فیلم سینما تلویزیونهنر و فرهنگ

تجهیزات، شهرها و سیاره‌‌ی بیگانگان در ویدیو جدید Starfield

ویدیوی جدیدی که با عنوان Into the Starfield: The Journey Begins از پشت صحنه ساخت بازی نقش آفرینی و مورد انتظار Starfield منتشر شده، اطلاعات بیشتری از بازی مرموز بتسدا را در اختیار ما قرار می‌دهد. البته قبل از اینکه این سؤال در ذهن شما ایجاد شود، باید گفت که در این ویدیو هم خبری از تصاویر واقعی و داخلی گیم‌پلی بازی نیست. در عوض، در این ویدیو به نحوه‌ی خلق اولین دنیای علمی تخیلی بتسدا در طول ۲.۵ سالی که از آغاز فرایند توسعه آن می‌گذرد، پرداخته شده است.

آغاز روند ساخت بازی استارفیلد، به روزهای معرفی اولین نسخه Elder Scrolls برمی‌گردد؛ جایی که بتسدا در جریان مراسم E3 سال ۲۰۱۸ به‌شکل غیر منتظره‌ای از دو بازی جدید خود یعنی The Elder Scrolls VI و Starfield رونمایی کرد.

تاد هاوارد در توصیف این بازی گفته که استارفیلد بازیکنان را دعوت می‌کند تا به‌صورت فلکی «آخرین گروه از کاوشگران فضایی» بپیوندند تا «به هرجایی که می‌خواهند سفر کرده و همان‌طور که می‌خواهند زندگی کنند. بازیکنان در استارفیلد داستان نوظهور و منحصربه‌فردی را تجربه می‌کنند که با تلفیق ایده‌های بی‌نظیر سازندگان و عناصر غیرمنتظره‌ای که به بازی‌های بتسدا زندگی می‌بخشد، یک تجربه کاملاً متفاوت و جدید را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد. استارفیلد درباره امید است، درباره احساسات مشترک انسانی و جست‌وجو برای یافتن پاسخ بزرگ‌ترین راز زندگی.»

دانلود از آپارات

در همین حال، ما سخت مشغول جستجوی جزئیاتی هستیم که بتوان از این کانسپت‌های هنری زیبا استخراج کرد. چیزی که به نظر می‌رسد، این است که ما با یک سری سیارات مختلف بیگانه مواجه هستیم که میزبان شهرهای آینده و البته دنیای بکر و کشف نشده‌ی بیرون با جانورانی عجیب و غریب و ناشناخته هستند. در تصاویر دیگر، نمایی از داخل یک آشیانه نمایش داده می‌شود که یک سفینه فضایی در میان تجهیزات ساخت آن قرار دارد. لباس‌ها و تجهیزات مخصوص فضایی که لوازم مورد نیاز شما برای سفر در عمق فضا هستند با گفته‌های تاد هاوارد همراه می‌شوند که استارفیلد را در ژانر نقش آفرینی، قوی‌تر از همه‌ی ساخته‌های بتسدا توصیف کرده بود.

تاد هاوارد در اظهارات قبلی خود درباره این بازی گفته بود:

«این یک بازی متفاوت است، اما اگر شما مشغول تجربه آن شوید، متوجه می‌شوید که بازی را ما ساخته‌ایم. این بازی DNA بازی‌های استودیو ما و چیز‌های مختلفی را که ما دوست داریم، در دل خود جای داده است. با این وجود استارفیلد مکانیزم‌ها و سیستم‌های مختلفی را درون خود جای داده است که ما مدت‌ها بود که به آن‌ها فکر می‌کردیم.»

در تاریخ ۲۰ آبان سال ۱۴۰۱ (۱۱ نوامبر ۲۰۲۲) بازی استارفیلد روی پلتفرم‌های ایکس باکس کلود گیمینگ، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

اگر شما هم برای تجربه استارفیلد هیجان زده هستید، نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا