بازیگریچهره هارابطه جنسیسلبریتیسینمافیلم و سریالهالیوود

بازگشت کوین اسپیسی به سینما با نقش یک کاراگاه جرایم جنسی

کوین اسپیسی، بازیگر مشهور هالیوودی قرار است با نقش یک کاراگاه به پرده سینما بازگردد، کاراگاهی که درباره ی پرونده ی مرد سالخورده ای که به اشتباه مظنون به پدوفیلی است تحقیق می کند. این اولین نقش اسپیسی پس از گذشت نزدیک به چهار سال از نخستین باری است که به آزار جنسی متهم شد.

اسپیسی در این فیلم ایتالیایی که The Man Who Drew God نام دارد نقش آفرینی خواهد کرد که کارگردانی آن را فرانکو نرو برعهده دارد.

نرو در مصاحبه ی جدیدی حضور اسپیسی در فیلم خود را تأیید کرد. او گفت: «خیلی خوشحالم که کوین قبول کرد در فیلمم حضور داشته باشد. او را بازیگر بزرگی می دانم و برای شروع فیلم لحظه شماری می کنم.»

کوین اسپیسی ۶۱ ساله در سال های اخیر بارها به آزار جنسی متهم شده است. در سال ۲۰۱۷ بیست مرد جوان این بازیگر مشهور را که سابقه ی دریافت دو جایزه ی اسکار را دارد، به آزار جنسی در دوران فعالیتش در تئاتر اولد ویک لندن در فاصله ی سال های ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۳، متهم کردند. به دنبال مطرح شدن این اتهامات، اسپیسی از نقش «فرانک آندروود» در سریال «خانه پوشالی» (House of Cards) برکنار شد. تمامی بخش های بازی او در فیلم سال ۲۰۱۷ «تمام پول های جهان» (All the Money in the World) ریدلی اسکات که ساختش در آن زمان به پایان رسیده بود هم حذف شد. کریستوفر پلامر جایگزین اسپیسی شد و تمام سکانس های او دوباره فیلمبرداری شدند.

5faafbe6f7d1cb0019e3af84 - بازگشت کوین اسپیسی به سینما با نقش یک کاراگاه جرایم جنسی

در سال ۲۰۱۸ اسپیسی به تعرض جنسی به یک پسر نوجوان در سال ۲۰۱۶ در جزیره نانتاکت ِ ایالت ماساچوست متهم شد. با این حال، گناهکار شناخته نشد و این اتهام بعدها از او رفع شد. پیشتر در همین ماه اعلام شد قرار است پرونده ی شکایت ۴۰ میلیون دلاری ای که علیه اسپیسی مطرح شده بود مختومه اعلام شود چرا که شاکی اسپیسی که این بازیگر را به تعرض جنسی به او در سن ۱۴ سالگی در دهه ی ۱۹۸۰ متهم کرده بود، حاضر به فاش کردن هویت خود نشده است. یک قاضی فدرال دستور داده بود به دلیل ماهیت پر سر و صدای این پرونده، فرد شاکی باید هویت خود را فاش کند.

اسپیسی از زمان مطرح شدن این اتهامات، خود را از کانون توجه عمومی دور نگه داشته است، جز یک پیام تبریک کریسمس که سه سال قبل آن را در توییتر خود منتشر کرد و در آن پیام خود را از زبان نقش «فرانک آندروود» در سریال «خانه پوشالی» بیان کرد.

اسپیسی سال گذشته نطق اصلی یک کنفرانس تجاری در آلمان را اجرا کرد و از قرار معلوم به بیراهه رفتن فعالیت حرفه ای خود را با افرادی مقایسه کرد که شغل خود را در همه گیری کرونا از دست می دهند.

او در سخنرانی خود گفت: «فکر نمی کنم زیر و رو شدن دنیای من در پاییز سال ۲۰۱۷ برای کسی تعجب برانگیز باشد. شغلم، روابطم و جایگاهم در صنعتی که در آن کار می کنم در عرض تنها چند ساعت بر باد رفت.»

«از این جهت احساس می کنم می توانم درک کنم که چه حسی دارد که دنیایت یک دفعه از حرکت بایستد.»



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا