ارشد سریال جزیرهامیر مقارهبیو گرافی هنرمندانبیوگرافیسن امیر مقارهماکان بندهمسر ارشد شاهنگ

عکس و بیوگرافی امیر مقاره بازیگر نقش ارشد سریال جزیره

[ad_1]

امیر مقاره

امیر مقاره

امیر مقاره متولد 3 دی سال 1374 در تهران می باشد. وی خواننده ماکان بند و بازیگر می باشد و در عرصه ی مدلینگ هم فعالیت دارد. کار جدید وی که هم اکنون از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است سریال جزیره می باشد و ایشان در این سریال بازیگر نقش ارشد را ایفا می کنند. در ادامه با بیوگرافی امیر مقاره بیشتر آشنا خواهید شد.

…………………………………………………………………………………………………..

امیر مقاره

تحصیلات و شروع کار نوازندگی

تحصیلات وی در مقطع دیپلم می باشد. وی با سرودن شعر کارش را شروع کرده است و به صورت خود آموز شروع به نواختن و یادگیری ساز گیتار شده است . سپس بعد از مدتی با آهنگ سازی و خوانندگی در گروه ماکان بند به شهرت و محبوبیت رسید.

امیر مقاره

پیک موتوری در کنار کار نوازندگی

برای به دست آوردن هزینه های زندگی و کارش مدتی را پیک موتوری بوده تا اینکه اراده برای کارش این شانس را به او داد تا بتواند به صورت حرفهای کار خوانندگی را ادامه دهد.

شنیدن صدای «محسن چاوشی» این ایده و انرژی را به من داد تا خواننده شوم چون حس خواندن ایشان به روحیه و زندگیم خیلی نزدیک بود.

امیر مقاره

امیر مقاره سریال جزیره

جزیره یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی علی طالب‌آبادی است.

بازیگران این سریال جذاب و پربیننده عبارتند از محمدرضا فروتن/ امیر مقاره/ شادی مختاری/ حسام منظور/ کاظم سیاحی/ هنگامه قاضیانی/ غزل شاکری/ سامیه لک/ السا فیروزآذر/ میترا حجار/ اکبر زنجانپور/ بیتا فرهی/ امیر کاظمی/ حمیدرضا پگاه/ بهنام تشکر/ مینا وحید/امید روحانی/ پوراندخت مهیمن/ شیرین بینا / مهدی احمدی / رویا جاوید نیا / رضا رویگری/ عزت‌الله رمضانی‌فر /مبینا سادات طبایی

امیر مقاره

فعالیت در عرصه مدلینگ

امیر مقاره به واسطه ی داشتن چهره و استال جذابش مدتی را در عرصه ی مدلینگ فعالیت کرده و با چندین برند ایرانی هم کار کرده است.

امیر مقاره

در مصاحبه ی با امیر از او پرسیدند که اگر خواننده نمی شدی چه کاره می شدی ؟ بازیگر یا فوتبالیست

همان طور که در سریال جزیره می بینید در کنار کار خوانندگی کار بازیگری وی هم درخشان می باشد.

امیر مقاره

امیر مقاره در کنار رهام هادیان گروه ماکان بند

امیر مقاره

در سال 1393 که 19 ساله بودن اولین آهنگ خود را خواندن و با کمک دوستان اش پخش کرد و حتی آهنگ خود را برای انتشار به سایت رادیو جوان هم فرستاد.وی جزئ اولین خواننده کم سن و و سال می باشد که کار خود را انتشار داده است.

در 1 شهریور 1369 اولین آلبوم ماکان بند با خوانندگی هادیان و مقاره و به سرپرستی میلاد نیکزاد با نام «دیونه بازی» با 12 قطعه موسیقی منتشر شد. شهرت این گروه با آهنگ «هربار این درو» و قطعه «دلگیری» شروع شد و در همان اولین آلبوم به اوج شهرت و محبوبیت رسیدند.

امیر مقاره

بازیگر نقش ارشد سریال جزیره

امیر مقاره

امیر مقاره

عکس اینستاگرام امیر مقاره

امیر مقاره

همسر امیر مقاره

وی مجرد می باشد و ازدواج نکرده است.

دخترم عسل

دوست دارم وقتی ازدواج کردم و دخترم به دنیا آمد اسمشو بزارم.

امیر مقاره

امیر مقاره

امیر مقاره

امیر مقاره

امیر مقاره

امیر مقاره

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا