دسته‌بندی نشدهراهنمای مد و زیباییرپورتاژ آگهینصرینو

راهنمای خرید انواع کالسکه در نیو نی‌نی

[ad_1]



خریدکردن اساساً کاری لذت‌بخش است و به‌عنوان یک سرگرمی برای رفع استرس شناخته می‌شود.

امروزه تنوع محصولات هنگام خرید بسیار زیاد است و این تنوع خریدکردن را سخت می‌کند. خریدکردن با کودک استرس را افزایش می‌دهد و کار را سخت‌تر می‌کند. برای جابه‌جایی کودک اغلب او را در آغوش گرفته و راه می‌رویم؛ ولی این کار خستگی شما را افزایش می‌دهد؛ علاوه بر خریدکردن، گشت‌وگذار و پیاده‌روی در کنار نوزاد کاری بسیار دشوار و تقریباً غیرممکن است. اغلب خانواده‌ها ترجیح می‌دهند که خودشان از فرزندشان نگهداری کنند و از پرستار یا اقوام و آشنایان خود کمک نمی‌گیرند؛ این یعنی در هنگام فعالیت‌هایی مثل بازار رفتن و یا تفریح کردن و … فرزندشان را به همراه خود می‌برند. برای حل این مشکل و راحتی والدین و کودکان، وسیله‌ای  به نام کالسکه طراحی و تولید شده است. این محصول وسیله‌ای  برای جابه‌جایی کودکان در محیط‌های خارج  از خانه است که به کودک امکان نشستن یا درازکشیدن را می‌دهد؛ همچنین به دلیل وجود فضای امنی که دارد کودک قادر به غذا خوردن و یا نگهداری اسباب‌بازی خود در آن خواهد بود.

انواع کالسکه

کالسکه‌ها بسته به نوع نیاز خانواده و نوع استفاده و طراحی، در انواع متنوعی طراحی شده و به تولید می‌رسند؛ برخی از مهم‌ترین و پرمصرف‌ترین انواع آن شامل موارد زیر می‌باشند:

  • مدل سنتی:رایج‌ترین نوع کالسکه همین نوع است.  قابلیت استفاده از بدو تولد تا چند سال بعد را دارد. این کالسکه در خیابان‌های شلوغ و پر رفت‌وآمد و خیابان‌های سنگ‌فرش شده به‌خوبی حرکت می‌کند. قابلیت تبدیل به رختخوابی راحت را دارد و برخی  از آنها  به‌عنوان صندلی ماشین نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند.
  • کالسکه کومبو یا ترکیبی: از مزیت‌های این نوع، قابلیت تغییر است؛ یعنی اینکه متناسب با رشد کودک، می‌توان اندازه کومبو را  تغییر داد.  بعضی از مدل‌های نوع کومبو  قابلیت نصب در اتومبیل را دارند. می‌توان این نوع کالسکه را به رختخواب و گهواره تغییر داد و بعضی از مدل‌ها   دسته و نشیمنگاه آنها  قابل جابه‌جایی است که باعث می‌شود دید کافی به فرزند خود داشته باشید؛ همچنین وزن قابل‌تحمل  این نوع،   ۱۸ کیلوگرم است. برخی از مهم‌ترین تجهیزات کومبو شامل فشارسنج،  گهواره سبدی، پمپ باد،  چهارچوب و اسکلت می‌شود و این امر موجب می‌شود که از قیمت بالایی برخوردار باشد.
  • مدل‌های مسافرتی:  قابلیت تبدیل به پایه صندلی کودک، کالسکه و صندلی ماشین را دارند. بعضی از آنها بسیار خوش‌دست هستند و هل‌دادنشان راحت است؛ اما حرکت‌دادن برخی از آنها به‌سختی انجام می‌شود.
  • سه‌چرخکالسکه سه‌چرخ به‌عنوان بهترین گزینه برای مسافرت شناخته می‌شود و برای والدینی که اغلب اوقات پرمشغله‌اند، مناسب‌ترین گزینه است. این مدل  سیستم تعلیق برای پیاده‌روی و آهسته دویدن دارد  و از ایمنی بالایی برخوردار است.
  • دونفره: این نوع کالسکه مناسب خانواده‌های دارای فرزند دوقلو است. به دو صورت  پهلوبه‌پهلو و درشکه‌ای وجود دارد. در مدل درشکه‌ای، صندلی‌ها پشت‌سرهم و در مدل پهلوبه‌پهلو، صندلی‌های کالسکه کنار هم قرار گرفته‌اند.

  • چتری یا عصاییدر مقایسه با دیگر مدل‌ها از وزن کمتری برخوردار است و دسته‌هایش شبیه دسته چتر است.  برای کودکانی که می‌توانند بنشینند، برای رفت‌وآمد شهری  انتخاب خوبی است. جمع‌کردن آن بسیار راحت و آسان است.

ویژگی‌های کالسکه مناسب

در زمان خرید کالسکه نیاز  است موارد مهمی را در نظر بگیرد. باتوجه‌به این موارد و ویژگی‌ها می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

  • قابلیت تعویض و شستشوی تشکقابلیت شستشو بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا بعد از مدتی استفاده از این وسیله،  تشک آن نیاز به شستشو دارد؛  برای حفظ سلامتی فرزند دلبند خود و راحتی در تعویض و شستشوی تشک در زمان خرید به این نکته دقت کنید.
  • قابلیت تا شدن سریعبرای راحتی مادر و پدر مهم است که بتوانند سریع این وسیله را تا و جمع کنند. تا شدن قطعاً یک آپشن مهم به‌حساب می‌آید و باید دقت کنید تا بعد از خرید به دردسر نیافتید.
  • ایمنیداشتن کمربند ایمنی، محافظ در قسمت جلو و …  از موارد ایمن بودن یک کالسکه است.
  • کالسکه‌های مرغوب از آلومینیوم سبک و با مقاومت بالایی تولید می‌شوند؛ دقت کنید که استفاده از آهن در ساخت این وسیله، مشکلاتی همچون زنگ‌زدگی، خوردگی و روان نبودن (جابه‌جایی سخت) را به همراه دارد.
  • وجود امکانات جانبی و لوازم ضروریوجود مواردی همچون کاور باران، پشه‌بند، جا لیوانی و فضای مناسب ساک کودک  برای راحتی کودک لازم است. بهتر است در زمان خرید از وجود این اکسسوری‌ها بر روی وسیله خود اطمینان حاصل کنید.

نکات مهم  خرید کالسکه از نیو نی‌نی

  1. اولین نکته که توجه زیادی به آن نمی‌شود این است که باید به قابلیت جابه‌جایی و کیفیت دسته‌ها توجه کنید؛ شما قرار است آن را همواره همراه خود حمل کنید؛ بنابراین دسته‌ها باید به حد کافی راحت باشند و به‌گونه‌ای طراحی شده باشند که با نحوه راه‌رفتن شما در تناقض نباشند.
  2. چک کردن کمربندهای محافظ، باعث اطمینان از ایمنی کمربندها می‌شود.
  3. چرخ‌ها را چک کنید تا دچار ساییدگی نباشند؛ همچنین قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را داشته باشند تا به‌راحتی به تمام جهات بچرخند.
  4. توجه به راحت بودن نشیمنگاه برای راحتی کودک
  5. برای آویزان نبودن پای کودک کالسکه باید دارای جای پا و کاور پا باشد؛ همچنین کاور پا در زمستان از سرماخوردن کودک جلوگیری می‌کند.
  6. سیستم قفل و ترمز را  مورد بررسی قرار دهید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.
  7. انتخاب کالسکه‌ای با ظرفیت وزنی مناسب بسیار مهم است؛ همچنین دقت داشته باشید که کودک شما به‌سرعت رشد می‌کند و وزن او بالاتر می‌رود.
  8. چرخ‌ها باید روکشی داشته باشند  تا در سطوح مختلف مانند سطوح یخ‌زده، سرامیک و… به‌راحتی حرکت کند و دچار مشکل نشود.
  9. به قیمت کالسکه دقت داشته باشید؛ صرفاً به دلیل مطرح بودن یا به روز بودن یک فروشگاه و محصولاتش، هزینه‌ای گزاف برای یک محصول نپردازید.
  10. به فضای موجود در صندوق عقب ماشین دقت کنید، تا برای حمل‌ونقل این وسیله دچار  مشکل نشوید.
  11. کالسکه‌ای با ترمز محکم و کمک‌فنرهای قوی انتخاب کنید. این تجهیزات به راه بردن و توقف کامل بسیار کمک خواهد کرد.
  12. به خدمات پس از فروش و گارانتی آن توجه کنید.
  13. باید دقت کنید که اگر مایل به خرید اینترنتی هستید، حتماً اعتبار فروشگاه قابل‌قبول باشد. در خرید اینترنتی امکان دیدن محصول وجود ندارد؛ بنابراین اعتبار فروشگاه، تا حدود زیادی به معنای تأیید کیفیت محصول نیز می‌باشد.
  14. در نهایت اگر می‌خواهید خریدی امن و راحت داشته باشید و درعین‌حال محصولی باکیفیت بالا و قیمتی مناسب خریداری کنید، نیو نی‌نی بهترین انتخاب برای شماست!



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا