اخبار بازیاخبار بازی های کامپیوتریاخبار کوتاهبازی و سرگرمی

عدم پشتیبانی بازی Dota 2 از سیستم های 32 بیتی

[ad_1]

قابل توجه بازیکنان بازی Dota 2، عدم پشتیبانی بازی Dota 2 از سیستم های 32 بیتی اعلام شد. در نتیجه برای بازی کردن باید سیستم خود را ارتقا دهید.

شرکت ولو طی بیانیه‌ای اعلام نمود که این بازی MOBA می‌خواهد از تکنولوژی قدیمی دور شود. این بازی که اولین نسخه‌ای هشت سال پیش انتشار یافته است، در ماه‌های آینده، بازیکنان Dota 2 جهت اجرای این بازی چندنفره باید دارای یک سیستم 64 بیت باشند.

عدم پشتیبانی بازی Dota 2 از سیستم های 32 بیتی

بیانیه ولو در یک بلاگ پست اینگونه است:

هرچقدر که Dota 2 طی سال‌ها رشد کرده و گسترش پیدا کرده، به همان اندازه هم تکنولوژی آن پیشرفت کرده است – هم سخت‌افزاری و هم نرم‌افزاری. برای تازه نگه داشتن بازی و موتور Source 2، ما قصد داریم پشتیبانی از برخی از سیستم‌های قدیمی‌تر را متوقف کنیم.

عدم پشتیبانی بازی Dota 2 از سیستم های 32 بیتی

به جز سیستم‌های عامل 32 بیت، پشتیبانی Dota 2 از سیستم‌های زیر هم حذف می‌شود:

  • نسخه‌های 10.14 به پایین macOS
  • DirectX 9. بازیکنان حالا باید از DirectX 11 استفاده کنند.
  • OpenGL. بازیکنان حالا باید از Vulkan استفاده کنند.
  • XAudio. بازیکنان حالا باید از SDL Audio استفاده کنند.

ولو گفته است که این تغییرات تاثیری در حال اکثر بازیکنان ندارد و به نفع آن‌ها نیز خواهد بود. ولو گفت: در واقع، اکثر بازیکنان همین حالا از تکنولوژی‌های جدیدتر بهره می‌برند، چه از اندازه بزرگ‌تر محتوا، چه از فریم ریت‌های بالاتر، و چه از گرافیک و صدای بهتر. حذف کردن این تکنولوژی‌های قدیمی‌تر به ما اجازه می‌دهد که توسعه بازی و همچنین استفاده از ویژگی‌های جدیدتر از APIها را ساده‌تر کنیم تا یک تجربه دوتای حتی بهتر فراهم کنیم.

این ادعایی است که شرکت ولو داشته است و حالا باید دید آیا بازیکنان نیز با این ادعا موافق بوده و از این اتفاق راضی هستند یا برعکس این عقیده را دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عدم پشتیبانی بازی Dota 2 از سیستم های 32 بیتی چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا