دسته‌بندی نشدهفیلم و سریال

سریال یقه خاکی Tozluyaka | ❤️معرفی+ تیزر+ گالری تصاویر

Tozluyaka pintatiTH 900x500 - سریال یقه خاکی Tozluyaka | ❤️معرفی+ تیزر+ گالری تصاویر





سریال یقه خاکی Tozluyaka آن را حتما دنبال کنید.با پین تاتی همراه باشید.

معرفی سریال یقه خاکی Tozluyaka

ژانر: درام، رمانتیک

سریالی جدید که پخش آن تابستان همین امسال از شبکه فاکس تی وی Fox Tv ترکیه آغاز شد و تاکنون چندین قسمت از آن منتشر شده.

این سریال که به زندگی چند جوان می‌پردازد هر یک شنبه میزبان خانه‌های مخاطبان است و در این چند قسمتی که منتشر شده توانسته نظر بینندگان را به خود جلب کند و امتیاز‌های خوبی دریافت کند. فیلم‌برداری این سریال در شهر استانبول انجام شده. پیشنهاد می‌کنیم دیدن آن را از دست ندهید.

خلاصه داستان

علی، زینوآراپ و وفا دوستان از دوران کودکی با هم دوست هستند و با هم در یک محله بزرگ شده‌اند. آنها برای دوستی خود هر کاری انجام می‌دهند. با وجود اینکه خانواده‌های فقیری دارند، اما هنوز می‌دانند که چگونه خوش بگذرانند و از زندگی لذت ببرند. در حالی که علی، زینو و آراپ به دبیرستان محله می روند، دوست باهوش آنها وفا با بورسیه به یک کالج خصوصی می رود. زندگی شاد علی و دوستانش به یکباره با یک فاجعه زیر و رو می شود. پسر باهوش گروه، وفا، در مهمانی دانشگاه فوت می‌کند.پلیس بدون بررسی دقیق، مرگ وفا را یک مورد خودکشی می داند. از طرفی علی و دوستانش باور نمی‌کنند که وفا خودکشی کرده باشد.آنها گمان می‌کنند که دوست دوران کودکی آنها با قلدری همسالان در مدرسه دست و پنجه نرم کرده و توسط همکلاسی هایش به قتل رسیده است.

وقتی علی، آراپ و زینو تسلیم نمی‌شوند و سعی می‌کنند دلیل مرگ دوست دوران کودکی‌شان را بررسی کنند، متوجه می‌شوند که وفا با همکلاسی‌هایش در جشن کالج درگیر شده است.

برک، ایگه و جاگری دانش آموزانی هستند که وفا را در مدرسه اذیت می‌کردند. وقتی نمی‌توانند خشم خود را در مهمانی کالج کنترل کنند، وفا را تا حد مرگ کتک می زنند. آنها برای محافظت از خود می‌گویند که وفا اقدام به تجاوز به هازال کرده و به همین دلیل او را کتک زده‌اند. با این حال، آنها می‌گویند که او را نکشته اند، بلکه وفا خودکشی کرده است.

علی و دوستانش باور ندارند که وفا اقدام به تجاوز به هازال کرده باشد. آنها سعی می‌کنند تمام تلاش خود را برای افشای حقیقت در مهمانی دانشگاه انجام دهند. خوشبختانه آنها راهی برای قبولی در امتحان بورسیه پیدا می‌کنند و شروع به تحصیل در کالج خصوصی می کنند که برک، ایگه، جاگری و هازال در آنجا مشغول تحصیل هستند.

دیدن این سریال هیجان انگیز را از دست ندهید.

برخی بازیگران

دولونای سویسرت Dolunay Soysert، امره کینای Emre Kınay، تایانچ آیایدین Tayanç Ayaydin و….

گالری تصاویر




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا