استایل بهاری زنانهخواندنی هاراهنمای خریدست بهاری زنانهکژوال بهاری زنانهلباس بهاری زنانه

سه لباس پرکاربرد برای فصل بهار و پاییز

20006 TCW Blog Header 850x491 - سه لباس پرکاربرد برای فصل بهار و پاییز

قدر آخرهفته های بهاری با آن هوای دلپذیر و با طراوت را باید دانست و تهیه پوشاک مناسب این فصل انگیزه ما را برای گذراندن این روزهای زیبا دو‌چندان میکند. محصولات و پوشاک مناسب این فصل ساختاری متفاوت دارد که ما در این مطلب جالب ترین و چشمگیرترین این لباسها را برای آخر هفته های شما معرفی میکنیم.

لباس های سرهمی چندکاره 

اگر یک روز بهاری برای استراحت در پیش رو دارید، نیاز به لباسی دارید که برای ست کردن به برنامه ریزی زیادی نیاز نداشته باشد. لباس های سرهمی که از جنس پنبه ای سبک و خنک باشند، تن پوش مناسبی برای استفاده روزمره هستند.

گوشواره های بلند ساخته شده از الیاف رافیا و کیف های حصیری رنگارنگ حس ‌وحال روستایی و هنری در شما خلق میکنند. و نهایتا یک جفت صندل لژدار علاوه بر اینکه قد شما را بلندتر نشان میدهند، راحت هم هستند.

20006 TCW WeekendWear Look1 1024x1024 - سه لباس پرکاربرد برای فصل بهار و پاییز

پیراهن میدی خنک

روزتان را با پیراهن میدی (قد متوسط) و خنک تابستانی بسازید. یک پیراهن شیک‌ بوهو‌ در عین سادگی و راحتی، ظاهری جذاب و زنانه به شما میدهد و کل روز میتوان آن را به تن کرد.

طرح ها و جزییات ظریف و زیبا نظیر آستین های پف دار، تور، چین و پشت باز که کمی از پوست را نشان میدهد، دوست داشتنی و‌محبوب همه خانم هاست.

20006 TCW WeekendWear Look2 1024x1024 - سه لباس پرکاربرد برای فصل بهار و پاییز

شلوار جین مدرن با تیشرت کمبو‌

بهار را با لباسهایی سپری کنید که در آن  احساس سبکی و راحتی دارید. کلید داشتن یک روز خوب و شاد آن است که به خودتان سخت نگیرید. میتوانید شلوار جین کلاسیک خود را با یک تیشرت مد روز ست کنید، تیشرت های گره دار هم انتخاب های خوبی هستند.

شلوارهای جین فاق بلند و گشاد برای این مجموعه راحت مناسبند. با یک کت چند منظوره، کتانی سفید و کیف دسته کوتاه ظاهر خود را تکمیل کنید.

20006 TCW WeekendWear Look3 1024x1024 - سه لباس پرکاربرد برای فصل بهار و پاییز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا