خبر های داغ

ماجرای بارداری فرشته حسینی حقیقت دارد؟ + عکس

[ad_1]

ماجرای بارداری فرشته حسینی حقیقت دارد؟ + عکس و حواشی را در ادامه باهم شبناک مشاهده کنید.

ماجرای بارداری فرشته حسینی حقیقت دارد؟

فرشته حسینی که به تازگی با نوید محمد زاده (بازیگر) ازدواج کرده، در صفحه اینستاگرام خود عکسی به انتشار گذاشته که برای مخاطبان او سوال پیش آمده که آیا او باردار است؟

بارداری فرشته حسینی حقیقت دارد ؟

حسینی که به تازگی با نوید محمد زاده (بازیگر) ازدواج کرده، در صفحه اینستاگرام خود عکسی به انتشار گذاشته که برای مخاطبان او سوال پیش آمده که آیا او باردار است؟

در عید غدیر 1400 مراسم عقد او با نوید محمدزاده و  بازیگران سینما و تلویزیون ایران برگزار شد و انتشار عکس‌های آنها در کنار سفره عقد مورد توجه بسیاری از رسانه ها قرار گرفت

روز گذشته انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام فرشته حسینی خبرساز شد این بازیگر سینما و تلویزیون در کنار دوست خود عکسی را در کنار ساحل به اشتراک گذاشت و نوع و مدل لباس او و نحوه ایستادنش باعث ایجاد شایعه ای در خصوص بارداری این بازیگر سینما و تلویزیون شد که مسلما حقیقت ندارد

ماجرای آشنایی و ازدواج با نوید محمدزاده

این دو زوج در سریال قورباغه باهم آشنا شدند و حاصل این آشنایی به ازدواج ختم شد.

بیوگرافی

فرشته حسینی (زادهٔ ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶) بازیگر ایرانی است.وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران زاده شد. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. او از دانش‌آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا