مانتومدل لباسمدل مانتو آبی کاربنیمدل مانتو بلندمدل مانتو مجلسی

مانتو آبی کاربنی را چگونه ست کنیم؟ روش های ست کردن مانتو آبی کاربنی

[ad_1]

مانتو آبی کاربنی با چی ست میشه؟

سوالی که دغدغه اکثر دختران و خانم های شیک پوش است این است که مانتو آبی کاربنی را چگونه ست کنیم؟ اگر شما هم همیشه درگیر این مسئله هستید که چگونه مانتو آبی کاربنی خود را با شلوار، کفش، کیف، شال و روسری خود ست کنید این مطلب می تواند کمک بسیاری به شما کند پس با ما همراه باشید.

برای مشاهده و خرید انواع مدل مانتو می توانید به کانال تلگرام ساتیشو به نشانی Satisho یا به پیج اینستاگرام ساتیشو به نشانی Satishocom مراجعه کنید

مانتو آبی کاربنی جدید

داشتن استایلی شیک و هماهنگی استایل شما با ظاهر و موقعیتتان چندین برابر شما را آراسته تر به نظر می رساند. اگر شما گران قیمت ترین لباس ها را هم داشته باشید ولی به هر دلیلی اصول و مهارت های لازم را برای ست کردن طرح و رنگ آنها نداشته باشید هیچ ارزشی ندارد حتی میتواند به استایل شما ضربه هم بزند. هنگامی که بتوانید هماهنگی در استایل خود ایجاد کنید و مهارت های ست کردن را آموخته باشید می توانید حتی بدون پرداخت هزینه های هنگفت شیک پوش به نظر برسید.

بهتر است برای ست کردن مانتو آبی کاربنی به سراغ استایل های مختلف و ایده هایی برای ست کردن اجزای مختلف استایل بپردازیم. در اینجا مانتوی آبی کاربنی و نحوه ست کردن در استایل های مختلف را مورد بررسی قرار می دهیم:

استایل کژوال

در این استایل که مناسب مانتوهای بلند آبی کاربنی است بهتر است شال و روسری هماهنگ با کیف باشد رنگ های مناسب برای این استایل زرد ساده و بدون طرح است. برای انتخاب کیف پیشنهاد میکنیم سراغ کیف های ساده و مینیمال بروید. در این استایل باید از شلوار لگ سفید استفاده شود تا مانتو بیشتر به چشم بیاید.

استایل ماکسیمال

استایلی که اغراق آمیز و شلوغ است که در این استایل از مانتو های کوتاه آبی کاربنی استفاده میشود که دارای نقش نگاره های زرد رنگ هستند در این مدل بهتر است شال و روسری طرحدار به رنگ قرمز و سرخابی و همچنین باید کفش و کیف خود را بایکدیگر همرهنگ کنیم بهتر است برای کیف و کفش هم از رنگ قرمز و یا سرخابی استفاده کنیم

استایل کلاسیک

از محبوب ترین استایل های مد روز که بسیار پر طرفدار است در این نمونه استایل مانتوی ابی کاربنی را با میتوان با رنگ های مختلفی ست کرد این مدل طیف رنگی بسیاری دارد بهتر است در این استایل از رنگ های طوسی،فیروزه ای فسفری،مشکی و سفید استفاده شود مناسب ترین رنگ برای ست کردن کیف و کفش طوسی ساده و شال و روسری سفید است.

استایل کالج

در این استایل باید از مانتوی آبی کاربنی جلو باز استفاده شود برای بهتر دیده شدن بهتر است شلوار جین مشکی و در زیر مانتو بادی سفید بپوشید. رنگ مناسب برای کیف و کفش و شال مشکی است

استایل رترو

استایل رترو شبیه سبک ماکسیمال است مانتو های آبی کاربنی طرحدار کوتاه مورد استفاده است رنگ مناسب برای انتخاب شال و روسری باید طیف رنگی اش به سبز و ابی ختم شود. بهتر است شلوار جین مورد استفاده قرار نگیرد و حتی الامکان شلوار مناسب برای این استایل شلوار های گشاد و اسلش سفید ساده است. رنگ مناسب برای کیف و کفش در این استایل زرد است.

استایل اسپرت

آبی کاربنی در این استایل بسیار زیبا جلوه میکند. بهره گرفتن از رنگ های سفید و طوسی برای شال، روسری و شلوار بسیار خیره کننده است. کیف و کفش بهتر است در این استایل همرنگ خود مانتو باشد.

استایل هیپ هاپ

استایلی فشن و زیبا که مناسب مانتوهای ابی کاربنی جلوباز است. کفش مناسب این مدل کفش اسپرت سفیداست. هماهنگی شال و شلوار در این مدل استایل شما را چندین برابر شیک تر میکند بهتر است از رنگ های زرد،مشکی و فیروزه ای استفاده شود

استایل فشن

مانتوی ابی کاربنی را در این استایل میتوان با رنگ های زرد،سرخابی،نارنجی،بنفش و مشکی ست کرد رنگ های پیشنهادی برای این استایل رنگ های شاد و جیغ هستند مانند رنگ های فسفری

استایل کابوی

استایلی قدیمی و برگرفته از سبک زندگی گاوچران ها است در این استایل باید از مانتوی ابی کاربنی کوتاه با دکمه های ریز و شلوار کلاسیک سفید استفاده شود بهتر است بجای روسری و شال از کلاهی همرنگ با شلوار استفاده شود کفش و کیف در این استایل باید رنگی مخالف شلوار و کلاه باشد پس مناسب ترین رنگ برای کفش و کیف مشکی است.

استایل وینتیج

مانتوی ابی کاربنی جلو بسته قطعا بهتر است در این مدل از کیف استفاده بشود. کیف و کفش مناسب و هماهنگ با این رنگ و استایل مشکی است. شلواد باید تنگ باشد رنگ های پیشنهادی برای شلوار رنگ های سفید و طوسی است. خانم های جوان به جای روسری و شال در این مدل از کلاه لبه دار استفاده میکنند

استایل بوهو

مانتوی ابی کاربنی با طرح های سرخابی باید در این مدل از کفش های ساقدار سفید استفاده شود و همچنین حدالامکان بجای شال و روسری پوششی از گل های رنگی و یا کلاس سفید مورد استفاده قرار بگیرد ست کردن شلوار و مانتو بایکدیگر در این مدل استایل الزامی است

استایل خیابانی

بهره گرفتن از مانتوی ابی کاربنی گشاد و راحت شلوار مشکی لگ و اکسسوری های فراوان است در این مدل کفش و شال باید یک رنگ باشند طیف رنگی برای کفش و شال بنفش است بهتر است در این مدل از استایل از کیف استفاده نشود ولی اگر مورد استفاده قرار بگیرد باید کوچک و به رنگ مشکی باشد.

استایل رسمی

در استایل رسمی بهتر است از مانتوی آبی کاربنی کوتاه با شلوار کلاسیک مشکی استفاده بشود همچنین بهترین رنگ ها برای کیف و کفش هم رنگ مشکی است. رنگ های مناسب برای این دو در این سبک مشکی،سفید،طوسی است.

همانطور که ملاحظه کردیم میتوانیم مانتوی ابی کاربنی را متناسب با استایل های مختلف و خاص ست و هماهنگ کنیم. شما کدام یک از سبک ها را دوست داشتید؟ مانتوی آبی کاربی خود را با چه رنگ هایی ست میکنید؟



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا