چگونه یک لباس فلانل بپوشیم؟ استایل با فلانل | پیراهن فلانل شیک

[ad_1]

چگونه یک لباس فلانل بپوشیم؟ استایل با فلانل

چگونه یک لباس فلانل بپوشیم؟ استایل با فلانل: روش های بی دردسر و شیک برای استایل کردن پیراهن فلانل مورد علاقه خود را بیاموزید. اگر می خواهید بدانید چگونه لباس فلانل بپوشید، پس با موفقیت در صفحه مناسب قرار گرفته اید زیرا این مقاله فقط برای شما در نظر گرفته شده است.

چگونه یک لباس فلانل بپوشیم؟

پیراهن فلانل (چهارخونه) ساده و همه کاره، یک تکه لباس است و با پوشیدن آن، هرگز اشتباه نخواهید کرد. و بهترین بخش این است که شما می توانید به روش های مختلف استایل دهید و در زیر متوجه خواهید شد.

بنابراین، بدون تاخیر بیشتر، ادامه دهید و این قطعه را بخوانید تا یاد بگیرید که چگونه این پیراهن ها را ست کنید دهید!

1. ژاکت فلانل

درست زمانی که فکر می‌کردید تمام لباس‌های فلانل برای خانم ها مربوط به پیراهن است. استایل چهارخانه به مد پاییزی راه پیدا کرده است و ست کردن آن با نیم بوت های پا فقط مناسب است.

چگونه یک لباس فلانل بپوشیم؟

2. ژاکت کش باف پشمی شطرنجی

من عاشق ایده ژاکت کش باف پشمی فلانل شدم و از خلاقیت طراح که این کار را به ذهنم خطور کرد بسیار سپاسگزارم.

چگونه یک لباس فلانل بپوشیم؟

3. لباس پیراهن چهارخانه

بهترین قسمت در مورد لباس های چهارخانه این است که بدون زحمت شیک هستند و تقریباً برای هر تیپ بدنی مناسب هستند.

اگر ریزه اندام، ساعت شنی یا گلابی شکل هستید، جای نگرانی نیست شکل بدن شما را می گیرد و به زیبایی روی هر کسی می نشیند.

چگونه یک لباس فلانل بپوشیم؟

4.لباس فلانل با بوت تا زانو

تمرین یکنواخت پوشیدن پیراهن چهارخانه قرمز و سفید را بشکنید و به جای آن از این پیراهن آبی برقی استفاده کنید. دفعه بعد که یک چهارخانه با رنگ متفاوت دیدید، از پوشیدن آن ابایی نداشته باشید زیرا می دانید که عالی به نظر می رسد.

برای اینکه کمی بیشتر خود و شطرنجی ها را ست کنید، یک جین بپوشید و یک جفت بوت بلند تا بلند را امتحان کنید!

چگونه یک لباس فلانل بپوشیم؟

5. با شلوار چرمی

شلوارهای چرمی یا ساق های چرمی در یکی دو فصل اخیر خطوط لباس را به خود اختصاص داده اند، و بله درست حدس زدید، به خصوص اگر مشکی باشند، کاملاً با لباس های فلانل ست می شوند.

چگونه یک لباس فلانل بپوشیم؟

7. سبک کابوی

آیا امروز کمی کابویی هستید؟ پیراهن چهارخانه شما کاملا با حال و هوای شما هماهنگ می شود. پیراهن چهارخانه، شلوار جین یا بوت‌کات تیره شسته شده، چکمه‌های چکمه و یک کت جین بدون آستین باید لباس ایده‌آل شما باشد.

8. لباس فلانل با شلوار جین

جین  فرصت دیگری برای ست دادن آن پیراهن چهارخانه است. می توانید بوت بلند بپوشید یا کفش های کانورس.

لباس فلانل با شلوار جین

9. پیراهن فلانل و دامن رسمی

این ظاهر ترکیبی را با دامن رسمی، پیراهن چهارخانه در زمستان امتحان کنید. کی گفته نمیتونی این کارو بکنی؟ همچنین، چرا قبلاً به این موضوع فکر نکرده بودیم؟

10. با شلوارک 

پیراهن فلانل با شلوارک

11. پیراهن فلانل و ساق بلند

اگر هم لباس‌های فلانل و هم تاپ‌های بزرگ را دوست دارید، به چیزی کمتر از تاپ‌هایی که بهترین‌های هر دو دنیا را به شما می‌دهد بسنده نکنیم. پیراهن های چهارخانه سایز بزرگ نسبتا جدیدترین محصول هستند و همه ما را بسیار خوشحال کرده اند.

پیراهن فلانل و ساق بلند

12. سبک پیراهن فلانل باز

آیا می توانید به سرعت به کلمه ای فکر کنید که خلاصه ای از پاییز باشد؟هیچ چیز مانند پوشیدن پیراهن های فلانل نرم و استفاده از آنها به عنوان لایه لایه برای محافظت از خود در برابر نسیم سردی که به شما یادآوری می کند که زمستان نزدیک است نیست.

بنابراین تا زمانی که ادامه دارد، از آن لذت ببرید. تی شرت های ساده، پیراهن های چهارخانه و اکسسوری داشته باشید.

سبک پیراهن فلانل باز

اجازه دهید کمی صادقانه بگویم، من از خودم رنجیده ام که قبلاً به این موضوع فکر نکرده بودم، اما از هر تعطیلات ساحلی برای جبران بیش از حد گناهم استفاده کرده ام.

به هر حال، دفعه بعد که عازم تعطیلات هستید، به یاد داشته باشید که اگر فراموش کردید که یکی از آن ها را بگیرید، نیازی به پوشاندن یا نگرانی ندارید. قدرت بیشتر برای فلانل های ما!

14. با دامن چرمی

دامن‌های چرمی یا شلوارک می‌توانند شما را در کمترین زمان ممکن برای مهمانی آماده کنند، اما اگر یک مهمانی یک روزه باشد و نخواهید تاپ‌هایی زیبا بپوشید چه؟ فلانل. این پاسخ شماست.

پیراهن فلانل با دامن چرمی

15. لباس فلانل یک تکه

ما انواع و اقسام پیراهن‌ها و تی‌شرت‌ها را دیده‌ایم حتی لباس‌های فلانل، اما اگر می‌خواهید عشق خود را به لباس‌های فلانل نشان دهید بدون اینکه چیزی بگویید، پس خوش شانس بودید.

دفعه بعد که چنین قطعه ای را پیدا کردید، به یاد داشته باشید که در مورد آن چه بحث کردیم، هیچ چیز مانند فلانل زدن بیش از حد نیست.

لباس فلانل یک تکه

لباس فلانل یک تکه

 دلایلی که چرا فلانل ها به سادگی شیک هستند

فلانل ها مد روز هستند و اکنون می دانید که چگونه به روش های جالبی به آن ها استایل بدهید! اما باید بدانید که پارچه های فلانل جزو ملزومات کمد لباس شما هستند که نمی توانید از آنها صرف نظر کنید. پس از همه شما هرگز نمی توانید با آنها اشتباه کنید!

فلانل ها هرگز نمی توانند از مد خارج شوند. این جذابیت برای اعصار دارد، و مردم در سراسر نسل ها به آن سوگند یاد می کنند. تازه کارهای مد نیز آن را دوست دارند!

به همان اندازه که از مد صحبت می کند، از راحتی صحبت می کند. بنابراین، اگر به فکر دور انداختن آن فلانل فرسوده از کمد لباس خود بودید، بس کنید! شما می توانید آن را به گونه ای متفاوت طراحی کنید تا آن را به یک ظاهر جدید تبدیل کنید.

امیدواریم نظر ما را در مورد نحوه پوشیدن فلانل به روش های مد روز مورد پسند شما قرار دهد. آنها را امتحان کنید و برای تحت تاثیر قرار دادن دوستان خود آماده شوید.

 دلایلی که چرا فلانل ها به سادگی شیک هستند

سوالات متداول

آیا باید فلانل باز بپوشید یا بسته؟

بسته به اینکه چقدر رسمی می خواهید ظاهر شوید و اینکه از آن به عنوان روکش استفاده می کنید یا به عنوان پیراهن می پوشید، می توانید یک فلانل باز یا بسته بپوشید.

زیر فلانل چیزی بپوشیم؟

اگر یک پیراهن فلانل به تن دارید، بسته به اینکه چقدر باید گرم باشید، ممکن است یک ژاکت یا یک تی شرت ساده بپوشید.

آیا باید فلانل را داخل آن قرار دهید؟

معمولاً لباس‌های فلانل برای پوشاندن طراحی نمی‌شوند. با این حال، اگر پیراهن فلانل به اندازه کافی بلند دارید، می‌توانید آن را متناسب با لباس خود بپوشانید.

آیا فلانل با شلوار گرمکن کار می کند؟

نه واقعا. ست کردن شلوارهای فلانل با شلوار ورزشی ممکن است ظاهر را از حالت معمولی و آرام به شلخته نشان میدهد.

 

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا