آخرین اخبار خرید خدمت سربازیآخرین اخبار در مورد خدمت سربازیآخرین اخبار سربازیآخرین اخبار مشمولان خدمت سربازیاجتماعی 🔥احتمال فروش خدمت سربازیاخبار سربازیاعتبار کارت معافیت پایان خدمتافزایش سن سربازیافزایش سن سربازی به ۲۰ سالافزایش سن سربازی به 21 سالامکان امریه سربازی در شرکت‌ های دانش‌ بنیانبخشش اضافه خدمت غیبت سربازیبخشیده شدن اضافه خدمت سربازانتاریخ اعلام نتایج متقاضیان امریه سربازیجریمه اصنافی که مشمولان غایب را بکار گیرندجریمه مشمولان غایبحداقل حقوق سربازیحداقل قد برای معافیت از سربازی چقدر استحقوق خدمت سربازیحقوق سربازانحقوق سربازان متاهلحقوق سربازان مناطق عملیاتیحقوق سربازان مناطق محرومحقوق سربازان وظیفهخدمت سربازیخدمت سربازی چند ماه استخدمت سربازی و سابقه بیمهخروج از کشور مشمولان سربازیخرید خدمت سربازیخرید خدمت سربازی 98خرید خدمت سربازی 99خرید خدمت سربازی آخرین اخبارخرید خدمت سربازی آخرین خبرخرید سربازیخریدخدمت سربازیدسته‌بندی نشدهدیپلم و زیردیپلم در مهر ۹۸سامانه ماهرسانسربازان غایبسربازیسربازی در ایرانسن سربازیشرایط حضور مشمولان در کربلای معلیشرایط خروج سربازان از کشور برای حضور در پیاده روی‌ اربعینشرایط مشمولان در کربلاشرایط معافیت سربازی 98شرایط معافیت سربازی 99صدور کارت پایان خدمتصدور کارت پایان‌ خدمت و معافیت چقدر زمان می‌بردصدور کارت معافیتصدور گواهینامه الکترونیکی سربازانضوابط و مقررات ادامه تحصیل سربازان حین خدمتفراخوان مشمولانفراخوان مشمولان کاردانیفورجه سربازی به کنکوری‌ های مشمولکسر خدمت سربازیکسری خدمت ایثارگریکف پای صاف در سربازیکف پای صاف معافیت سربازیگواهینامه الکترونیکی سربازانمدارک لازم برای خرید خدمت سربازیمدت خدمت سربازیمدت خدمت سربازی در سال 97مدت خدمت سربازی در سال 97-98مدت خدمت سربازی در سال 98مدت خدمت سربازی در سال 99مشمولانمشمولان خدمت سربازیمشمولان خدمت وظیفه عمومی که کف پای صاف دارندمشمولان دیپلممشمولان غایبمشمولان غیر غایب متقاضی کنکورمشمولان کاردانیمعافیت از سربازی در ازای ۲۸ و ۲۹ ماه ایثارگری والدینمعافیت از سربازی دو برادریمعافیت دائممیزان حقوق سربازینحوه احتساب خدمت سربازی به عنوان سابقه بیمهوام ۳۰ میلیونی برای سربازان دارای گواهینامه مهارت‌شغلیوام سربازانوثیقه خروج از کشور برای مشمولان

خدمت سربازی ۹۹ و ۱۴۰۰و ۱۴۰۱ / آخرین اخبار مربوط به مشمولان / خرید خدمت سربازی

[ad_1]

خدمت سربازی / آخرین اخبار مربوط به خدمت سربازی مشمولان

خدمت سربازی : در این مقاله از وبسایت نایریکا به آخرین اخبار مربوط به خدمت سربازی مشمولان می پردازیم.

این مطلب با آخرین اخبار به روز می شود.

با ما همراه باشید.

سربازی, خدمت سربازی, مشمولان خدمت سربازی, اخبار سربازی, آخرین اخبار مشمولان خدمت سربازی, حقوق سربازان, میزان حقوق سربازی

سربازی, خدمت سربازی, مشمولان خدمت سربازی, اخبار سربازی, آخرین اخبار مشمولان خدمت سربازی

همچنین بخوانید:

اخبار مشروح مربوط به سربازی

مشمولان خدمت وظیفه عمومی مشکلی برای شرکت در کنکور ندارند ۱۳۹۹/۲/۲۹


مشمولان غایب نظام وظیفه چه محدودیت‌هایی دارند؟

۱۴۰۱/۶/۲۹

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا: مشمولان غایب اجازه خروج از کشور را ندارند
این افراد اجازه استخدام در سازمان‌های دولتی را ندارند و به‌ کارگیری آنها مشمول جریمه برای کارفرما است
به این افراد تسهیلات بانکی داده نخواهد شد
مشمولان غایب نمی توانند در دانشگاه ثبت نام کنند
سه میلیون مشمول غایب در کشور داریم/ ایسنا


فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مهر ماه سال ۱۴۰۱

۱۴۰۱/۶/۳۰

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد تمامی مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ مهر ماه سال ۱۴۰۱ دریافت کرده اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.


کاهش یک ماهه دوره آموزش سربازی

۱۳۹۹/۲/۱۷

فرمانده ناجا: با توجه به شیوع ویروس کرونا، دوره آموزشی از ۲ ماه به صورت فشرده به یک ماه کاهش پیدا کرد.


معافیت سربازی برای خانواده جان‌باختگان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی

۱۳۹۹/۲/۱۵

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی تصریح کرد: برابر قانون خدمت وظیفه عمومی، تمام فرزندان ذکور شهدا از خدمت سربازی معاف می‌شوند و در صورتی که شهید فاقد فرزند ذکور باشد به ازای هر شهید، یک نفر از برادران وی از انجام خدمت سربازی معاف می‌شود./ایسنا


دستور ترخیص سرباز پزشکان صادر شد

۱۳۹۹/۲/۱۴

ستادکل نیروهای مسلح در اطلاعیه ای اعلام کرد:

با توجه به کاهش چشمگیر بیماری کرونا و برطرف شدن نیاز فوری مراکز پزشکی و درمانی نیرو‌های مسلح به کارکنان وظیفه پزشکی و پیراپزشکی که به عنوان دوره احتیاط در حال خدمت بودند، این سربازان در تاریخ ۱۳۹۹/۲/۲۰ ترخیص می شوند.

حقوق ماهیانه متعلق به این سربازان که بین ۲/۵ تا ۴/۵ میلیون تومان است به تناسب درجه به طور کامل پرداخت می شود.


فراخوان مشمولان متولد سال ۱۳۸۱ برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی

۱۳۹۹/۲/۷

سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای کلیه مشمولان غایب و غیر غایب متولد سال‌های ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۱ را برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود فراخواند.


زمان اعلام نتایج پذیرش مشمولین متقاضی امریه سربازی اعزام تیر ماه

۱۳۹۹/۲/۲

بنابر اعلام امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه مدارک متقاضیان اعزام ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ (تیر ماه) در حال بررسی است و نتایج پذیرش مشمولین اعزام مذکور از طریق تماس تلفنی تا مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ به متقاضیان اعلام می‌شود.


کدام مشمولان معاف از رزم در اردیبهشت به سربازی اعزام نمی‌شوند؟

۱۳۹۹/۲/۱

سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد که تاخیر در اعزام به خدمت مشمولان معاف از رزم صرفا شامل مبتلایان به بیماری های مزمن آسمی، قلبی و عروقی، خونی، گوارشی و عفونی است.


معاف از رزم‌ها در اردیبهشت به سربازی اعزام نمی‌شوند

۱۳۹۹/۲/۱

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا:

تمامی مشمولان معاف از رزم که دارای برگه اعزام به خدمت در اردیبهشت ماه امسال هستند، در این ماه به سربازی اعزام نخواهند شد.


کاهش طول دوره آموزش نظامی برای سربازان اعزامی اردیبهشت

۱۳۹۹/۱/۲۹

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا:

به دنبال شیوع کرونا و نیز تصمیمی که از قبل برای تغییر در شیوه اعزام به خدمت سربازان درنیمه نخست سال ۹۹ اتخاذ شده بود، اعزام مشمولان سربازی به هفته اول اردیبهشت ماه موکول شد.

به جز مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی که در ششم فروردین ماه فراخوان اعزامشان صادر شده و به خدمت اعزام شدند، دیگر در سال ۹۹ هیچ اعزامی به دوره آموزشی نداشتیم و اولین دوره اعزام‌ها از هفته اول اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.


زمان ثبت‌ نام مشمولین متقاضی امریه سربازی در قوه قضائیه اعلام شد

۱۳۹۹/۱/۲۴

بنابر اعلام امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه زمان ثبت‌نام مشمولین متقاضی امریه سربازی در قوه قضائیه، تیر ماه اعلام شد.


تاریخ کمیسیون‎های معافیت پزشکی و کفالت تا ۳۰ فروردین لغو شد

۱۳۹۹/۱/۱۷

سازمان وظیفه عمومی ناجا: در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامتی و رعایت مسائل بهداشتی مشمولان و خصوصا مراجعه کنندگانی که دارای بیماری زمینه‎ای هستند، جلسات شوراهای پزشکی و هیئت‎های رسیدگی تا پایان ۳۰ فروردین ماه سال ۹۹ لغو شد.


اعلام ضوابط جدید تردد مشمولان غایب و غیرغایب مقیم خارج از کشور

۱۳۹۹/۱/۱۷

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی:

با توجه به شیوع بیماری کرونا به صورت گسترده و جهانی، مشمولانی که دارای معافیت تحصیلی خارج از کشور، مجوز خروج موقت و یا مقیم خارج از کشور هستند و به دلیل لغو پروازهای خارجی و قرنطینه های صورت گرفته از سوی برخی کشورها با مشکل مواجه شده اند، از تسهیلات مصوب ستاد کل نیروهای مسلح که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا ارائه می شود، بهره مند خواهند شد/ایرنا


مشمولان مایل به امریه در وزارت علوم ثبت نام کنند

۱۳۹۹/۱/۱۵

مشمولان وظیفه و دانش آموختگانی که تمایل به گذراندن دوره سربازی خود در قالب نیروی امریه ارتباط با صنعت در وزارت علوم را دارند، می‌توانند تا بیستم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ در سایت امریه وزارت علوم ثبت‌نام کنند.

نتایج اولیه این ثبت نام در ۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۹ اعلام خواهد شد.


دانشجویان مشمول خدمت فاقد معافیت تحصیلی می‌توانندبه کشور بازگردند

۱۳۹۹/۱/۱۲

بخش کنسولی سفارت ایران در ایتالیا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با موافقت سازمان وظیفه عمومی مشمولان غایب در خارج از کشور می‌توانند وارد کشور شده و پس از بر طرف شدن شرایط کرونا از کشور خارج شوند.


فراخوان فارغ التحصیلان پزشکی و پیراپزشکی برای اعزام به خدمت

۱۳۹۹/۱/۱۰

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا:

تمامی مشمولان فارغ التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی که در مهلت معرفی یکساله قرار دارند، می بایست تا پایان فروردین ماه سال جاری برای اعزام به خدمت اقدام کنند.

فراخوان و اعزام به خدمت این مشمولان قطعی بوده و در صورت عدم معرفی و اعزام در موعد مقرر به عنوان مشمول غایب شناخته می‌شوند./ایرنا


شرایط بیمه سربازی اعلام شد

۱۳۹۹/۱/۴

مهدی شکوری سرپرست اداره کل امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی، درباره بیمه سربازان، اظهار کرد: سربازان پس از پایان خدمت سربازی اگر فاقد شغل و حرفه باشند با مراجعه به سازمان تأمین اجتماعی و ارائه کارت پایان خدمت نظام وظیفه، امکان بیمه پردازی متقاضیان با سن کمتر از ۵۰ سال به صورت اختیاری وجود دارد.


اعزام مشمولان پزشکی و پیراپزشکی

۱۳۹۹/۱/۴

تاریخ اعزام‌ها از نوزدهم هر ماه به یکم و سوم انتقال داده شده، اما با شیوع ویروس کرونا، اقدامات دیگری صورت گرفته است.

فارغ التحصیلان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی بدون آموزش نظامی از ششم فروردین امسال به درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های نیروهای مسلح اعزام می‌شوند تا از ظرفیت آن‌ها در این بحران استفاده شود./ مهر


مشمولان رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی به خدمت فراخوانده شدند

۱۳۹۸/۱۲/۲۸

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد: تمام مشمولان فارغ‌التحصیل رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اردیبهشت ماه سال ۹۹ دریافت کرده بودند، برای اعزام در تاریخ ششم فروردین ماه فراخوان شدند.


افزایش سن معافیت کفالت پدر یا پدر بزرگ به ۷۵ سالگی

۱۳۹۸/۱۲/۲۱

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا:

برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح شرط سنی در معافیت کفالت تنها فرزند ذکور پدر و یا تنها نوه ذکور پدر بزرگ از ۷۰ به ۷۵ سالگی افزایش یافت./ایسنا


معافیت از خدمت فرزندان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

۱۳۹۸/۱۲/۱۷

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا:

یکی از فرزندان ذکور مادران فاقد شوهر تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) یا سازمان بهزیستی، از انجام خدمت دوره ضرورت معاف است.

مشمولانی که حداقل یک فرزند معلول داشته باشند، از انجام خدمت دوره ضرورت معاف هستند؛ در این نوع معافیت به شرط اینکه معلولیت ذهنی و ناتوان‌کننده باشد، غیبت مشمول، مانع رسیدگی به درخواست نمی‌باشد.

مشمولانی که با معلولان دارای معلولیت جسمی – حرکتی ازدواج می‌کنند، به صورت موقت از انجام خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند و پس از گذشت پنج سال از استمرار ازدواج آنها، معافیت موقت به معافیت دائم تبدیل می‌شود./فارس


جزییات تعویق اعزام مشمولان سربازی

۱۳۹۸/۱۲/۱۴

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا:

طبق برنامه‌ریزی انجام شده تمام مشمولانی که اعزام‌شان در تاریخ ۱۹ اسفند سال جاری بود، تاریخ اعزام‌شان به یکم و سوم اردیبهشت ۹۹ موکول شده است.

مشمولانی که دارای مدارک تحصیلی فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکترا هستند یکم اردیبهشت اعزام می‌شوند.

قرار شد اعزام‌ها در ۶ ماهه اول سال ۹۹ در تاریخ‌های یکم، دوم و سوم هر ماه صورت گیرد؛ اعزام‌ها تا امروز در تاریخ ۱۹ هر ماه صورت می‌گرفت که بدین صورت از سال جدید تاریخ اعزام‌ها تغییر خواهد کرد.


تغییر در تاریخ اعزام مشمولان به سربازی در نیمه اول سال ۹۹

۱۳۹۸/۱۲/۱۳

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا:

بنا بر ابلاغیه‌ ستادکل نیروهای مسلح، در شش ماه اول سال ۹۹ زمان اعزام به سربازی تغییر کرده و قرار شد دیگر در تاریخ ۱۹ هر ماه اعزامی نداشته باشیم.

بنابراین برابر این ابلاغیه تمامی اعزام‌ها در تاریخ یکم و دوم و سوم هر ماه انجام خواهد شد.


لغو اعزام سربازان به مراکز آموزشی با هدف پیشگیری از کرونا / آغاز اعزام‌ها از اردیبهشت

۱۳۹۸/۱۲/۱۲

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا:

براساس ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی مشمولان سربازی که می‌بایست در تاریخ ۱۹ اسفند ماه امسال به دوره آموزشی اعزام می‌شدند اعزامشان لغو شده و به تاریخهای یکم و سوم اردیبهشت ماه سال ۹۹ موکول شده است.


تعویق ۲ ماهه اعزام مشمولان سربازی

۱۳۹۸/۱۲/۱۲

معاون ستاد کل نیروهای مسلح:

اعزام مشمولان سربازی تا دو ماه به تعویق افتاده و ابلاغ شده است تا تمام دوره‌های آموزشی سربازان به مدت حداقل دو ماه متوقف شود

مشمولان خدمت سربازی که قرار بود در روزهای آینده برای گذراندن دوره‌های آموزشی به پادگان‌های مربوطه اعزام شوند، اعزام آن‌ها تا اول اردیبهشت سال ۹۹ به تعویق افتاده است/جام‌جم


خانواده‌ها نگران فرزندان سرباز خود نباشند/ پادگان‌ها ایزوله هستند

۱۳۹۸/۱۲/۱۰

امیر شیخ معاون آموزش ارتش:

ما برای حفظ سلامتی کارکنان پایور و وظیفه محیط پادگان ها را کاملا ایزوله کرده ایم.

خانواده های سربازان اطمینان خاطر داشته باشند که فرزندانشان در پادگان ها از سلامتی کامل برخوردار خواهند بود.

افراد هنگام ورود به پادگان غربالگری پزشکی می شوند و چنانچه فردی مشکوک به بیماری باشد از ورود این فرد به پادگان جلوگیری به عمل می‎آید./فارس


ضوابط و مقررات ادامه تحصیل سربازان حین خدمت

۱۳۹۸/۱۲/۳

تحصیل همزمان سربازان ممنوع / فقط شرکت در دوره های مهارت آموزی

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: امکان تحصیل همزمان با خدمت سربازی وجود ندارد و سربازان فقط در صورت پذیرش در مقطع کارشناسی و بالاتر دانشگاه‌های سراسر کشور برای ادامه تحصیل از خدمت سربازی ترخیص می‌شوند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار رحمان علیدوست در مورد ابهامات مطرح شده در خصوص ادامه تحصیل سربازان حین خدمت افزود: موضوعات مطرح شده در سایت های خبری درباره ادامه تحصیل سربازان حین خدمت فقط در خصوص مهارت آموزی سربازان در دانشگاه های جامع علمی کاربردی و فنی و حرفه ای است.

وی گفت: برابر قانون خدمت وظیفه عمومی، امکان تحصیل همزمان با خدمت سربازی وجود ندارد و سربازان فقط در صورت پذیرش در مقطع کارشناسی و بالاتردر دانشگاه های سراسر کشور، برای ادامه تحصیل از خدمت سربازی ترخیص می شوند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در تشریح طرح مهارت آموزی سربازان در دانشگاه ها گفت: با توجه به اهمیت موضوع مهارت آموزی و ارتقای سطح توانایی کارکنان وظیفه، توافقنامه‌ای با دو دانشگاه علمی کاربردی و فنی و حرفه ای صورت گرفته که سربازان حین خدمت بتوانند در یک یا چند پودمان شرکت و مهارت های لازم را کسب کنند، پس از اتمام خدمت سربازی گواهینامه مربوطه توسط دانشگاه ارائه می شود.


فراخوان مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها دارای برگ آماده به خدمت

۱۳۹۸/۱۱/۳۰

سازمان وظیفه عمومی ناجا همه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها دارای برگ آماده به خدمت اسفند ۹۸ را به خدمت سربازی فراخواند.


رد شایعه بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان حین خدمت به مناسبت روز پدر

۱۳۹۸/۱۱/۲۹

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا:

در حال حاضر ابلاغیه جدیدی مبنی بر بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازی ارسال نشده و سربازان حین خدمت می‌توانند برابر ضوابط قبلی از بخشش اضافه خدمت سنواتی بهره‌مند شوند.


تکذیب خبر معافیت سربازان متأهل با ۳ فرزند

۱۳۹۸/۱۱/۲۰

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، شایعه معافیت سربازان متأهل دارای سه فرزند را تکذیب کرد

مشمولان متأهل دارای سه فرزند می‌توانند به ازای هر فرزند از ۳ ماه کسر خدمت بهره‌مند شوند./ خبرگزاری صداوسیما


سامانه صدور گواهینامه الکترونیکی سربازان رونمایی شد

۱۳۹۸/۱۱/۶

معاون آموزش، پژوهش و فناوری: به منظور کاهش هزینه‌های سازمان و فراگیران، تا پایان سال جاری تمامی گواهینامه های دوره های همگانی جمعیت، الکترونیکی صادر خواهد شد و این امر، ارتقای امنیت گواهینامه‌ها، افزایش سرعت صدور و تحویل گواهینامه به فراگیران و سهولت حمل و نگهداری آنها را در پی خواهد داشت.


ممنوعیت ادامه تحصیل سربازان برداشته شد

۱۳۹۸/۱۱/۱

فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی نیروهای مسلح:

وزیر علوم و سردار باقری هم این تفاهمنامه را تنفیض کردند.

از این تفاهمنامه بهمن ماه امسال رونمایی می‌شود.

سربازان ما می‌توانند در دوران دو ساله سربازی در دانشگاه علمی کاربردی و یا فنی حرفه‌ای به صورت پودمان مهارت کسب کنند/دانا


کارت‌های قدیمی معافیت و پایان خدمت تا پایان سال اعتبار دارد

۱۳۹۸/۱۱/۱

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا:

افرادی که برای تعویض کارت قدیمی معافیت و پایان خدمت خود اقدام نکرده اند، فقط تا پایان سال جاری برای هوشمند سازی کارت خود فرصت دارند.

این دسته از افراد در صورت عدم تعویض کارت، برای دریافت استعلام اصالت کارت، اخذ گذرنامه و… با مشکل مواجه می شوند.


بخشش اضافه خدمت غیبت سربازی

۱۳۹۸/۱۰/۳۰

سازمان وظیفه عمومی ناجا:

بخشش اضافه خدمت غیبت سربازی، فقط شامل مشمولانی می‌شود که به خدمت سربازی اعزام شوند./شبکه خبر


تاریخ اعلام نتایج متقاضیان امریه سربازی اعزام اسفند

۱۳۹۸/۱۰/۱۰

مدارک متقاضیان اعزام ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ (اسفند ماه) در حال بررسی است و نتایج پذیرش مشمولین اعزام مذکور از طریق تماس تلفنی تا مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ به متقاضیان اعلام می شود.


فراخوان مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها به خدمت سربازی در دی ماه ۹۸

۱۳۹۸/۹/۲۷

سازمان وظیفه عمومی ناجا: مشمولان فارغ التحصیل دوره‌های کارشناسی و بالاتر که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم دی ماه ۹۸ دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزشی را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند


راه‌اندازی سامانه «ماهرسان» برای بعد از خدمت سربازی

۱۳۹۸/۹/۱۸

سردار موسی کمالی: جوانان قبل از اعزام به خدمت سربازی به صورت داوطلبانه در سامانه سرباز ماهر ثبت نام می‌کنند و بعد با توجه به مهارت های کسب کرده از مشوق های ۳۴ گانه اعلام شده برخوردار می‌شوند یا اینکه سازمان وظیفه عمومی اسامی آنان را در سامانه سرباز ماهر ثبت می‌کنند

با همکاری یکی از بانک های کشور سامانه ماهرسان برای بعد از خدمت طراحی شده است که افراد می‌توانند بعد از پایان خدمت عضو این سامانه شوند تا اولا از تسهیلات وام ازدواج، وام خرید لوازم خانگی و کمک هزینه اشتغالزایی استفاده کنند و در ثانی این سامانه نیازهای شغلی هر استان را جمع آوری و در سامانه ثبت و به افراد معرفی می‌کند.


خبرخوش برای سربازها / حین سربازی دانشگاه بروید

۱۳۹۸/۹/۱۳

سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح:

با توجه به اهمیت مهارت آموزی، سربازان اجازه دارند که از بهمن‌ماه امسال در دوره‌های پودمان و تک‌درس دانشگاه «جامع علمی و کاربردی» و دانشگاه «فنی و حرفه‌ای» ادامه تحصیل دهند.

این طرح در استان‌های تهران، فارس، خوزستان، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و گیلان به صورت آزمایشی برگزار می‌شود./باشگاه‌خبرنگاران


صدور کارت پایان خدمت بدون داشتن مهارت از سال ۱۴۰۱ ممنوع است

۱۳۹۸/۹/۷

مشاور عالی و سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی:

بنا به گفته فرمانده قرارگاه مهارت آموزشی از سال ۱۴۰۱ صدور کارت پایان خدمت بدون داشتن مهارت ممنوع می شود.

همه سربازان باید ۵ نوع آموزش عمومی و اجتماعی، امداد و نجات، کسب و کار و حقوقی، سبک زندگی- مالی و فضای مجازی کسب و کار و حداقل یک مهارت منجر به اشتغال را فرا گیرند./مهر


سربازی آسان می‌شود

۱۳۹۸/۸/۱۹

مشاور عالی و سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه: انتخاب سازمان و شهر محل خدمت از جمله مشوق‌هایی است که ستادکل برای دانش‌آموزان توانمندی که مهارت‌های لازم را قبل از سربازی کسب کرده و با ثبت‌نام در سامانه سرباز ماهر امتیاز لازم را کسب کرده باشند تعلق خواهد کرد/ جام جم


فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم در آبان ماه سال ۹۸

۱۳۹۸/۸/۱۴

سازمان وظیفه عمومی مشمولان فوق‌دیپلم، دیپلم و زیردیپلم با برگ آماده به خدمت آبان ماه را به خدمت سربازی فراخواند.


امکان شرکت در آزمون وکالت قبل از سربازی فراهم شد

۱۳۹۸/۸/۱۴

مشاور عالی و سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی نیروهای مسلح از امکان شرکت در آزمون وکالت قبل از سربازی خبر داد.


حقوق سربازان وظیفه

۱۳۹۸/۸/۱

خبر خوش مجلس برای سربازان وظیفه

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

در ماده ۳۸ قانون اصلاح موادی از قانون خدمت وظیفه عمومی، حقوق سربازان وظیفه باید حداقل ۶۰ و حداکثر ۹۰ درصد، حداقل حقوق کارکنان نیرو‌های مسلح باشد که سازمان برنامه و بودجه با نقض قانون از اجرای آن سر باز زده است.

هیئت رئیسه مجلس نیز طی نامه‌ای به سازمان برنامه و بودجه در در ضرب‌الاجل ۱۰ روزه از مسئولان این سازمان خواسته موضوع را بررسی و علت عدم اجرای قانون را در گزارشی به مجلس ارائه دهند.


تاریخ اعزام مشمولان در آبان ماه امسال تغییر نکرده است

۱۳۹۸/۷/۳۰

وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تاریخ اعزام به خدمت مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ آبان ماه ۱۳۹۸هستند، تغییر نکرده است.


انتقاد جانشین فرمانده ناجا از معافیت‌های سربازی

۱۳۹۸/۷/۲۱

سردار ایوب سلیمانی:

۱۰ درصد پسران، معافیت پزشکی می گیرند؛ این قابل قبول نیست

با طلاق‌های صوری مواجهیم

اگر فردی به خاطر مراقبت از پدرش معافیت کفالت گرفته و شش ماه بعد این پدر فوت شده، آیا نباید دیگر به سربازی برود؟ /ایسنا


وام ۳۰ میلیونی برای سربازان دارای گواهینامه مهارت‌ شغلی

۱۳۹۸/۷/۲۱

امسال حدود ۲۰۰ هزار سرباز مهارت شغلی را در پادگان‌ها آموزش می‌بینند.

با هماهنگی بانک‌ها، پس از اتمام خدمت سربازی به مشمولان تا سقف ۳۰ میلیون تومان وام داده خواهد شد.


فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم در مهر ۹۸

۱۳۹۸/۷/۱۷

سازمان وظیفه عمومی ناجا همه مشمولان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم،دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ مهر ماه سال جاری دریافت کرده اند را به خدمت سربازی فراخواند.


واکنش “سردار کمالی” به پیشنهاد افزایش سن سربازی به ۲۰ سال

۱۳۹۸/۷/۱۵

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح:

در حال حاضر سن سربازی در کشور ورود به ۱۹ سالگی است و از طرف دیگر نیز دارندگان مدرک دیپلم یکسال فرصت دارند تا وضعیت سربازی خود را مشخص کنند که به عبارتی دیگر فرد مشمول پس از دریافت دیپلم تا ۲۰سالگی فرصت دارد که وارد دانشگاه شود، یعنی می‌تواند دوبار در کنکور شرکت کرده و فرصت پذیرش در رشته دانشگاهی مورد علاقه‌اش را پیدا کند

با این شرایط به نظر نمی‌رسد که دغدغه سربازی بتواند منجر به ایجاد مشکل برای کنکوری‌ها شود، چرا که تسهیلات لازم برابر قانون و مقررات به این افراد ارائه شده است.

به همین دلیل نیز می‌توان گفت که پیشنهاد مطرح شده عملا وجود داشته و کسانی که دغدغه کنکور داشته باشند تا سن ۲۰سالگی و حتی در موارد خاصی که در بالا گفته شد تا ۲۱سالگی می‌توانند برای شرکت در کنکور اقدام کنند.


خرید سربازی

۱۳۹۸/۷/۱۵

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا: دیگر خرید خدمت سربازی را نخواهیم داشت./فارس


درخواست شورای عالی انقلاب فرهنگی برای افزایش سن سربازی

۱۳۹۸/۷/۱۵

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:

از ستادکل نیروهای مسلح درخواست به تعویق افتادن مهلت سربازی مشمولان را داریم

اگر سن اعزام به سربازی، با دوسال تعویق ۲۰ سال شود یقینا فشار کنکور نیز بر دانش آموزان کاهش می‌یابد/ایسنا


سربازان نخبه برای دریافت مجوز خروج از کشور نیاز به تعهدنامه محضری دارند

۱۳۹۸/۷/۱۴

تقوی، معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا:

نظام وظیفه ناجا تا جایی که امکان داشته، شرایط را برای حضور حداکثری مشمولان و سربازان برای مراسم اربعین مهیا کرده است.

سربازان نخبه‌ای که قصد شرکت در مراسم اربعین دارند باید بعد از تأیید بنیاد ملی نخبگان، تعهدنامه محضری خود را برای دریافت مجوز خروج از کشور به سازمان نظام وظیفه ببرند.

سیاست نظام حفظ نخبگان کشور است./قدس


سخنگوی ناجا:

۱۳۹۸/۷/۷

مشمولان غیرغایب، با مراجعه به سامانه خدمات اینترنتی سازمان وظیفه‌ی عمومی ناجا، بدون گذاشتن وثیقه، درخواست خود را ثبت کنند/میزان


جریمه ریالی اصنافی که مشمولان غایب را بکار گیرند

۱۳۹۸/۷/۳

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از جریمه نقدی اصناف به کارگیرنده مشمولان غایب خبرداد و گفت: مشمولان غایبی که تاکنون برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده اند برابر ماده ۱۰ قانون با محرومیت های اجتماعی مواجه می شوند.


وثیقه خروج از کشور برای مشمولان حذف شد

۱۳۹۸/۶/۳۱

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا: همه مشمولان غیر غایب متقاضی شرکت در پیاده‌روی اربعین می توانند در بازه زمانی ۷ مهر تا ۱۰ آبان بدون پرداخت وثیقه، مجوز خروج از کشور دریافت کنند/ فارس


حداقل قد برای معافیت از سربازی چقدر است؟

۱۳۹۸/۶/۲۸

چنانچه فردی دارای مدرک تحصیلی پایین تر از کارشناسی بوده و قدش نیز کمتر از ۱۴۵ سانتی متر باشد بطور دائم از سربازی معاف خواهد شد.

بر اساس آیین نامه اجرایی معاینه ومعافیت پزشکی مشمولان خدمت وظیفه عمومی که از مرداد سال ۹۳ اجرایی شده است، معافیت از سربازی به دلیل کوتاهی قد جزو معافیت‌های پزشکی قرار دارد و متقاضیان بهره‌مندی از آن باید درخواست خود را در دفاتر پلیس +۱۰ ثبت کنند.


شرایط خروج سربازان از کشور برای حضور در پیاده روی‌ اربعین

۱۳۹۸/۶/۲۶

معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی:

صدور مجوز خروج از کشور برای سربازان حین خدمت در صورت تایید رده های نظارتی در اختیار فرماندهان آن‌ها است.

آن دسته از کارکنان وظیفه که تمایل به حضور در پیاده روی معنوی اربعین حسینی (ع) را دارند، باید برای دریافت مجوز خروج از کشور از طریق نیروی انسانی رده خدمتی خود اقدام کنند.


روزشمار برای پایان یک معافیت سربازی

۱۳۹۸/۶/۲۵

رییس اداره سرمایه‌انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به پایان معافیت از سربازی در ازای ۲۸ و ۲۹ ماه ایثارگری والدین؛ از مشمولان واجد شرایط خواست که تا پایان شهریورماه برای بهره مندی از این معافیت به دفاتر پلیس + ۱۰مراجعه کنند.


صدور کارت پایان‌ خدمت و معافیت چقدر زمان می‌برد؟

۱۳۹۸/۶/۲۱

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا : کارتهای معافیت پس از طرح و بررسی مدارک متقاضی در شوراهای مربوطه و همچنین کارتهای پایان خدمت حداکثر در مدت زمان ۱۵ روز صادر می‌شود.


مشکلی برای صدور کارت‌های سربازی وجود ندارد

۱۳۹۸/۶/۲۱

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد که هیچ مشکلی در صدور کارت‌های پایان خدمت و معافیت سربازی وجود ندارد.


با آیین‌نامه جدید، مشمولان دارای کف پای صاف چگونه از سربازی معاف می‌شوند؟

۱۳۹۸/۶/۱۷

برخی از مشمولان خدمت وظیفه عمومی که کف پای صاف دارند، درباره چگونگی دریافت معافیت دائم سوالاتی دارند.

مطابق قوانین موجود در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی و مطابق آیین نامه جدید، چنانچه صافی کف پا با دفورمیتی مچ پا همراه باشد، فرد مشمول وظیفه در شمول معافیت دائم قرار می‌گیرد.

همچنین آن دسته از مشمولان وظیفه‌ای که دچار قطع انگشت شست در یک پای خود هستند، بهتر است بدانند که قطع شست در یک پا به تشخیص شورای پزشکی شامل خدمات غیر رزمی می‌شود./باشگاه خبرنگاران


امکان امریه سربازی در شرکت‌ های دانش‌ بنیان فراهم شد

۱۳۹۸/۶/۱۲

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور:

طبق تفاهم نامه‌ای، جوانان فعال در شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند خدمت مقدس سربازی را در درون شرکت‌های دانش بنیان بگذرانند.


فورجه سربازی به کنکوری‌ های مشمول

۱۳۹۸/۶/۱۲

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد به آن دسته از کنکوری‌های مشمولی که باید در ماه‌های تیر، مرداد و شهریور به سربازی اعزام شوند تا مهرماه برای انتخاب رشته فرصت داده شده است.


«سربازی» تنها گزینه موجود است

۱۳۹۸/۶/۱۲

اولتیماتوم سردار کمالی به مشمولان غایب:«سربازی» تنها گزینه موجود است

برای مشمولان غایب هیچ راهی به جز معرفی و انجام خدمت سربازی نمانده است و باید تأکید کنم که تنها راهی که وجود دارد این است که خدمت سربازی خود را انجام دهند

دیگر طرحی به نام جریمه مشمولان غایب وجود ندارد؛ پس باید این دسته از مشمولان، وضعیت سربازی خود را تعیین تکلیف کرده و به سربازی اعزام شوند در غیر این صورت محدودیت‌های اجتماعی در خصوص آنها اعمال خواهد شد

شناسایی و دستگیری مشمولان غایب با شدت و حدت بیشتری در دستور کار است


گواهینامه مهارت سربازان

۱۳۹۸/۶/۱۱

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح: در سال ۹۶ حدود ۱۰۰ هزار سرباز و در سال ۹۷ هم ۱۶۰ هزار سرباز گواهینامه مهارت دریافت کرده‌اند.

قرار است این تعداد در سال جاری به ۲۰۰ هزار نفر افزایش یابد.

این اقدام هم موجب ایجاد نشاط در سربازان شده و هم جذابیت سربازی را بالا برده و برای نیرو‌های مسلح نیز آورده‌های زیادی داشته است.


معافیت از سربازی دو برادری چگونه است؟

۱۳۹۸/۶/۱۱

مطابق قوانین موجود در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی، برای آن دسته از مشمولان که تاریخ اعزام به خدمتشان با برادر دیگر همزمان است، امکان تمدید تاریخ اعزام به خدمت وجود دارد.

البته برادران نباید غیبت داشته باشند و یکی از آنها باید به خدمت اعزام شود تا برادر دیگر بتواند معافیت موقت دریافت کند.

مشمولان برای دریافت گواهی می‌توانند به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند.


۱۴۰۱ آخرین مهلت کسری خدمت ایثارگری

۱۳۹۸/۶/۸

سردار موسی کمالی:

تا پایان برنامه ششم یعنی سال ۱۴۰۱ کسری خدمت آن دسته از ایثارگرانی که غیر غایب هستند ادامه دارد و متوقف نمی‌شود.

معافیت افرادی که ۲۸ و ۲۹ ماه سابقه جبهه و ایثارگری داشتند تا پایان شهریور امسال متوقف می‌شود و دیگر به ۲۸ و ۲۹ ماه سابقه معافیت نمی‌دهیم.

فرزندان ایثارگران غایب که تا ۱۲ فروردین سال ۹۸ تکلیف نظام وظیفه‌شان را روشن کرده اند، مورد عفو مقام معظم رهبری قرار گرفته‌اند و از کسری خدمت برخوردار می‌شوند./ باشگاه خبرنگاران


شرایط حضور مشمولان در کربلای معلی

۱۳۹۸/۶/۸

معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه عمومی ناجا:

مشمولانی که در یکی از گروه‌های دانش‌آموزی، دانشجویی یا طلاب حوزه علمیه دارای معافیت تحصیلی هستند با ثبت درخواست از درگاه اینترنتی و دریافت گذرنامه و سپردن مبلغ وثیقه می‌توانند تقریبا به مدت یک ماه به خارج از کشور سفر کنند.

میزان وثیقه برای سفرهای زیارتی ۳، سیاحتی ۱۵ و علمی و ۸ میلیون تومان است

اگر مشمولانی که به سفر خارجی رفته‌اند -در بازه زمانی مشخص‌شده- مراجعه نکنند، وثیقه‌شان ضبط خواهد شد.

مشمولان غایب تحت هیچ شرایطی مجاز به خروج از کشور نیستند

افرادی که در طرح جریمه مشمولان غایب ثبت نام کرده و ۵۰ درصد جریمه را پرداخت کرده و اقساط معوقه ندارند، می‌توانند از کشور خارج شوند


محرومیت های اجتماعی برای مشمولان غایب

۱۳۹۸/۶/۴

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی:

مشمولان غایبی که تاکنون برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده اند برابر ماده ۱۰ قانون با محرومیت های اجتماعی از جمله عدم امکان ادامه تحصیل در مقاطع دانشگاهی، عدم برخورداری از معافیت کفالت، عدم دریافت تسهیلات بانکی، ممنوعیت خروج از کشور و …مواجه می شوند.


نحوه احتساب خدمت سربازی به عنوان سابقه بیمه

۱۳۹۸/۶/۳

قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی:

براساس ماده ۹۵ قانون تأمین اجتماعی اگر فردی قبل از خدمت سربازی بیمه باشد و بعد از خدمت هم بیمه شود،بدون پرداخت وجهی مدت زمان خدمت سربازی به عنوان سابقه بیمه اضافه می شود.

دانشجویان نیز می‌توانند با مراجعه به شعب تامین اجتماعی نسبت به برقراری بیمه خود اقدام کنند و از حقوق بازنشستگی نیز استفاده کنند.


مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها فراخوانده شدند

۱۳۹۸/۵/۲۷

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، تمام مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ شهریور ماه ۱۳۹۸هستند را به خدمت سربازی فراخواند.


رتبه های برتر کنکور از سربازی معاف نمی شوند

۱۳۹۸/۵/۲۷

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح:

خبری صبح امروز در برخی رسانه ها اعلام شد که دانش آموخته های برتر از معافیت سربازی برخوردار می شوند که این خبر صحت ندارد.

رتبه های برتر کنکور در صورتی که امتیاز دانش آموخته برتر را کسب و از سوی بنیاد ملی نخبگان معرفی شوند خدمت سربازی خود را از طریق انجام پروژه انجام خواهند داد و کارت پایان خدمت می گیرند و این موضوع ربطی به معافیت ندارد.


پایان یک معافیت سربازی با پایان تابستان

۱۳۹۸/۵/۲۴

سردار موسی کمالی: چند سال اخیر به دنبال اجرای طرح کسرخدمت های ایثارگری، آن دسته از مشمولان که والدینشان ۲۸ و ۲۹ ماه سابقه ایثارگری داشت، امکان معافیت از سربازی را پیدا کردند که اجرای این طرح با پایان تابستان امسال به اتمام خواهد رسید. / ایسنا


خروج از کشور مشمولان سربازی برای سفرهای سیاحتی چگونه است؟

۱۳۹۸/۵/۲۳

مطابق قوانین موجود در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی، مشمولانی که به منظور تفریح، افزایش اطلاعات و معلومات فردی و یا دیدار با بستگان قصد خروج از کشور دارند باید فاقد غیبت و دارای معافیت تحصیلی باشند.

حداکثر مدت زمان این قبیل سفر‌ها ۲۰ روز است و مجوز خروج از کشور برای سفر‌های سیاحتی دانشجویان، با درخواست دانشگاه محل تحصیل و تعیین محدوده زمانی خروج از کشور و حداکثر به مدت ۳۰ روز صادر می‌شود.

سپردن وثیقه سفر سیاحتی مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال وجه نقد و یا ضمانت نامه بانکی است/ باشگاه خبرنگاران


خبر خوب سازمان نظام وظیفه برای مشمولان غیر غایب متقاضی کنکور ۹۸

۱۳۹۸/۵/۲۲

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا: مشمولانی که برگ آماده به خدمت بدون غیبت به تاریخ یکم و نوزدهم شهریورماه سال جاری را دارند و در آزمون ورودی سال ۹۸ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شرکت و مجاز به انتخاب رشته شده اند، در صورت تمایل می توانند به مدت یک دوره تاریخ اعزام به خدمت خود را تمدید کنند.


توضیحات سردار کمالی درباره مدت زمان سربازی

۱۳۹۸/۵/۲۰

سردار موسی کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح درباره این که آیا احتمال افزایش طول مدت خدمت سربازی وجود دارد یا خیر؟ گفت:

چنین شایعاتی بارها در مورد سربازی مطرح شده اما در حال حاضر هیچ تغییری در طول مدت خدمت سربازی به وجود نیامده و مدت خدمت عادی سربازان ۲۱ ماه است.


فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم در مرداد ۹۸

۱۳۹۸/۵/۱۶

سازمان وظیفه عمومی ناجا مشمولان دارای مدرک تحصیلی کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ مرداد ماه سال ۹۸ دارند را فراخواند.


مراقب کلاهبرداری به بهانه “مشاوره سربازی” باشید

۱۳۹۸/۵/۱۰

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح:

برخی سامانه‌ها، کانالها و کمپینها تشکیل شده که به عنوان مشاور سربازی کاسبی می‌کنند

این افراد در واقع اطلاعات موجود درباره سربازی را جمع‌آوری کرده و به سربازان می‌فروشند در صورتیکه هیچ موضوعی جدیدی توسط آنها مطرح نمی‌شود و همان قوانین و مقررات موجود یا برخی اطلاعات دروغین راجع به سربازی را ارائه می‌کنند.


سربازان غایب منتظر اجرای مجدد طرح “خرید خدمت” نباشند

۱۳۹۸/۵/۶

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح: همانطور که پیش از این نیز اعلام شده معافیت سنی نیز دیگر وجود ندارد

تنها راه برای سربازان غایب، انجام خدمت سربازی است

ستادِ برخورد با مشمولان غایب و افرادی که آنها را بازداشت می‌کنند، تشکیل شده و جزئیات این طرح و نحوه برخورد با این افراد (مشمولان غایب) به زودی اعلام می‌شود

خرید خدمت یک پدیده تبعیض‌آمیز و مشوقی برای تخلف بوده و اجرای این طرح در چند سال اخیر خود را نشان داد


جزئیات حداقل و حداکثر حقوق سربازان با درنظر گرفتن شرایط خدمت

رئیس اداره سرمایه انسانی ستادکل نیروهای مسلح:

حقوق سربازان باید حداقل ۶۰ درصد و حداکثر ۹۰ درصد حداقل حقوق پایوران رسمی باشد که این بازه طبق درجه به سربازان تعلق می گیرد

حداقل حقوق هم بین یک میلیون و ۸۷۵ هزار تومان است که این ۶۰ تا ۹۰ درصد بر این اساس تعیین می شود

سربازان مناطق عادی ۲۰ درصد، سربازان مناطق محروم و بد آب و هوا ۳۵ درصد، سربازان مناطق عملیاتی بین ۴۲ تا ۵۰ درصد است و سربازان متاهل تحت پوشش کمیته امداد ۱۰۰ درصد از آن ۶۰ تا ۹۰ درصد حداقل حقوق را می گیرند

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا