پیراهن دکمه دار ساتنپیراهن ساتن دکمه دارپیراهن ساتن زنانهپیراهن ساتن مجلسیدسته‌بندی نشدهست لباسشومیز ساتنلباس مجلسی زنانهمد لباسمدل لباس ساتن ساده

15 استایل شیک با پیراهن دکمه دار ساتن برای خانم ها | استایل زنانه

[ad_1]

15 استایل شیک با پیراهن دکمه دار ساتن برای خانم ها

15 استایل شیک با پیراهن دکمه دار ساتن برای خانم ها : ما فقط وبلاگ هایی را ارائه می دهیم که امیدواریم آنها را دوست داشته باشید. اگر تصمیم به خرید از طریق مقاله ما بدون هیچ هزینه ای برای شما داشته باشید ممکن است به شما کمک کند.فصل مهمانی است و اگر قبلاً این کار را نکرده اید حالا زمان آن است که کمی ابریشم در کمد خود داشته باشید.

15 استایل شیک با پیراهن دکمه دار ساتن برای خانم ها

15 استایل شیک با پیراهن دکمه دار ساتن برای خانم ها

استایلیست های متخصص تایید خواهند کرد که هیچ پارچه ای آسان تر و ظریف تر از ابریشم نیست. این پارچه طبیعی انحنای بدن را جذاب میکند و پارچه ای فوق العاده برای پوشیدن در هر مناسبت است.

می توان آن را در فصل زمستان لایه لایه کرد تا شما را گرم نگه دارد اما از آنجایی که یک پارچه طبیعی است در روزهای گرم نیز شما را خنک نگه می دارد.

به ویژه یک پیراهن ساتن یک پارچه فوق العاده همه کاره است. صرف نظر از اینکه رنگ آن سفید شفاف باشد یا رنگی می‌توان آن را برای کار ست کرد.

اگر نمی دانید از کجا شروع کنید خوش شانس هستید. ما 15 روش برای مدل دادن به پیراهن ابریشمی (یا ساتن) را گردآوری کرده ایم.

15 استایل شیک با پیراهن دکمه دار ساتن برای خانم ها

1. شلوار مخروطی

پیراهن‌های ساتن لطیف هستند بنابراین برای جذاب تر کردن اندام‌تان، به شلوار کتان رجوع کنید و استایل خود را جذابتر نشان دهید.

یک جفت شلوار کتان این لباس را به یک لباس اداری شیک تبدیل می کند به خصوص اگر با یک پیراهن با رنگ خنثی برای لباسی انتخاب کنید.

15 استایل شیک با پیراهن دکمه دار ساتن برای خانم ها

2. شلوار دمپاگشاد

شلوارهای دمپا گشاد هستند آنها می توانند راحت باشند اما همیشه شیک به نظر می رسند.اگر روزهای طولانی در دفتر دارید، یا شاید یک مراسم رسمی که احتمالا یک روز کامل را به شما اختصاص می دهد یک پیراهن ساتن همراه با شلوار دمپا گشاد گزینه مناسبی است.

15 استایل شیک با پیراهن دکمه دار ساتن برای خانم ها

3. دامن بلند

برای داشتن یک ظاهر جذاب در شب سال نو یا یک مهمانی، یک دامن رسمی را با یک پیراهن ساتن ست کنید. همه ما در مخمصه داشتن یک دامن یا شلوار بوده ایم و بعد چیزی برای پوشیدن آن نداریم.

یک تاپ ساده به نظر نامناسب به نظر می رسد و یک بلوز خیلی شلوغ به نظر می رسد یک پیراهن ابریشمی استایل مناسبی است.

15 استایل شیک با پیراهن دکمه دار ساتن برای خانم ها

4. دامن مدادی

دامن های مدادی در چند سال اخیر مورد توجه بوده اند و این ترند همچنان ادامه دارد. مانند پیراهن های ساتن ، راحت و جذاب هستند و برای همه موقعیت ها کار می کنند.

و چه چیزی با ساتن بهتر از ساتن بیشتر است؟ بقیه لباس‌هایتان را با کفش‌های پاشنه دار و یک کیف کوچک به حداقل برسانید.

15 استایل شیک با پیراهن دکمه دار ساتن برای خانم ها

5. شلوار جین

شلوار جین همیشه یک گزینه عالی است. آنها ممکن است به اندازه دامن های بلند راحت نباشند، اما برای یک شام غیر رسمی با دوستان، این به نظر مناسب خواهد بود. شما میتوانید شلوار جین با پیراهن ابریشمی خود را با کفش های پاشنه بلند و یک کیف پول ست کنید.

15 استایل شیک با پیراهن دکمه دار ساتن برای خانم ها

6. پیراهن نخی

شلوار ساتن می‌تواند شبیه لباس خواب باشد بنابراین باید به دقت مدل‌دهی شود.

یک پیراهن ساتن انتخاب کنید و شلوار را با یک کمربند ست کنید تا فرم بیشتری به آن ببخشید. اکسسوری خود را تمیز و بلند نگه دارید. و اگرچه ممکن است احساس راحتی داشته باشید که انگار لباس خواب پوشیده اید، اما شبیه آن به نظر نخواهید رسید.

پیراهن نخی

7. ست لباس

ست های مورد علاقه افراد مشهور و اینفلوئنسرها است، بیشتر به این دلیل که حدس و گمان را از هماهنگی خارج می کند.

دیگر نیازی به مخالفت با یافتن رنگ مناسب شلوار برای هماهنگی با پیراهن خود ندارید و بالعکس .اگر ست شما به رنگ خنثی است، می‌توانید اکسسوری‌هایی با رنگ‌های خنثی انتخاب کنید.

ست لباس

8. شلوارهای رسمی

حتی اگر در یک محیط شرکتی کار نمی کنید همه به یک جفت شلوار رسمی مشکی ساده در کمد لباس خود نیاز دارند.

مهم نیست چه اتفاقی می‌افتد همیشه موقعیتی وجود خواهد داشت که به شلوار مشکی ساده و خوش‌پوشی نیاز دارید تا با لباس‌هایتان مطابقت داشته باشد چه با یک پیراهن ساتن یا نه.

شلوارهای رسمی

10. دامن مینی ساتن

دامن کوچک ساتن خواهر کوچکتر دامن بلند است. به همین ترتیب نرم و راحت است اما برای بسیاری از موارد مناسب نیست.

این یک گزینه عالی برای تابستان یا تعطیلات است که در آن فضای بسته بندی محدودی دارید زیرا یک پیراهن ساتن می تواند به عنوان یک شانه بالا انداختن در عصرهای زمستان، یا پوشاندن لباس شنا در حین صرف ناهار باشد.

دامن مینی ساتن

11. تک رنگ

وقتی شک دارید به یک رنگ بچسبید این ظاهر تک رنگ سفید به دلیل تمیز و مینیمال بودن آن لایت است. چشم شما به یک جنبه از کل لباس کشیده نمی شود زیرا کاملاً متعادل است.

برای ظاهری مشابه، به سراغ رنگ‌های کلاسیک با رنگ جواهری یا رنگ‌های خنثی مانند سفید و مشکلی بروید زیرا اینها رنگ‌های استاندارد برای محصولات ابریشمی هستند.

تک رنگ

12. دامن پولکی

این مدل مهمانی کلاسیک برای استفاده از دامن پولکی در پشت کمدتان که منتظر پوشیدن آن بودید اما نمی‌توانید تاپ مناسبی برای ست کردن با آن پیدا کنید عالی است.

اگر این را انتخاب می کنید به خصوص برای یک مهمانی، تمام اکسسوری خود را انتخاب کنید حالا زمان آن فرا رسیده است که کفش های پاشنه بلند و کیف دستی خود را بیرون بیاورید.

دامن پولکی

13. شلوار لگ

این شکل شلوار خیره کننده است اما رسیدن به آن بدون دوخت دقیق دشوار است. هر آرایشگری به اشتراک می‌گذارد که برای بلندتر به نظر رسیدن تنها راه این است که به پارچه‌های طبیعی و لباس‌های مناسب پایبند باشید.

ما قبلاً به این موضوع پرداختیم که چرا ابریشم پارچه حاکم برای ظاهر شیک و زنانه است. روی شلواری تمرکز کنید که یکی از استایل آن به درستی ست می‌شود ممکن است برخی از آن‌ها با استایل شما مناسب باشد اما کمر خیلی بزرگ است یا کل شلوار به خوبی می‌آید اما خیلی بلند است.

سخن پایانی:

قبلاً متوجه شده‌ایم که برندهای لوکس به آرامی جا برای دامن مدادی را باز میکنند حالا زمان آن است که از این ترند جلوتر باشیم.

برای چیزی مدرن  یک دامن مدادی ماکسی با چاک کناری گزینه مناسبی است، در غیر این صورت چرا با یک دامن کلاسیک از ترندهای گذشته استقبال نکنید؟

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا