دسته‌بندی نشدهراهنمای مد و زیباییرپورتاژ آگهینصرینو

بهترین ادکلن لاکچری مردانه، با رایحه ماندگار در ذهن اطرافیان!

[ad_1]

عطر و ادکلن؛ تاثیر زیادی در افزایش جذابیت آقایان دارد. عطرها، امضای شخصی هر کسی هستند و باید با دقت انتخاب شوند.

 به همین منظور برندهای معتبر، محصولات متنوعی را برای آقایان تولید کرده اند که از جمله آن ها می توان به عطر دیور ساواژ، زرجوف یون و … اشاره کرد.

عطرهای مردانه در بازار، با قیمت های مختلف عرضه می شوند و قیمت گذاری بر اساس اعتبار برند و کیفیت محصولات آن تعیین می شود. مثلا قیمت عطر دیور، نسبت به بسیاری از عطرهای معمولی بازار بیشتر است، اما در مقابل با یک بار استفاده، تا مدت ها رایحه خوشبوی آن باقی می ماند. بنابراین در خرید عطر بیشتر از قیمت؛ باید به کیفیت آن توجه داشته باشید.

عطرهای مردانه لاکچری اغلب قیمت های زیادی دارند، اما کافیست یک بار از آنها استفاده کنید تا با بو و رایحه بی نظیرشان همه را جذب شما کنند. اما آیا بهترین ادکلن لاکچری مردانه را می شناسید؟

5 ادکلن لاکچری مردانه پرفروش و پرطرفدار

در ادامه لیستی از ادکلن های لاکچری مردانه را معرفی می کنیم که محبوبیت زیادی بین طرفدارهای خود دارند و بخش بزرگی از بازار را از آن خود کرده اند:

عطر دیور ساواژ (ساواج) ادوتوالت دیور، خاص و لاکچری!

به این دلیل عطر دیور ساواژ (ساواج) ادوتوالت دیور را به عنوان یک ادکلن لاکچری مردانه معرفی کردیم، چون خط بوی بسیار قوی و ماندگاری بسیار بالایی دارد، همچنین از ترکیب بهترین رایحه ها تولید شده است.

این عطر یکی از محصول های محبوب و پرطرفدار بین آقایان در هر سن و سالی است. در واقع برای استفاده از این عطر مهم نیست چقدر سن دارید، به هر حال با استفاده از آن جذابیت را به خود هدیه خواهید داد.

در بین عطرهای لاکچری مردانه عطر دیور ساواژ (ساواج) ادوتوالت دیور قطعا جز پراستفاده ترین ها است، چون هیچ محدودیتی بابت استفاده برایتان به وجود نمی آورد. در واقع شما می توانید این محصول را در تمام فصل های سال استفاده کنید و مناسب فصل خاصی نیست. همچنین امکان استفاده از این عطر در روز و شب نیز وجود دارد.

در نت های ابتدایی عطر دیور ساواژ (ساواج) ادوتوالت دیور برگاموت کالابریایی و فلفل به استقبال حس بویایی تان می آیند. بعد از این نت ها، نوبت نت های میانی است که با رایحه فلفل، نعنای هندی، شمعدانی، صمغ اِلمی، فلفل صورتی، وتیور، سیچوان و اسطوخودوس خودنمایی کنند. پس از نت های میانی، آخرین نت های این عطر یعنی امبروکسان، سدر و صمغ لابدانوم به مشام می رسند که بی نظیر هستند.

عطر اينترلود مردانه آمواژ با خط بوی ماندگار!

نوبت به معرفی یکی دیگر از عطرهای لاکچری مردانه یعنی اینترلود مردانه آمواز می رسد. این عطر توانسته با خط بوی قوی و رایحه چوبی-کهربا خود در لیست بهترین عطرها قرار بگیرد.

عطر اينترلود مردانه آمواژ در سال 2012 معرفی شد و مناسب برای استفاده در شب است. شما می توانید این عطر را در روزهای سرد پاییز و زمستان استفاده کنید و رایحه ای دلپذیر از خود در هر جایی به جا بگذارید.

در نت های ابتدایی عطر اينترلود مردانه آمواژ برگاموت، اورگانو و روغن فلفل شیرین کارشان را شروع و عطر و بویی بی نظیر در فضا پخش می کنند. بعد از نت های ابتدایی، نت های میانی یعنی کهربا، کندر، گل آفتابی و جاوشیر پا به میدان می گذارند و برگه ای جدید از جذابیت را برایتان رو خواهند کرد. در انتها نیز نت های پایانی یعنی چرم، دود چوب آگار، نعنای هندی، چوب صندل به عنوان نت های ماندگار در فضا به مشام می رسد.

ادکلن آکوا دی پارما کلونیا لدر کنستانتره، مناسب شیک پوشان!

در بین ادکلن های لاکچری مردانه همواره نام ادکلن آکوا دی پارما کلونیا لدر کنستانتره می درخشد. این محصول جزو ادکلن های گرم و تلخ است که عطر و رایحه ای ملایم و دوست داشتنی دارد. با استفاده از این محصول می توانید وقار و شخصیت خود را نشان دهید؛ این ادکلن را به تمام آقایانی که مهربان، جدی، شاد و با نشاط هستند نیز پیشنهاد می کنیم.

در نت های اولیه این ادکلن از ترکیب رایحه های پرتقال و لیمو شیرین استفاده شده است. بعد از نت های اولیه، نوبت به میانی می رسد که ترکیبی از رایحه گل رز و برگ نارنج هستند. در انتها نت های پایانی عرض اندام می کنند که شامل چرم، چوب گایاک و چوب سدر می شوند.

ادوتویلت میسون فرانسیس کورکجان آمیریس هوم، تلخ اما جذاب!

اگر به دنبال عطر لاکچری مردانه ای می گردید که شما را متفاوت تر از همه نشان دهد، ادوتویلت میسون فرانسیس کورکجان آمیریس هوم را امتحان کنید. این عطر با رایحه ای تلخ و معتدل در سال 2011 روانه بازار شد و طولی نکشید که طرفداران زیادی بین آقایان به دست آورد.

این محصول گزینه ای مناسب برای قرارهای عاشقانه یا حتی رسمی است؛ پس اگر می خواهید در قرارهای خود خاص و متفاوت دیده شوید، این عطر را پیشنهاد می دهیم.

در نت های اولیه این عطر خوشبو از ترکیب گیاه رزماری و نارنگی ماندارین استفاده شده است. نت های میانی وقتی با نت های اولیه جایگزین شدند، عطر و بویی از گیاه آمیریس، قهوه، شکلات تلخ، گل زنبق و نارگیل به مشامتان می رسد. بعد از نت های میانی، نت های آخر این عطر می توانند شما را جذب خود کنند، چون ترکیبی بی نظیر از چوب عود و دانه تونکا هستند.

ادوپرفیوم آمواج اینترلوده مردانه، شرقی و گرم!

ادوپرفیوم آمواج اینترلوده مردانه نیز می تواند عنوان عطر لاکچری مردانه را یدک بکشد، چون در سال 2012 روانه بازار شد و پس از مدتی توانست نظر بسیاری از مشتری های خاص پسند را به خود جذب کند. این عطر با رایحه شرقی چوب طبعی گرم دارد و برای فصل های پاییز و زمستان مناسب است.

با استفاده از این عطر حس تعادل و آرامش را همزمان تجربه می کنید. این عطر یک حس رضایت درونی نیز برایتان به وجود می آورد که بی نظیر است و دوست دارید بارها آنها را تجربه کنید.

در نت های اولیه ادوپرفیوم آمواج اینترلوده مردانه ترکیبی از رایحه پونه کوهی، ترنج و دانه فلفل مشامتان را نوازش می کند. بلافاصله بعد از این نت ها، ترکیبی از صمغ جاوشیر، صمغ لابدانوم، بخور و کهربا به عنوان نت های میانی عطر و بوی شان را به مشامتان می رسانند. نوبت به نت های آخر که برسد، رایحه چوب صندل، چوب عود، نعناع هندی و چرم را استشمام می کنید که بسیار خاص و دلپسند است.

حرف آخر، کدام ادکلن لاکچری مردانه را بخرم؟

در خرید عطر و ادکلن های لاکچری مردانه پیشنهاد می کنیم هدف تان را مشخص کنید. مثلا اگر برای روزهای گرم سال قصد خرید ادکلن دارید، باید به سراغ گزینه های محدودی بروید که مناسب همین روزها هستند. همچنین در نظر گرفتن بودجه مهم است، زیرا عطر و ادکلن ها در قیمت های مختلف به فروش می رسند.

با در نظر گرفتن همین نکته ها و توجه به لیست انواع ادکلن لاکچری مردانه می توانید از بین برندهای معروفی مانند دیور، یک عطر یا ادکلن بی نظیر و خاص برای خود تهیه کنید. با صرف هزینه بیشتر، یک امضای شخصی بی نظیر در همه جا از خود به جا بگذارید!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا