دسته‌بندی نشدهفیلم و سریال

سریال در انتهای شب Gecenin Ucunda

Gecenin Ucunda pintatiTH 900x500 - سریال در انتهای شب Gecenin Ucunda





سریال در انتهای شب Gecenin Ucunda را حتما دنبال کنید.با پین تاتی همراه باشید.

معرفی سریال در انتهای شب Gecenin Ucunda

ژانر: درام، رمانتیک

یکی از جدیدترین ساخته‌های تلویزیون ترکیه که با بازیگران معروف و جذابش سعی در جذب مخاطب دارد. این سریال در استانبول فیلم برداری شده و برای کسانی که به استانبول و خیابان‌های جذابش علاقه دارند، منظره‌های زیبایی را به نمایش می‌گذاره. تا به امروز 6 قسمت از این سریال از شبکه استار تی وی Star tv ترکیه پخش شده و هر چهارشنبه میزبان خانه‌های علاقه‌مندان است و تا کنون از سایت معتبر IMDB از 10 امتیاز، امتیاز 5 را به خودش اختصاص داده است.

خلاصه داستان:

این سریال در مورد دختری به نام ماجیده است که در رشته روان‌شناسی تحصیل کرده و در یک شرکت خصوصی در حال کار است. او با مادرش که به قمار اعتیاد دارد زندگی می‌کند و سعی می‌کنه با مشکلات مادرش در این زمینه کنار بیاد.

ماجیده از شغلی که دارد راضی نیست و بعد از مدت‌ها، با جسارت شغل خودش را رها می‌کند و برای شرکت در یک دوره درمانگری به استانبول میره. در راه رسیدن به استانبول با مردی به نام احمد برخورد می‌کنه که خانواده ثروتمندی دارد و در همان نگاه اول به ماجیده علاقه‌مند میشه، اما احمد از یک سری مشکلات روحی و روانی رنج می‌بره.

اگرچه ماجیده تمام تلاش خود را می‌کند تا از احمد دور بماند، اما نمی تواند این کار را انجام دهد. احمد همه جا او را تعقیب می‌کند، مخفیانه تمام اعمال او را زیر نظر دارد و سعی می کند قلب ماجیده را به دست آورد. به نظر می رسد او بسیار مهربان و فهمیده است. با این حال، ماجیده نسبت به احمد احساسی ندارد و سعی می کند از احمد دور بماند و می خواهد روی دوره آموزشی خود تمرکز کند. او از روی تصادف محض با کاظم برادر بزرگ احمد برخورد می‌کند و به طور غیرقابل توضیحی جذب او می‌شود.

کاظیم ایسیک تاجر موفقی است که هر آنچه در زندگی می خواهد دارد. او با نرمین که مشکلات روحی و روانی دارد ازدواج کرده است. کاظم مرد قوی ای است که همیشه مورد خیانت عزیزانش قرار می گیرد. او همیشه احساس می کند که تنهاست. وقتی کاظم برای اولین با ماجیده رو در رو می‌شود؛ در ضعیف ترین لحظه او را در کنار خود می یابد. او جذب پاکی و انرژی ماجیده می‌شود. با این حال، او می‌خواهد تمام تلاش خود را بکند تا او را از خانواده اش دور نگه دارد.

برخی بازیگران :

نسلیهان آتاگول Neslihan Atagül، کادیر دوعولو Kadir Doğulu، سارپ لوندوعلو Sarp Levendoğlu

و….

گالری تصاویر




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا