دسته‌بندی نشدهمجله سرگرمی

ایده های خلاقانه و خاص برای هدیه ولنتاین جذاب برای دختر و پسر

[ad_1]

ایده های خلاقانه و خاص برای هدیه ولنتاین

بهترین ایده های خلاقانه و خاص برای هدیه ولنتاین جذاب و آسان برای دختر و پسر را در این پست از آلامتو بخوانید.

ایده های خلاقانه و خاص برای هدیه ولنتاین

به مناسبت روز ولنتاین ما بهترین هدایای این روز را برای دختر و پسر را به این منظور گردآوری کردیم. در این هدایای زیبا پیشنهادی هدایایی مقرون به صرفه، هدایای احساسی، هدایایی برای دوستان و موارد دیگر را خواهید یافت. این مجموعه با سلایق مختلف متناسب خواهد بود.

همچنین بخوانید: عکس نوشته و پروفایل ولنتاین مبارک عشقم

ایده های خلاقانه و خاص برای هدیه ولنتاین جذاب برای دختر

1. دمپایی مخمل دار هدیه ولنتاین برای دختر

با این دمپایی‌های مخملی که قرار است به دمپایی مورد علاقه او برای استراحت تبدیل شوند، عشق را به او ابراز کنید. زیره‌های لاستیکی از سر خوردن روی سرامیک پیشگیری می کند، و طرح‌های زیبا با تم عشق (قلب‌های کوچک یا یک قلب بزرگ) مطمئناً برای او جذاب خواهد بود.

هدیه ولنتاین برای دختر

2. ست هدیه روبالشی ساتن برای هدیه ولنتاین دختر

هر خانمی سزاوار استراحت و در عین حال زیبایی خود است و این ست هدیه مجلل خواب او را بهبود می بخشد. او با یک روبالشی ساتن، اسکرانچی و ماسک خواب مشابه، با احساس ملکه ای که هست از خواب بیدار می شود.

3. چاپ نقشه مناطق دیدار مشترک

این نقشه سفارشی مناطقی را که برای شما دو نفر عزیز هست را نشان گذاری می کند. فقط مکان مهم را انتخاب کنید، متن خود را اضافه کنید و نقطه خاص را با قلب علامت بزنید. از محلی که برای اولین بار ملاقات کردید تا محل برگزاری عروسی، این یادگاری شیرین به عنوان یادآوری دائمی از داستان عشق شما خواهد بود.

4. کیف چرم دست دوز

این کیف پارچه‌ای چرمی و پارچه‌ای بزرگ برای هر کسی ایده‌آل است، این کیف می تواند به اندازه‌ای جادار باشد که وسایل ضروری روزمره را در خود جای دهد. کیف دست ساز خود را با یک آستر پارچه ای رنگارنگ یا طرح دار سفارشی کنید.

5. پیاده کردن نقش سیمی با طرح عشق روز ولنتاین

هنر سیم پیچی روی میخ پیچیده به نظر می رسد، اما به سرعت آماده می شود و یک هدیه شخصی عالی برای روز ولنتاین می سازد. یک تکه چوب سبک را به رنگ دلخواه خود رنگ کنید. با استفاده از مداد شکل قلب را ترسیم کنید و طرح کلی “LOVE” یا کلمه انتخابی خود را با شابلون بزنید. با فاصله برابر روی آن میخ کوبی کنید. یک نخ یا رشته نازک سیمی را از میخ به میخ، از عرض، بالا و پایین و پهلو به پهلو حلقه کنید تا به ظاهر دلخواه برسید.

همچنین بخوانید: دلنوشته ولنتاین عاشقانه، زیبا و احساسی برای عشقم و همسرم

ایده خلاقانه هدیه ولنتاین برای دختر

6. بالش عشق هدیه خلاقانه ولنتاین برای دختر

یک بالش را با الگوی زیبای ما که “عشق” را با قلب بیان می کند، به صورت سفارشی تهیه کنید. الگو را روی کاغذ ترانسفر اتو چاپ کنید تا این هدیه شیرین را درست کنید یا آن را به دکوراسیون روز ولنتاین خود اضافه کنید.

بالش عشق هدیه خلاقانه ولنتاین برای دختر

7. کیف لوازم آرایشی کادو ولنتاین برای دختر

سازماندهی آرایش هنگام مسافرت می تواند دردسرساز باشد، و انتخاب محصولاتی که باید برش را انجام دهند می تواند به همین ترتیب چالش برانگیز باشد. شما باید یک کیف راحت و به اندازه کافی جادار انتخاب کنید تا همه لوازم ضروری مراقبت از پوست او را در خود جای دهد.

8. جعبه شکلات کادو دختر ولنتاین

وقتی به روز ولنتاین فکر می کنیم، به شکلات فکر می کنیم و یک مجموعه مجلل از شکلات با طعم های مختلف هر دختری را راضی می کند. جعبه ای به شکل قلب که شامل همه چیز، از میوه های آغشته به شکلات گرفته تا کوکی های خوشمزه است، نشانه ای عالی از عشق شماست.

همچنین بخوانید: مدل طرح ناخن ولنتاین عاشقانه

کادو دختر ولنتاین

9. ژاکت کشباف

ژاکت کش باف پشمی یکی از ملزومات اصلی برای گذراندن یک زمستان سرد است.

10. آینه آرایش فانتزی

به لطف یک آینه روشویی کشو دار، او می تواند هر فضایی را به میز آرایش خود تبدیل کند. جعبه داخلی به مرتب نگه داشتن لوازم او کمک می کند. به عنوان یک امتیاز، آینه ذره بین می تواند 360 درجه بچرخد، بنابراین همیشه می تواند زاویه کامل را پیدا کند.

11. پازل قلب سفارشی ضرب شده

زمان با کیفیت بسیار ارزشمند است، و چه فعالیتی بهتر از تکمیل یک پازل سفارشی در روز ولنتاین؟ به سادگی عکس مورد علاقه خود را آپلود کنید و آن را در مکان های ارائه دهنده این خدمات به پازل تبدیل کنید.

12. مجموعه مزه چای

یک مجموعه مزه سینه چای بهترین هدیه برای افراد علاقمند به دمنوش ها است. این مجموعه می تواند ترکیبی از چای ارگانیک سیاه، اولانگ، سبز، سفید و گیاهی است. به علاوه، جعبه های مخصوص چای یا دمنوش آنقدر زیباست که اساساً به تنهایی یک هدیه است.

ایده های خلاقانه و خاص برای هدیه ولنتاین جذاب برای پسر

  1. اسپیکر بلوتوث همراه ایده هدیه ولنتاین برای پسر

یک اسپیکر بلوتوث که به صورت یک دستگاه کوچک و در عین حال قدرتمند، ضد آب است هدیه ولنتاین جذابی است که به راحتی می‌توان آن را در هر کجا برد، و با یک بار شارژ، می توانید ساعت ها از آن استفاده کنید.

همچنین بخوانید: متن تبریک ولنتاین عاشقانه و جدید برای مخاطب خاص

هدیه ولنتاین جذاب برای پسر

2. کیف پول کوچک کادو ولنتاین پسر

شما می توانید کیف پول چرم با رنگ های متنوع را در فروشگاه ها پیدا کنید که  می‌تواند با هر لباسی مطابقت داشته باشد. و با فضای داخلی شیک و جای کارت قابل جابجایی، دیگر هرگز خطر از گم شدن کارت شناسایی خود را نخواهد داشت.

3. ماگ نگهدارنده نوشیدنی های سرد و گرم

اگر در شبکه‌های اجتماعی فعال هستید، احتمالاً با ماگ استنلی یا لیوان آن برخورد کرده اید که هیدراتاسیون را به سطح دیگری رسانده است. لیوان عایق شده نوشیدنی ها را تا 24 ساعت سرد نگه می دارد و ظرفیت قابل توجه آن (از 14 اونس تا 64 اونس) نیاز به پر کردن مجدد را کاهش می دهد. این محصول در بیش از 25 رنگ و طرح موجود است، گزینه غروب صورتی به ویژه مناسب روز ولنتاین است.

کادو جذاب ولنتاین برای پسر

4. کیف پول چرم سفارشی

اگر کیف پول او دیگر خراب شده است، این ارتقاء با انتخاب کیفی پولی از چرم طبیعی را برای او در نظر بگیرید. این کیف پول نه تنها همان طور که هست کیفیت فوق العاده ای دارد، بلکه قابلیت سفارشی سازی به آن وجود دارد که به آن جذابیت بیشتری برای روز ولنتاین می دهد.با ارسال یک تصویر اسکن شده به فروشنده یا انتخاب فونت از بین گزینه‌های او، پیامی شیرین به داخل کیف با دست خط خود اضافه کنید.

کادو ولنتاین پسر

5. دفترچه یادداشت با جلد چرم

یک دفترچه باشکوه دست ساز از چرم اصل دارای صفحات زیاد هدیه جذابی برای ولنتاین است که معشوق شما می تواند آن را با افکار، ایده ها و کارهایش پر کند. کاغذ ضخیم و باکیفیت در برابر پخش شدن جوهر یا پاره شدن مقاوم است و دفترچه یادداشت دارای یک بند منطبق بر زیبایی برای بسته نگه داشتن آن (یا نگه داشتن خودکار) است.

6. کت جین ایده خلاقانه هدیه ولنتاین برای پسر

یک کت جین تقریبا می تواند هر مردی را شیک و جذاب کند. کت جین هرگز از مد افتاده نخواهد شد، بنابراین او می تواند آن را به عنوان یک کت جین کلاسیک آبی تیره بپوشد. این کت ها سبکی همه کاره دارد که می تواند با لباس های بی شماری ست شود.

همچنین بخوانید: برای ولنتاین چی بخریم برای دختر

ایده خلاقانه هدیه ولنتاین

7. مجموعه ابزار چند کاره

مجموعه ابزار چند کاره از محبوبترین هدایا باری آقایان است که شامل همه چیز از انبردست گرفته تا درب کن کنسرو و چاقوی دندانه دار است. او از این ابزار استفاده زیادی خواهد کرد، به خصوص آقایان علاقمند به طبیعت گردی. شما می توانید هدیه خود را با نام او، یک عبارت، یک طرح جالب سفارشی کنید و از بین سه گزینه رنگی متناسب با سبک شخصی او انتخاب کنید.

سخن آخر

امیدواریم این مجموعه از ایده های خلاقانه و خاص برای هدیه ولنتاین دختر و پسر مورد پسند شما همراهان قرار گرفته باشد و بتوانید از بین آنها هدیه مورد نظر خود را بیابید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا