آموزش گرافیکآموزش گرافیک در تبریزپست تبلیغاتیدسته‌بندی نشدهگرافیک تبریز

آموزش جامع دوره گرافیک در تبریز|آموزشگاه ثنا

what is vector graphic design 770x400 1 2 - آموزش جامع دوره گرافیک در تبریز|آموزشگاه ثنا

امروزه آموزش گرافیک در میان اقشار مختلف جامعه رواج بسیار زیادی یافته است. آموزشگاه گرافیک ثنا با برگزار کردن کلاس گرافیک و ارائه مدرک معتبر به هنرجویان خود به عنوان یکی از برترین پیشگامان در این عرصه محسوب می شود.
شاید این سوال برای شما‌ دوستان عزیز پیش‌ آمده باشد که در دوره گرافیک چه‌ مباحثی تدریس ‌می شود اما‌ در پاسخ باید گفت که تمام اصول مربوط به طراحی در این دوره ها بیان خواهد شد. امروزه طراحی ‌گرافیک در صنایع مختلف به چشم می خورد و همواره محبوبیت زیادی دارد.
در‌ آموزش گرافیک افراد با کاربردهای مختلف این حرفه به طور‌ کامل آشنایی می یابند‌‌. در‌ این دوره ها متقاضیان فرا خواهند‌ گرفت که چگونه در شرایط گوناگون برای طراحی روی سطوح مختلف از گرافیک استفاده نمایند. در حقیقت در این حرفه فرد گرافیست تلاش می کند که‌ مفهوم خاصی‌ را به بیننده منتقل کند‌.
در حال حاضر بسیاری از افراد متقاضی از طریق مراجعه به آموزشگاه‌ گرافیک و گذراندن دوره گرافیک‌ می توانند استعدادهای خود را شکوفا کنند و این ‌مهارت را به صورت کاملا حرفه ای انجام داده و کسب درآمد‌ نمایند‌‌.
با استفاده از گرافیک صاحبان صنایع می توانند با مشتریان خود به بهترین نحو ممکن ارتباط برقرار کنند. به طور کلی‌ می توان گفت که گرافیک تنها به عنوان راهی برای تجارت محسوب نمی شود بلکه به عنوان یک هنر بزرگ و اصیل تلقی می‌ گردد.

دوره آموزش گرافیک

دوره گرافیک حرفه ای در سطح مبتدی تا پیشرفته برگزار میشود و هدف کلاس گرافیک معرفی افرادی است که با علاقه و پشتکار یک دوره کاملا حرفه ای را گذرانده اند. در طی این دوره ضمن آموزش مهارت های طراحی و گرافیک با اصول تایپوگرافی و نکته های فنی چاپ نیز آشنا می شوید. تکنیکهای طراحی را برای هر رسانه گرافیکی آموزش میبینید و خلاصه تمارین و مسابقه های خاصی را نیز در طی دوره میگذرانید تا طی یک کار گروهی فشرده و لذت بخش به یک گرافیست تمام عیار مبدل شوید. خوشبختانه طی ادوار گذشته ده ها دوره به این روش برگزار شده و هم اکنون عده کثیری از هنرجویان این مرکز در شرکت‌های تبلیغاتی و طراحی مشغول بکار هستند.

brush - آموزش جامع دوره گرافیک در تبریز|آموزشگاه ثنا

چرا طراحی گرافیک یاد بگیریم؟

  • معرفی هنرجویان به مراکز کارورزی
  • معرفی هنرجویان برتر به مراکز متقاضی طراحی گرافیک
  • امکان ضبط تصویری کلاس و مرور آن در منزل
  • برگزاری کلاس ها بصورت حداکثر ۱۰ نفره که هم کار گروهی شکل بگیرد و هم فضای آموزشی شلوغ نباشد.
  • استفاده از سیستم های قوی و پر سرعت برای اجرای نرم افزارهای مورد نیاز این رشته

پیش نیازهای شرکت در دوره گرافیک

یکی از سوالات مهم متقاضیان برای شرکت در دوره های گرافیک، پیش نیازهای ورود به این دوره است. بسیاری از هنرجویان تصور می کنند که ورود به این دوره نیاز به آشنایی تخصصی با نقاشی، کار حرفه ای با کامپیوتر و… دارد در حالی‌که این طور نیست. تمام اطلاعاتی که افراد برای کار در حوزه گرافیک به آن نیاز دارند، در دوره های آموزش گرافیک به هنرجویان آموزش داده می شوند. این آموزش ها از صفر تا صد هستند و ابتدایی ترین نکات تا حرفه ای ترین مسائل به هنرجویان آموزش داده می شود. همین موضوع باعث می شود که بدون پیش نیازی مانند تسلط به نقاشی یا آشنایی با مباحث گرافیک بتوان در این رشته ورود پیدا کرد و موفق شد.

البته این رشته برای افرادی که در رشته گرافیک دانشگاه هم تحصیل می کنند مناسب است. گرافیک دانشگاه بیشتر بر پایه مباحث تئوری است اما در دوره های آموزش گرافیک آموزشگاه ثنا مباحث به صورت تخصصی و با کار عملی در هر مقطع بسته به آموزش های هنرجویان کار می شوند.

برای شرکت در دوره گرافیک به چه ابزارهایی نیاز است؟

کارهای گرافیکی نیاز به ابزارهای مختلفی دارند که هنرجویان این رشته برای شرکت در دوره ها باید آن ها را تهیه کنند. اصلی ترین ابزار در زمینه گرافیک سیستم کامپیوتری مناسب برای نصب و راه اندازی نرم افزارهای مورد نیاز است. البته با توجه به تجهیزاتی که در دوره ها، در اختیار هنرجویان قرار می گیرند هنرجو نیازی به ابزار خاص در طول آموزش ندارد اما تمرین نکات آموزش داده شده در منزل برای تسلط بیشتر به مباحث، نیاز به کامپیوتر و ابزارهای اولیه در خانه دارد. بنابراین بهتر است حداقل سیستمی با حجم و کیفیت مناسب را قبل از ورود به دوره آماده کرد.

در صورتی که تمایل دارید وارد دنیای گرافیک شوید لازم است که با برخی از ابزار های لازم در این زمینه آشنایی یابید که در ادامه به بررسی برخی از این موارد برای شما عزیزان خواهیم پرداخت که شامل موارد زیر می گردد.

  • Photoshop and Illustrator: فتوشاپ و ایلاستریتور دو نرم افزار کاربردی بوده و به عنوان بهترین برنامه هایی هستند که افراد در زمینه طراحی از آن ها استفاده می کنند. فتوشاپ پیکسلی و ایلاستریتور برداری است.
  •  Coreldraw: با استفاده از این نرم‌افزار امکان صفحه بندی به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ ای وجود خواهد داشت. گرافیست ها با استفاده از این نرم‌افزار عکس های مختلف را ویرایش می کنند‌.
  • InDesign: یکی از نرم‌افزار های کاربردی در صنعت چاپ بوده که با استفاده از آن امکان طراحی انواع بروشور، مجله، روزنامه، کارت ویزیت و غیره وجود خواهد داشت.
  •  After Effects: این برنامه کاربرد بسیار زیادی در ساخت برنامه های تلویزیونی و تیزر های تبلیغاتی دارد.همان گونه که دریافتید نرم‌افزار های گوناگونی در رشته گرافیک وجود دارد که هنرجویان می ‌بایست با آن ها آشنایی یابند. در آموزش گرافیک تمامی نرم‌افزار های فوق به طور کامل برای متقاضیان این رشته شرح داده خواهد شد. قیمت کلاس‌ گرافیک در آموزشگاه طرحستان با توجه به تخصص بالای اساتید و با کیفیت بودن مباحث تدریس شده مناسب است.

جهت ثبت نام در دوره تخصصی گرافیک در مجتمع آموزشی ثنا :

تلفن : ۰۴۱۳۳۲۵۱۷۷۵ – ۰۹۳۹۸۴۵۹۹۸۰

آدرس: تبریز – چایکنار – نرسیده به پل آبرسان بالا تر از کلانتر کوچه – برج عرش – طبقه ۹ – مجتمع فنی آموزشی ثنا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا