آفروداخبارالکتریکیجدیدسایر خودروهای آمریکایی

واندرهال برولی، آفرودری توانا با 4 پیشرانه الکتریکی

[ad_1]

شرکت آمریکایی واندرهال به خاطر توسعه خودروهای سه‌چرخ فوق‌العاده شناخته شده است. بخش اعظم این خودروها به پیشرانه‌های ۱.۴ و ۱.۵ لیتری توربوی ساخت جنرال موتورز مجهز هستند. همچنین یک خودرو با نام ادیسون ۲ نیز تولید شده که بجای پیشرانه درون‌سوز از قوای محرکه الکتریکی استفاده کرده است.

محصول جدید این شرکت با نام برولی هم محصولی تمام الکتریکی بوده اما نسبت به سایر محصولات واندرهال کاملاً متفاوت ظاهر شده است.

در آغاز باید گفت برولی دارای چهار چرخ است. این خودروی آفرود از لاستیک‌های ۳۵ اینچی‌ای برخوردار شده که ابعاد آن‌ها مشابه لاستیک‌های جیپ رانگلر با پکیج Xtreme Recon و فورد برانکو بدلندز با پکیج ساسکش است. با وجود سیستم تعلیقی قدرتمند، انتظار می‌رود برولی توانایی‌های آفرود قابل‌توجهی داشته باشد.

نسخه پرچم‌دار این خودرو با نام GTS شناخته شده و از چهار پیشرانه الکتریکی با قدرت ترکیبی ۴۰۴ اسب بخار و گشتاور ۶۵۱ نیوتون متر سود می‌برد. پیشرانه‌های یاد شده توسط باتری ۴۰ یا ۶۰ کیلووات ساعتی پشتیبانی شده و این باتری بزرگ‌تر شعاع حرکتی ۳۲۲ کیلومتری ایجاد می‌کند.

با وجود کابینی بسته و چهار صندلی، برولی خودروتر از سایر ساخته‌های واندرهال است! از جمله تجهیزات این خودرو می‌توان به صندلی‌های گرم شونده و سقف جدا شدنی، برف‌پاک‌کن‌های شیشه جلو و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. همانند دیگر خودروهای الکتریکی، برولی نیز از مزیت ترمز احیا شونده برخوردار بوده و همانند محصولات سطح بالایی چون پورشه تایکان و آئودی E-Tron GT به ترمزهای فیبر کربنی مجهز است.

واندرهال این خودرو را به عنوان مدل سال ۲۰۲۲ معرفی کرده اما اشاره‌ای به قیمت آن نداشته است. البته انتظار می‌رود بهای برولی بیشتر از قیمت ۳۵۹۵۰ دلاری ادیسون ۲ باشد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا