اپلیکیشناخبار واتساپدسته‌بندی نشدهمتا

قابلیت انتشار ویدئو‌های یک دقیقه‌ای به استوری واتساپ اضافه شد

[ad_1]

قابلیت انتشار ویدئو‌های یک دقیقه‌ای به استوری واتساپ اضافه شد. کاربران در صورت دریافت آخرین ورژن این اپلیکیشن می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند. به گزارش WABetaInfo، نسخه بتای جدید واتساپ برای اندروید (نسخه 2.24.7.6) به کاربران اجازه می‌دهد تا ویدیوهایی با مدت زمان یک دقیقه را در استوری‌های خود به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید: واتساپ، قابلیت تبدیل پیام صوتی به متن را به اندروید می‌آورد

اضافه شدن قابلیت انتشار ویدئو‌های یک دقیقه‌ای به استوری واتساپ

این گزارش اعلام کرده که متا این ویژگی را به تعداد محدودی از کاربران ارائه می‌دهد و شما برای استفاده از این قابلیت شما باید آخرین نسخه این برنامه را برای ارسال ویدیوهای طولانی‌تر و تماشای ویدیوهایی با مدت زمان بیش از 30 ثانیه داشته باشید.

 

انتشار ویدئو‌های یک دقیقه‌ای به استوری واتساپ
انتشار ویدئو‌های یک دقیقه‌ای به استوری واتساپ

تا به اینجا، افراد برای به اشتراک گذاری ویدیوهایی با مدت زمان بیشتر از 30 ثانیه، مجبور بودند چندین بار استوری را بروزرسانی کنند. با تغییرات اخیر، اگر ویدیویی که می‌خواهند به اشتراک بگذارند مدت زمانی کمتر از یک دقیقه باشد، می‌توانند آن را در یک استوری به اشتراک بگذارند. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی درباره زمان شروع به ارائه به‌روزرسانی جدید واتساپ در نسخه پایدار اپلیکیشن موجود نیست. اما به طبع برای در دسترس قرار دادن قابلیت انتشار ویدئوهای یک دقیقه‌ای به استوری واتساپ نیاز به آزمایش و بررسی بیشتر است که قطعا زمانبر خواهد بود

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا