دسته‌بندی نشدهرپورتاژ

بهترین فیلم انگیزشی برای لاغری – چند فیلم انگیزشی ورزشی‌برتر

[ad_1]

حتما برای شما هم پیش آمده است که برخی روز‌ها دچار خستگی و ناامیدی شوید. با وجود مشغله های کاری افراد معمولا زندگی های امروزه از شادی و نشاط دور شده‌است. در این حال بهترین و آسان‌ترین راه خواندن جملات انگیزشی یا تماشای یک سریال یا فیلم انگیزشی باشد.

فیلم‌های زیادی در عرصه سینما با موضوع تندرستی، لاغری و سلامت وجود دارد که این سلامت می‌تواند سلامت ذهن، بدن یا روح باشد. این فیلم‌ها بر یادگیری یک مهارت جدید، اشتیاق پیدا کردن در یک زمینه، ادامه دادن به پشتکار یا بهتر شدن در یک رشته تمرکز دارند. قطعا دیدن یک فیلم یا سریال با این موضوعات راه رسیدن به هدف شما را هموارتر می‌کند.

این سریال‌ها و فیلم‌ها دارای ژانرهای مختلفی هستند و شما با توجه به سلیقه خود میتوانید سریال انگیزشی درسی، پزشکی، ورزشی، اجتماعی و… را انتخاب و تماشا کنید. برای آشنایی با بهترین فیلم ها و سریال های انگیزشی با ما همراه باشید.قطعا تماشای این فیلم ها به صوت دوبله فارسی خالی از لطف نخواهد بود و درک شما را از این فیلم بالاتر خواهد برد.

بهترین فیلم‌های انگیزشی ورزشی

بی شک دیدن فیلم انگیزشی مانند خواندن یک جملات انگیزشی از بهترین راه های افزایش فوق انگیزه در افراد است. با تماشای فیلم هایی که در ادامه به آنها اشاره کرده‌ایم می‌توانید انرژی خوبی را ذخیره کرده و راه موفقیت را برای خودتان راحت‌تر کنید.

اگر به دنبال بهترین فیلم های انگیزشی هستید تا انگیزه لازم را برای رسیدن به هدف به دست آورید به ادامه مطلب توجه کنید تا انرژی لازم را به دست آورید و راه خود را با قدرت ادامه دهید.

یک فیلم در ژانر بیوگرافی، ورزشی و درام ، فیلم شاه ریچارد (King Richard) است که محصول سال 2021 میباشد. این فیلم درباره دو بازیکن تنیس آمریکایی به نام‌های ونوس و سرنا ویلیامز است که به مربیگری پدرشان ریچارد ویلیامز به ستارگان تنیس تبدیل شده‌اند. این فیلم ساخته کشور آمریکا به کارگردانی رینالدو مارکوس گرین است. نگارش فیلمنامه بر عهده زک بیلین است. ویل اسمیت، ارین کامینگز، جان برنثال، تونی گلدوین، دیلان مک ‌درموت، سوزی آبرومیت، آنجانو الیس، نوآ بین، کوین دان از بازیگران فیلم هستند.

50 میلیون دلار هزینه ساخت این فیلم آمریکایی شده‌است که هزینه قابل توجهی می‌باشد. این فیلم در واقع براساس زندگی مربی تنیس، ریچارد ویلیامز ساخته شده است. در تاریخ 2 سپتامبر سال 2021 این فیلم برای اولین بار به نمایش گذاشته شد. فروشی حدود 1.9 میلیون دلار این فیلم داشته است.

فیلم کرید یا به عبارتی (Creed‎) فیلمی در رابطه با قهرمان سابق مسابقات بوکس، راکی است که تصمیم میگیرد مربیگری پسر دوستش، آدونیس جانسون را برعهده بگیرد. این فیلم به کارگردانی رایان کوگلر تولید و منتشر شده است. این فیلم درام ورزشی محصول سال 2015 کشور آمریکا است. فیلم کرید ادامه مجموعه راکی مشت زن افسانه‌ای می‌باشد.

فیلمبرداری در تاریخ 19 ژانویه 2015 آغاز شد و در لیورپول انگلستان ضبط شد. همچنین ادامه ان نیز نیز در فیلادلفیا تصویر برداری شد. این فیلم در نهایت در تاریخ 25 و 27 نوامبر در کشورهای آمریکا و کانادا اکران شد.

هریسون فورد، آلن تودیک، لوکاس بلک، رایان مریمان، تی آر نایت، همیش لینکلیتر، برت کالن، جیمز پیکنز جونیور، برد بیر، ردا گریفیس، نیکول بهاری از هنرپیشگانی هستند که در فیلم 42 به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم، فیلمی در ژانر بیوگرافی و درام است که در سال 2013 اکران و منتشر شد.

این فیلم در واقع زندگی جکی رابینسون و ثبت قرار داد تاریخی این بازیکن بیسبال با تیم بروکلین داجرز توسط مدیر برنامه هایش برنچ ریکی را به نمایش گذاشته است. کارگردان فیلم برایان هالگلند و تهیه کننده آن شرکت لجندری پیکچرز است.

نیکی کارو کارگردان فیلم مک‌فارلند یا به عبارتی همان (McFarland, USA) است. این فیلم در ژانر درام و ورزشی در سال 2015 ساخته شده‌است و امتیاز 7.4 را از سایت معتبر IMDB کسب کرده‌است. بازیگران اين فيلم شامل کوین کاستنر، ماریا بلو، دایانا-ماریا ریوا، مورگان سـیـلـر هستند. داستان فیلم درباره یک مربی ورزش دو صحرایی است که در یکی از شهرهای کوچک ایالت کالیفرنیا تیم آماتوری را به تیمی حرفه ای تبدیل میکند.

این فیلم قصه ای از زندگی “ادی ادواردز” مشهور را روایت میکند که در مسابقات المپیک زمستانی سال 1988 تماشاگران را شگفت زده کرد. این فیلم در واقع فیلم (Eddie the Eagle) است. یک فیلم ورزشی کمدی درام آمریکایی-بریتانیایی با بازی تارون اگرتون، هیو جکمن، کریستوفر واکن و با کارگردانی دکستر فلچر. این فیلم توانسته امتیاز 7.4 را از سایت معتبر IMDB دريافت کند.

بهترین سریال های انگیزشی ورزشی

در روزهای سخت سخنان آرامش‌بخش افراد موفق، خواندن چند جمله انرژی‌زا، مطالعه یک کتاب خوب و دیدن یک سریال انگیزشی می‌توان به شما انگیزه فوق‌العاده‌ای بدهد. سریال های انگیزشی در واقع سریال‌هایی هستند که انرژی منفی را از شما دور و انرژی را به زندگی سرازیر میکنند. این سریال‌ها بر اساس زندگی افرادی ساخته شده‌اند که در اوج مشکلات و خستگی‌ها دست از تلاش برنداشته و همچنان در مسیر موفقیت قدم می‌گذارند. شما نیز در ادامه با ما باشید تا با تعدادی از این سریال ها آشنا شوید.

سریال مستندی ورزشی، بیوگرافی و تاریخی آخرین رقص، محصول کشور آمریکا است که در سال 2020 ساخته و اکران شد. این سریال به تیم بسکتبال رویایی شیکاگو بولز در دهه 1990 و با تمرکز بر فصل 1997-1998 که آخرین فصل حضور جردن در این تیم بود اشاره می‌کند. مایکل جردن، فیل جکسون، اسکاتی پیپن، دیوید آلدریج، استیو کر، مایکل ویلبون، دلوریس جردن و آندریا کریمر از بازیگران این سریال هستند.

سریال Ted Lasso دارای بازیگرانی همچون Adam Colborne، Annette Badland و… است. این فیلم محصول کشور آمریکا می‌باشد. در واقع تد لاسو مربی فوتبال آمریکایی است که به انگلیس می رود تا به یک تیم فوتبال در شهر لندن کمک کند و جایگاه آن را در لیگ ارتقا دهد. فصل اول این فیلم توانست نامزد دریافت 20 جایزه در هفتاد و چهارمین جوایز امی شود که در نهایت این سریال را به پرنامزدترین کمدی فصل اول در تاریخ جوایز امی تبدیل کرد. این سریال در ژانر درام ، ورزشی ساخته شده است. این سریال محصول سال 2020 می‌باشد. این سریال یکی از بهترین انتخاب ها برای افزایش انگیزه به حساب می‌آید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا