فیلم و سریال

سریال ترکی امانت | ❤️ معرفی سریال درام + تیزر + گالری تصاویر⭐️

[ad_1]




سریال ترکی امانت | ❤️ معرفی سریال درام + تیزر + گالری تصاویر⭐️


























یکی از جذاب ترین سریال های ترکی: امانت

سریال ترکی امانت و اتفاقات جالب آن را حتما دنبال کنید. با آخرین اخبار ترکیه و مطالب خواندنی با پین تاتی همراه باشید.

سریال ترکی امانت Emanat

ژانر: درام، اکشن، رمانتیک

پخش این سریال از سال 2020 از شبکه Kanal 7 ترکیه آغاز شد و کمی بعد به یکی از سریال‌های پرطرفدار ترکیه تبدیل شد هم‌اکنون پخش آن هر دوشنبه ساعت 19:00 ادامه دارد به طوری که تا به امروز بیش از دویست قسمت از این سریال تولید شده و هنوز هم برنامه‌ای برای اتمام آن وجود ندارد؛ چرا که از نظر بینندگان این سریال رتبه‌های خیلی خوبی را کسب کرده و کمی پس از پخش آن در ترکیه در ایران نیز طرفداران بسیاری پیدا کرد. حتی در سایت بین‌المللی و معتبر IMDB نیز رتبه بسیار خوبی را از آن خود کرده است.

خلاصه داستان سریال ترکی امانت

سحر دختر جوان و زیبایی است که با پدرش زندگی می‌کند و خواهری به نام کوثر دارد که بعد از ازدواج با خانواده کریملی به دلیل مخالفت پدرش، دیگر با خانواده‌اش ارتباطی ندارد. سحر خواهرش را خیلی دوست دارد و بسیار تلاش می‌کند که پدر خانواده او را ببخشد اما سرسختی پدر پایانی ندارد و مدت‌هاست که سحر از خواهرش بی‌خبر است.

کوثر بر اثر حادثه‌ای فوت می‌کند و پس از این اتفاق زندگی سحر زیر و رو می‌شود. کوثر لحظاتی قبل از مرگش پسرش را به خواهرش می‌سپارد و نمی‌خواد که پسرش در خانواده شوهرش‌ بزرگ شود.

تیزر سریال ترکی امانت

حالا زندگی سحر و یوسف‌، خواهرزاده 5 ساله‌اش دیگر مثل قبل نیست و سحر مسئول محافظت از خواهرزاده می‌شود و سعی می‌کند که سرپرستی خواهرزاده‌اش را از خانواده کریملی بگیرد.

یامان کریملی، مرد جوان و موفقی است که به خانم‌ها به هیچ وجه اعتماد ندارد. او عموی یوسف است و بعد از مرگ برادرش خودش را سرپرست یوسف می‌داند. یامان شخصیتی بی‌رحم و مستبد دارد که تصمیم گرفته به هیچ وجه از برادرزاده‌اش را از دست ندهد و وقتی متوجه می‌شود که سحر یوسف را با خودش برده به شدت خشمگین شده و به دنبال او می‌رود و یوسف را پس می‌گیرد؛ بعد از این اتفاق سحر تصمیم می‌گیرد که با یامان مبارزه کند و از سرپرستی یوسف دست نکشد.

اگر دیدن این سریال را هنوز شروع نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم داستان زندگی پر فراز و نشیب سحر و یوسف را از دست ندهید.

برخی بازیگران

خلیل ابراهیم جیحان Halil İbrahim Ceyhan، سیلا ترک اغلو Sıla Türkoğlu، برات روزگار اوزکان Berat Rüzgâr Özkan

گالری تصاویر

اگر چنانچه تمایل دارید می‌توانید به این صفحات نیز سر بزنید:

خدمات پین‌تاتی

تماس بگیرید
982122224948+

پست های اخیر

error: Content is protected !!




[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا