بازیگران مهر ماهیبیوگرافی هنرمندان مهر ماهیخصوصیات مهر ماهی هازنان بازیگر مهر ماهیهنرمندان

عکس و بیوگرافی بازیگران مهر ماهی

خصوصیات مهر ماهی ها

هر ماه از سال یک خصوصیت خاصی دارد که متولدین آن ماه نیز بر گرفته از این خصوصیات شخصیت های منحصر به فردی دارند که با ماه های مختلف فرق میکند.

بهترین قلب ها متعلق به مهر ماهی هاست چون بی توقع مهربانند . آن‌ها از استعداد و قوه ذهنی خوبی برخوردارند و در شرایطی که مجبور به قضاوت‌می‌شوند، قادرند منصفانه و بی‌طرفانه داوری کنند. یکی از نقطه ضعف‌های آن‌ها ناشکیبایی در برابر انتقاد است و شدیدا مایلند که‌دیگران رفتار و اعمالشان را تأیید نمایند. ولی در کل افرادی متعادل، با تدبیر، ملاحظه گر و حتی انعطاف‌پذیر هستند.

www.araas .ir 3 9 - عکس و بیوگرافی بازیگران مهر ماهی

ساره بیات  متولد۱۴مهر ١٣۵٧ و بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از مؤسسه کارنامه است سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد. بیات در سال ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد و بازی درخشانی را ارائه داد و در ادامه نیز، خود جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و به همراه لیلا حاتمی، سارینا فرهادی و کیمیایی حسینی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد.خواهر وی سروین بیات همسر فوتبالیست تیم ملی رضا قوچان نژاد است.

……………………………………………………………………………………………………………………………………..

www.araas .ir 1 8 - عکس و بیوگرافی بازیگران مهر ماهی

فرناز رهنما متولد مهر ماه 1360 در اصفهان می باشد. فرناز رهنما فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه هنر و معماری است. همچنین دوره بازیگری اش را در کلاس های مرحوم حمید سمندریان گذرانده است. فرناز رهنما بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران است. بازی در سریال ساختمان پزشکان و فیلم بعدازظهر سگی سگی از کارهای معروف او هستند. او در دانشگاه هنر و معماری در رشته بازیگری تئاتر تحصیل کرده‌است. خانم رهنما پدرش را از دست داده و مادرش در قید حیات می باشد.

………………………………………………………………………………………………………………………………….

www.araas .ir 2 8 - عکس و بیوگرافی بازیگران مهر ماهی

باران کوثری 25 مهر 1364 در تهران به دنیا آمده و دانش آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است. او فرزند رخشان بنی اعتماد کارگردان و جهانگیر کوثری تهیه کننده، مجری، گزارشگر فوتبال و روزنامه نگار می باشد.
بهترین بابای دنیا (1370) ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش آفرینی های بعدی وی تا سال 1380 به تمامی در فیلم های مادرش رخشان بنی اعتماد است.

………………………………………………………………………………………………………………………………………….

www.araas .ir 4 7 - عکس و بیوگرافی بازیگران مهر ماهی

لیلا حاتمی در نهم مهر ۱۳۵۱ به دنیا آمده  است. وی هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران و از اعضای آکادمی اسکار است. وی فرزند علی حاتمی و زری خوشکام و همسر علی مصفا می باشد. پدرش علی حاتمی، کارگردان سرشناس سینمای ایران، و مادرش زری خوشکام، هنرپیشه سینما، بود. او در رشتهٔ ریاضی فیزیک در تهران دیپلم گرفت. اولین حضورش در سینما در نقش کودکی کمال الملک (در فیلم «کمال الملک» به کارگردانی پدرش علی حاتمی) بود. در سال ۱۳۷۰ در فیلم دلشدگان که آن هم ساختهٔ پدرش علی حاتمی بود ایفای نقش کرد. از فیلم های موفقی که حاتمی در آن ها حضور داشته میتوان به آب و آتش، رگ خواب، حکم، جدایی نادر از سیمین، چهل سالگی و بی پولی اشاره کرد.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

www.araas .ir 5 6 - عکس و بیوگرافی بازیگران مهر ماهی

نگین معتضدی متولد۳ مهر ۱۳۶۴  تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.  وی بازیگری را از حدود سال 1387 آغاز کرد و اولین بار با فیلم سپید و سیاه به کارگردانی قاسم جعفری در سال 88 به سینما آمد. مادر این بانوی هنرمند معلم بوده و سالها به عنوان آموزگار کلاس دوم ابتدایی مشغول خدمت در آموزش و پرورش بوده است.طلا معتضدی خواهر وی در عرصهٔ نویسندگی فعالیت دارد و در برخی قسمت‌های شاید برای شما اتفاق بیفتد همکاری داشته‌است.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

www.araas .ir 6 4 - عکس و بیوگرافی بازیگران مهر ماهی

مهتاب کرامتی در ۲۵ مهر ۱۳۴۹ در تهران به دنیا آمده است. وی مدرک کارشناسی خود را در رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد اسلامی کسب کرد. پس از آن کرامتی در سال ۱۳۷۵ با شرکت در کلاس‌های بازیگری امین تارخ به این حرفه وارد شد تا به یکی از آرزوهای دوران کودکی خود دست یابد. مهتاب کرامتی بازیگر زن ها فرشته اند، عصر یخبندان، اسب حیوان نجیبی است. او به عنوان تهیه کننده در فیلم صفر تا سکو حضور داشت و در سال ۱۳۸۵ به عنوان سفیر صلح یونیسف انتخاب شد.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

www.araas .ir 7 4 - عکس و بیوگرافی بازیگران مهر ماهی

روشنک گرامی متولد 1 مهر ماه 1362 در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری از دانشکده سوره و لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر و معماری می باشد، وی برنده سیمرغ بلورین در جشنورا سی و یک فجر نیز می باشد.

……………………………………………………………………………………………………………………………………….

www.araas .ir 8 4 - عکس و بیوگرافی بازیگران مهر ماهی

سحر دولتشاهی متولد۱۶ مهر ۱۳۵۸ و بازیگر ایرانی است. سحر دولتشاهی در رشته‌های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه به تحصیل پرداخت. شروع فعالیت هنری وی با تئاتر بود. او در بیش از ۳۰ فیلم و سریال ایرانی نقش داشته‌است و نخستین کار حرفه‌ای او، در تئاتر نیمروز خواب آلود به کارگردانی آیت نجفی بود. نخستین نقش سینمایی وی نیز در سال ۱۳۸۴، در فیلم چهارشنبه‌سوری از اصغر فرهادی بود.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………

عکس پروفایل مهر ماهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا