عکس و بیوگرافی

بیوگرافی انغام خواننده و بازیگر معروف مصری و عرب زبان

[ad_1]

بیوگرافی انغام خواننده مشهور مصری که از سال 1987 به صورت حرفه ای به آواز و بازیگری پرداخته است. او در میان مصری ها و اعراب و حتی ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

در ادامه به بیوگرافی انغام، خانواده و زندگی هنری او بیشتر می پردازیم.

بیوگرافی انغام

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

انغام کیست و اهل کجاست؟

انغام محمد علی سلیمان که با نام انغام شناخته شده, او خواننده زن مصری که متولد مصر است. خانواده او بسیار مذهبی و اسلامی است, پدرش محمد علی سلیمان خواننده و در ارکست رئیس و ویولونیست و آهنگساز بوده است.

انغام نیز برای ورود به عرصه موسیقی از پدرش االهام گرفته است. انغام دو برادر به نام های احمد و خالد داردو یک خواهر ناتنی به نام غنیوه دارد که بازیگر است و حدود 16 سال از انغام کوچکتر است .انغام فرزند اول خانواده اش است.

انغام به همراه خانواده اش در اواخر دهه 1990 به قاهره رفتند و امنون در این شهر زندگی می کنند.

انغام چند سال دارد؟

انغام متولد 19 ژانویه 1971 در شهر اسکندریه مصر است.

بیوگرافی انغام

ماجرای شروع خوانندگی انغام چگونه است؟

انغام با تاثیر پذیری از پدرش وارد حرفه موسیقی و آواز شد او در 16 سالگی به طور جدی درس های موسیقی را از دایی خود فراگرفت. و در آن روزها در مسابقه رادیو قاهره در مقابل عموم اجرا کرد و از سمت رادیو جذب شد.

انغام اوایل کار خود با بازخوانی آهنگهای صادق فیروزه سعی کرد تا تجربه خود را در این زمینه افزایش دهد و از اجرای احساسی خود اطمینان پیدا کند.

جنس صدای نرم و احساساتی انغام موجی شده که او در خوانندگی از صدای زیر استفاده کند و می گوید که خیلی ها قادر به خوانندگی با صدای زیر نیستند.

انغام توانست در اوایل سال 2000 با ارائه انواع اجرا ها و ویدیو کلیپ های مختلف توانست موفقیت خوبی را کسب کند.

بیوگرافی انغام

الگو های انغام در خوانندگی چه کسانی هستند؟

انغام، الگو های خود را در خوانندگی؛ محمد عبدالوهاب، فیروزه، و ام کلثوم بوده اند. او رابطه نزدیکی نیز با اصاله، خواننده مصری دارد.

همسر انغام کیست؟

انغام تااکنون 4 باز ازدواج کرده است. همسر اول او در سال 1991 مهندس صدای مصری به نام مجدی عارف که یک پسر به نام عمر نیز دارد این ازدواج تا سال2001 دوام داشت.

ازدواج دوم او با فردی که مدیر فروش موسیقی اهل کویت بنام فهد الشلبی ( از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷) و یک پسر به نام عبدالرحمن دارد، ازدواج سوم او با احمد عز ( بازیگر مصری)( از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲) و ازدواج آخر او با احمد ابراهیم ( از ۲۰۱۹ تا مارس ۲۰۲۰) بوده است.

ازدواج چهارم انغام با احمد ابراهیم بود که با تهدید های پسر انغام روبرو شد و از او طلاق گرفت و پیش همسر اولش بازگشت. این روزها حبرهایی از رابطه ی عاشقانه انغام با هانی فرهاد لیدر گروه موسیقی اش به گوش می رسد که احتمال دارد به ازدواج پنجم او تبدیل شود.

بیوگرافی انغام

آدرس پیج اینستاگرام انغام چیست ؟

انغام در اینستا پیج شخصی و فعال به آدرس anghamofficial@ دارد که بیش از 3.5 میلیون فالوور دارد و او تاکنون حدود 1350 تا پست منتشر کرده است.

بیوگرافی انغام

پیشنهاد سردبیر

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا