اختصاصیسبک زندگیعشق

نشانه های عدم علاقه پسر به دختر

[ad_1]

نشانه های عدم علاقه پسر به دختر

اگر دوست دارید در خصوص عشق مرد زندگی تان مطمئن شوید باید با دقت رفتارهای او را زیر نظر بگیرید.

آیا مدتی از ارتباط‌تان گذشته و با وجود اتفاقات وخاطرات خوب، هنوز مطمئن نیستید که دوستتان دارد یا نه؟ آیا مقاله‌ می خوانید و پادکست های روابط را گوش می دهید و هنوز مطمئن نیستید که چگونه علائم و نشانه هایی را که در رفتارش می‌بینید، تفسیر کنید؟

اگر می خواهید به این پی ببرید که آیا او به شما علاقه مند است یا نه، در این مطلب از مجله آلامتو 20 نشانه ناراحت‌کننده وجود دارد که نشان می‌دهد این مرد شما را دوست ندارد. لطفا تا انتها با ما همراه باشید.


  1. همیشه شما شروع کننده گفتگو هستید

آیا همیشه این شما هستید که به او پیام می‌دهید، زنگ می‌زنید و یا ایمیل می‌زنید؟ آیا او هیچوقت تلاشی برای شروع گفتگو با شما نکرده است؟

اگر همیشه این شما هستید که همه تلاش خود را می کنید و او حتی پاسخی نمی دهد چه برسد به اینکه مکالمه‌ای را شروع کند، شاید وقت آن رسیده که در مورد این رابطه تجدید نظر کنید، چون در این شرایط فقط شما هستید که انرژی و وقت خود را صرف تلاش برای حرف زدن با او می‌کنید.


  1. از شما محافظت نمی‌کند

نشانه مطمئنی که نشان می‌دهید او شما را دوست ندارد این است که از شما در برابر چیزهای کوچک و بزرگ زندگی محافظت نمی‌کند.

آیا وقتی می‌خواهید از خیابانی شلوغ عبور کنید، او مواظب شماست؟ آیا در شرایطی که عصبی و مضطرب هستید، تلاشی برای آرام کردن شما می‌کند؟ آیا وقتی احساسات‌تان خدشه‌دار شده و از لحاظ روحی به هم ریخته هستید، او تلاشی برای بهتر شدن حال شما می‌کند؟

برای یک مرد راه های زیادی برای محافظت از دوست دختر یا همسرش وجود دارد. نکته اصلی این است که او باید بخواهد این کار را انجام دهد. اگر مردی واقعا شما را دوست داشته باشد، محافظت از شما یک امر عادی از زندگی او خواهد بود

یک مرد اگر زنی که با او در ارتباط است را دوست داشته باشد، به طور طبیعی در پی تامین نیازها و محافظت از او خواهد بود و این چیزی است که در علم روانشناسی تحت عنوان “غریزه قهرمان” شناخته می‌شود.


  1. جلو چشم شما با خانم‌های دیگر لاس می‌زند

اگر مردی که دوستش دارید پس از چند بار ملاقات با شما، هنوز رفتارهای معاشقه آمیز خود با دیگران را رها نکرده، این یک پرچم قرمز است.

مسلما مردی که شما را دوست داشته باشد، دیگر حتی تمایلی به نگاه کردن به خانم‌های دیگر نخواهد داشت.


  1. ارتباط شما با مردان دیگر، برایش مهم نیست

ممکن است به تلافی رفتارهای عاشقانه او با دیگران، شما نیز شروع به لاس زدن با مردهای دیگر کنید تا به این صورت او را متوجه رفتار زشت خود کنید، اما در کمال تعجب می‌بینید که او حتی به این کار نیز اهمیتی نمی‌دهد.

بیایید قبول کنیم که اگر مردی شما را دوست داشته باشد، تبدیل به حسودترین فرد روی زمین می‌شود و هیچوقت در برابر این رفتارها آرام نخواهند ماند.


  1. تمایلی به بیرون رفتن با شما ندارد

مردی که شما را دوست نداشته باشد پیشنهادی برای بیرون رفتن نمی‌دهد. آیا این شما هستید که همیشه کارهایی مثل رفتن به سینما یا بیرون رفتن برای شام را پیشنهاد می‌دهید؟ این نشانه خوبی نیست.

اگر هر قرار ملاقات ایده شماست و پارتنر شما هیچ پیشنهادی را برای معاشرت یا وقت گذراندن با شما نمی‌دهد، این‌ها دلایل روشنی هستند که می‌گویند این رابطه آنقدرها هم برای او مهم نیست.

همچنین بخوانید: نشانه های مردی که همسرش را دوست دارد

  1. احساسات پایداری ندارد

اگر به نظر می رسد پاتنر شما یک لحظه عاشق ترین و لحظه دیگر فارغ ترین مرد دنیاست، ممکن است از خود بپرسید که اینجا چه خبر است. شما تنها نیستید، برای دختران درک پسرانی که احساسات آنها قابل پیش بینی نیست دشوار است.

ببینید این لزوما تقصیر او نیست. مغز زن و مرد از نظر زیست شناختی با هم متفاوت است. به عنوان مثال، سیستم لیمبیک مرکز پردازش عاطفی مغز است و در مغز زن بسیار بزرگتر از مغز مرد است. به همین دلیل است که زنان اغلب نسبت به مردان احساسات بیشتری به خرج می‌دهند.

مسئله این است که، برای تحریک بخش عاطفی مغز یک مرد، شما باید به گونه ای با او ارتباط برقرار کنید که او واقعا درک کند.


  1. احساس می‌کنید که به شما گوش نمی‌دهد

ممکن است به این پی برده باشید که وقتی در حال صحبت کردن با پاتنرتان هستید، او آن طور که باید به شما گوش نمی‌دهد. می توانید او را امتحان کنید تا بفهمید که آیا واقعا در حال گوش دادن به حرف‌هایتان بوده یا اصلا آیا حرف‌های شما برای او جذاب است، اما بیشتر اوقات از عدم علاقه او به مکالمات خود ناامید می شوید.

اگر احساس می کنید که او به شنیدن حرف های شما اهمیتی نمی دهد بهتر است تلاش کردن برای ارتباط با این مرد را متوقف کنید، چون واقعا نتیجه ای ندارد.


  1. شما دوستان او را نمی‌شناسید

مردی که علاقه ای به ادامه رابطه ندارد، شما را به ملاقات با دوستانش دعوت نمی کند. اگر مدت زمان طولانی از رابطه شما گذشته و شما همه چیز در مورد دوستانش را شنیده اید اما او هرگز شما را به آنها معرفی نکرده، این ممکن است نشانه عدم علاقه او به معرفی شما به عنوان کسی که دوستش دارد باشد.

ممکن است این کار دلیل دیگری داشته باشد و به عنوان مثال از افرادی که با آنها معاشرت می کند خجالت بکشد، اما اگر این اجتناب را با هر کار دیگری که انجام داده است بسنجید و ببینید که او عدم تمایل به شما را در هر کاری نشان داده، بیشتر شبیه این است که دوست ندارد دوستانش با شما ملاقات کنند.

همچنین بخوانید: خصوصیات یک مرد واقعی

  1. شما اولویت او نیستید

آیا وقتی قرار ملاقات می گذارید ، او هرگز برای وقت گذاشتن با شما امتیازی نمی دهد و همیشه شغل، دوستان و خانواده خود را در اولویت قرار می دهد؟

گرچه ممکن است در نگاه اول مشکل خاصی به نظر نرسد، پس از مدتی بسیار آزار دهنده است و ممکن است احساس کنید که برای او در زندگی اولویت نیستید.

اگر فقط یکی دو بار این اتفاق بیفتد، قابل قبول است، اما اگر این رفتار یک الگوی منظم باشد، می تواند به یک مشکل بزرگ تبدیل شود.


  1. تلاشی برای جلب توجه شما نمی‌کند

یک مرد همیشه دوست دارد توجه فردی که دوستش دارد را به خود جلب کند، اما اگر مردی که با او در ارتباط هستید اهمیتی به این موضوع نمی‌دهد، ممکن است آنقدرها که فکر می‌کنید شما و ارتباط با شما برایش مهم نباشید.

طبق گفته کریستین اسکات-هادسون اقدامات او بهترین راهنمای شما برای این است که او درباره شما چه احساسی دارد.

او می‌گوید: “همیشه به رفتار او بیش از گفتارش توجه کنید. هرکسی می تواند در گفتار بگوید که تو را دوست دارد، اما رفتار هیچوقت دروغ نمی‌گوید. اگر کسی می گوید که برای شما ارزش قائل است اما اقدامات او خلاف این را نشان می دهد، به رفتار او اعتماد کنید.”


  1. به شما توجهی نشان نمی دهد

کسی که شما را دوست نداشته باشد، نه تنها سعی در جلب توجه شما ندارد، بلکه توجهی هم به شما نشان نمی‌دهد.

اگر در چنین شرایطی هستید قبول کنید که این یک رابطه بیات است و او واقعا به شما علاقمند نیست.

از تلاش بیشتر برای کسی که تا این حد شما را نادیده می‌گیرد دست بردارید و بپذیرید که این فرد واقعا شایستگی داشتن شما را ندارد.


  1. شما را سرگردان نگه می دارد

به نظر می رسد وقتی با هم هستید همه چیز عالی پیش می رود اما پس از آن روزها خبری از او نمی شنوید، جواب تماس هایتان را نمی‌دهد و به طور کلی در دسترس نیست.

این یکی از چیزهایی است که به شدت می‌تواند شما را پریشان و سرگردان نگه دارد و ماندن در چنین شرایطی برای هر دختری ناخوشایند است.


  1. او تماس های شما را رد می کند و دیر به پیام های شما پاسخ می دهد

رد شدن تماس‌ها و دیر پاسخ دادن به پیغام ها یکی از بدترین مواردی است که ممکن است در رابطه از طرفم مقابل ببینیم. این کار احساس ناخوشایندی به انسان می دهد و می‌گوید تو مهم نیستی، تو اولویت او نیستی.

بیایید با هم روراست باشیم، اگر او شما را دوست داشته باشد و بخواهد با شما صحبت کند و علاقه به حرف زدن با شما داشته باشد، فوراً تلفن را برمی دارد یا به پیام شما پاسخ می دهد، حتی اگر امکان این کار وجود نداشته باشد، آن را به شما اطلاع می دهد و به محض خالی شدن وقتش با شما تماس خواهد گرفت.

جاناتان بنت مشاوری است که در این مورد می گوید: “یکی از مطمئن ترین نشانه هایی که نشان می دهد کسی شما را دوست دارد، پاسخ سریع است. این نشان می دهد که او از دریافت پیام های شما هیجان زده است و می خواهد مکالمه را ادامه دهد. این نشان می دهد که پاسخ دادن به شما حتی بالاتر و فراتر از سایر تعهداتش، برایش در اولویت است.”


  1. او از تعیین وقت برای قرار ملاقات بعدی خودداری می کند

ممکن است چندین بار همدیگر را دیده باشید اما در آخرین قرار ملاقات حرفی از قرار بعدی نزده باشد. ممکن است فکر کنید که او بیش از حد مشغله دارد و ممکن است اکنون وقت نداشته باشد، اما بپذیرید که به گفته روانشناسان اولویت‌های شخصی است که مشخص می کند فردی ما را دوست دارد یا نه.

کسی که شما را دوست داشته باشد در صورتی که سرش شلوغ باشد و وقت نداشته باشد، حداقل ابراز تمایل برای قرار بعدی خواهد کرد.


  1. او فقط شما را برای رابطه جنسی صدا می کند.

رابطه جنسی یکی از قسمت های مهم رابطه است اما این در صورتی لذت بخش خواهد بود که در سایر جوانب این ارتباط نیز همه چیز خوب باشد.

حقیقت این است که، اگر مردی واقعاً شما را دوست داشته باشد، از جنبه های مختلف رابطه لذت خواهد برد. خواستن رابطه جنسی در عین حال که رفتارهای ضد و نقیض دیگری از خود نشان می‌دهد هیچ خوشایند نیست.


  1. نمی توانید روی او حساب کنید

همه ما در سخت ترین اوقات زندگی یا وقتی که مشکلی برایمان پیش می آید، اولین کسی که به سراغش می رویم کسی است که دوستش داریم و با او در رابطه هستیم.

اگر در این شرایط سخت حمایت کسی که دوستش داریم را نداشته باشیم، واقعا این ارتباط چه ارزشی خواهد داشت؟ آیا ما فقط کنار هم هستیم تا روزهای خوش را تجربه کنیم؟ قطعا خیر.

گاهی حمایت احساسی فردی که دوستش داریم تنها چیزی است که در شرایط سخت می خواهیم.


  1. هیچ اطلاعاتی در مورد زندگی شخصی او ندارید

وقتی مردی شما را دوست نداشته باشد، هیچ اطلاعاتی در مورد زندگی خانوادگی و روابط دوستانه اش به شما نمی دهد. او نیز از شما سوالاتی در این مورد نمی پرسد و گویی تمایلی به دانستن جزئیات زندگی شما ندارد. او شما را در فاصله ای دور از زندگی اش نگه می دارد زیرا او واقعاً علاقه ای به انتقال این رابطه به سطح بعدی ندارد.


  1. او هیچ تعهدی به شما نمی دهد

اگر او فردی است که طبق رفتاری که از او می‌بینید، نمی‌تواند تعهدی به شما و بودن باشما داشته باشد، این یک مشکل بزرگ است.

تعهد یکی از ستون های یک رابطه موفق است. سعی کنید با او در مورد انتظاراتتان حرف بزنید ولی تعجب نکنید اگر او گفت که اکنون علاقه ای به یک رابطه طولانی مدت ندارد.


  1. رفتار خوبی با شما ندارد

اگر این مرد با شما رفتاری مودبانه و شایسته ندارد، این رفتار نشان می دهد که آنقدرها که باید برایش مهم نیستید.

ارزش و شخصیت خودتان را حفظ کنید و اجازه ندهید شخصیت تان را زیر سوال ببرد و یا غرورتان را مدام خرد کند. به یاد داشته باشید که شما شایسته یک رفتار خوب و عاشقانه هستید و هرگز خودتان را در دام این رفتار زننده نگه ندارید.


  1. شاید شما فرد مناسب او نیستید

فقط این دلیل که شما دو نفر دوستان خوبی برای هم هستید تضمین کننده این نیست که می‌توانید زوجی مناسب هم باشید.

اگر او می گوید که شما آن چیزی نیستید او می خواهد، ناراحت نشوید، می دانم دردناک است، اما این ناراحتی اولیه خیلی بهتر از وارد شدن به رابطه ای اشتباه است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا