اخبار ورزشیدسته‌بندی نشدهضربات پنالتی بازی آرژانتین و هلندضربات پنالتی بازی آرژانتین و هلند جام جهانی 2022فیلم پنالتی های بازی آرژانتین و هلند 2022

فیلم کامل ضربات پنالتی بازی آرژانتین و هلند جام جهانی 2022 و واکنش ها را ببینید

[ad_1]

فیلم کامل ضربات پنالتی بازی آرژانتین و هلند را ببینید که روز جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ از سری مسابقات یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار شد که با حواشی و جنجال های زیادی همراه بود. درگیری در این مسابقه از جمله حواشی و جنجال های آن بود

ضربات پنالتی بازی آرژانتین و هلند

فیلم کامل ضربات پنالتی بازی آرژانتین و هلند جام جهانی ۲۰۲۲ و واکنش ها را ببینید

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازی آرژانتین و هلند که به ضربات پنالتی رسید، صحنه های عجیب و باورنکردنی رقم خورد که در فیلم ویدئوی زیر ببینید:

بازی آرژانین و هلند در ضربات پنالتی به نفع آرژانتین تمام شد. این بازی با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید و در وقت اضافه آرژانتین برنده شد. مسی در این بازی بسیار عصبی بود و حالت تهاجمی به خود گرفته بود و در پایان بازی به بازیکنان هلند پرخاش کرد.

در پایان وقت‌های عادی و اضافی ۲-۲ مساوی شد، اما این آرژانتین بود که حریفش را ۳-۴ در ضربات پنالتی شکست داد و حریف کرواسی در نیمه‌نهایی شد.

در ادامه مسابقات یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در پایان وقت‌های عادی و اضافی ۲-۲ مساوی شد، اما این آرژانتین بود که حریفش را ۳-۴ در ضربات پنالتی شکست داد و حریف کرواسی در نیمه‌نهایی شد.

تیم ملی آرژانتین در ضربات پنالتی، تیم فوتبال هلند را مغلوب خود ساخت. این بازی پس از تساوی دو بر دو در وقت اضافه، به ضربات پنالتی کشیده شد که طی آن آرژانتین توانست با نتیجه ۶ بر ۵ برد را از آن خود کند.

حواشی بازی

اما پیش از ضربات پنالتی صحنه های غیر ورزشی و زشت در زمین رقم خورد که از بازیکنان دو تیم بزرگ دنیا بعید به نظر می رسید. در دقیقه ۸۸ دیدار هلند و آرژانتین، لئاندرو پاردس توپ را به سمت نیمکت هلند شوت کرد و همین حرکت باعث شد نیمکت‌نشینان این تیم وارد زمین شوند و بین بازیکنان دو تیم درگیری شدیدی رخ دهد.

در جریان این بازی که هلند با گلزنی تلاش داشت تا در نیمه دوم نتیجه مسابقه را تغییر بدهد در دقیقه ۸۸ اتفاق عجیبی رخ داد. لئاندرو پارادس پس از خطا روی بازیکن هلند به نشانه اعتراض توپ را به سمت نیمکت هلند شوت کرد و این ماجرا با واکنش نیمکت نشینان هلند مواجه شد.

ویرجیل فن دایک به عنوان کاپیتان هلند پس از رفتار پارادس به سمت او رفت و با یک ضربه او را سرنگون کرد. پارادس پس از این حرکت غیر ورزشی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا