دسته‌بندی نشدهفیلم و سریال

سریال جدید ستاره سادات قطبی+ عکس






سادات قطبی - سریال جدید ستاره سادات قطبی+ عکس


ستاره سادات قطبی مجری محجبه تلویزیون که علاوه بر اجرا سابقه بازیگری را نیز در کارنامه هنری خود دارد، در تازه ترین استوری خود خبر از بازی در سریال جدیدش را داد.





ستاره سادات قطبی مجری محجبه تلویزیون که علاوه بر اجرا سابقه بازیگری را نیز در کارنامه هنری خود دارد، در تازه ترین استوری خود خبر از بازی در سریال جدیدش را داد اما از اعلام نام سریال خودداری نمود. در ادامه این بخش استوری ستاره سادات قطبی را منتشر نموده ایم.

ستاره سادات قطبی همسر شهرام شکیبا مجری برنامه قند پهلو که بعد از ازدواج چند اجرای مشترک با همسرش داشته است، این روزها مشغول بازی در سریال جدیدی است که هنوز نام آن را به مخاطبانش اعلام نکرده است. خانم مجری، بطور غیرمستقیم به حضورش در سریال جدیدی اشاره کرد اما نامی از این سریال به میان نیاورد.

%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%87+%D8%B3%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%AA+%D9%82%D8%B7%D8%A8%DB%8C - سریال جدید ستاره سادات قطبی+ عکس

حضور ستاره سادات قطبی در گاندو و نوار زرد

خانم مجری سابقه بازی در سریال گاندو 2 و نوار زرد 2 را نیز در کارنامه هنری خود دارد. او یکی از فعالترین چهره ها در فضای مجازی است که هر روز استوری های زیادی را در صفحه اش منتشر می کند و زندگی خصوصی خود را با طرفدارانش به اشتراک می گذارد.

مختصر بیوگرافی ستاره سادات قطبی و همسرش شهرام شکیبا

ستاره سادات قطبی مجری و حافظ قرآن متولد 3 اسفندماه سال 1365 در نجف آباد اصفهان است. او از 10 تا 18 سالگی والیبال را حرفه ای ادامه داد سپس به ورزش کیک بوکس و رشته های فول کنتاکت علاقمند شد اما بخاطر مسائل شخصی نتوانست زیاد ادامه دهد.

%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%87+%D8%B3%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%AA+%D9%82%D8%B7%D8%A8%DB%8C+%D9%88+%D9%87%D9%85%D8%B3%D8%B1%D8%B4 - سریال جدید ستاره سادات قطبی+ عکس

ستاره سادات قطبی که چند سالیست با شهرام شکیبا ازدواج کرده و این زوج دارای دو فرزند پسر به نام های صدرا و حسین هستند اما خانم مجری از ازدواج قبلی خود پسری به نام امیرعلی و آقای مجری از زندگی قبلیش پسری به نام علی دارد.

شهرام شکیبا دلنوا همسر خانم مجری منتقد سینما، شاعر طنز پرداز و مجری تلویزیون متولد 17 آبان 1351 در تهران است که سابقه داوری و مجری گری در برنامه هایی مانند برنامه قند پهلو و مسابقه ثانیه ها و خوبی از خودتونه، اثر انگشت و … را دارد.


برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا