دکوراسیون آشپزخانهدکوراسیون داخلیدکوراسیون منزلراهنمای دکوراسیونکابینت

کابینت مدرن ایرانی – فوت و فن طراحی کابینت مدرن ایرانی در دکوراسیون آشپزخانه

[ad_1]

کابینت مدرن ایرانی
nowrooz

برخلاف گذشته، آشپزخانه ها دیگر صرفا برای آشپزی مورد استفاده قرار نمی گیرند، بلکه این روزها و با تغییر سبک زندگی تبدیل به فضای دور هم جمع شدن اعضای خانواده، اتاق کار و در مواردی اتاق بازی شده است. با افزایش کارکرد این بخش از منزل، عناصر دکوراسیون آن هم اهمیت بیشتری پیدا می کنند. در بین عناصر مختلف، این کابینت ها هستند که به عنوان کلیدی ترین عناصر در چیدمان آشپزخانه شناخته می شوند چرا که درصد قابل توجهی از فضای آن را به خود اختصاص می دهند. اگر این روزها با چالش انتخاب کابینت برای آشپزخانه منزل تان روبه رو هستید، در ادامه این مقاله از خوگرنیوز با بررسی کابینت مدرن ایرانی در دکوراسیون آشپزخانه با ما همراه باشید تا با ایده هایی برای استفاده از کابینت مدرن ایرانی در دکوراسیون آشپزخانه آشنا شویم.

کابینت مدرن ایرانی

۱- ترکیب کابینت مدرن ایرانی و شلف دیواری

شلف های دیواری به عنوان یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین انواع قفسه های آشپزخانه شناخته می شوند، در نتیجه استفاده از آنها در کنار کابینت مدرن ایرانی می تواند شما را از رسیدن به جلوه ای مدرن در آشپزخانه مطمئن سازد. کابینت را برای ۸۰ درصد از دکوراسیون و شلف های دیواری چوبی را برای ۲۰ درصد باقی مانده مورد استفاده قرار دهید و با مشکل کمبود فضای ذخیره سازی خداحافظی کنید.

کابینت مدرن ایرانی

۲- دکوراسیون آشپزخانه مشکی+سیاه

اگر به دنبال داشتن یک جلوه باشکوه و لوکس و در عین حال پیچیده در دکوراسیون قلب خانه یعنی آشپزخانه هستید، پس استفاده از دو رنگ مشکی و سفید را برای کابینت مدرن ایرانی را مدنظر قرار دهید. این دو رنگ خنثی، تضاد جذابی در پالت رنگ ایجاد می کنند که می توان گفت با هیچ دو رنگ دیگری به آن نمی رسید. می پیشنهاد می کنیم کابینت های بالا را به رنگ سفید و کابینت های پایین را به رنگ مشکی انتخاب کنید. با این کار فضای آشپزخانه بزرگ تر هم به نظر خواهد رسید.

کابینت مدرن ایرانی

۳- ترکیب کابینت مدرن ایرانی و چوب

چوب از قرن ها پیش از محبوب ترین مواد اولیه برای ساخت عناصر دکوراسیون بوده است. جلوه باشکوهی که به چیدمان منزل می بخشد و دوام بالایی که دارد از جمله دلایل این محبوبیت به شمار می رود. کابینت مدرن ایرانی هم از جمله عناصری از آشپزخانه است که در برخی از موارد از چوب ساخته می شود تا سال ها مهمان این فضا باشد. اگر شما هم به دنبال داشتن جلوه ای مدرن و در عین حال باشکوه هستید، از این گزینه غافل نشوید.

کابینت مدرن ایرانی

۴- کابینت مدرن ایرانی برای آشپزخانه کوچک

برخی از افراد استفاده از کابینت مدرن ایرانی را منحصر به آشپزخانه های بزرگ می دانند، این درحالی است که این کابینت ها در ابعاد مختلف طراحی و عرضه می شوند تا پاسخگوی نیازهای مختلف مصرف کنندگان باشند. اگر شما هم فضای کوچکی به عنوان آشپزخانه در اختیار دارید، توصیه می کنیم از این مدل کابینت استفاده کنید چرا که بهینه ترین استفاده ممکن را از فضا دارند.

کابینت مدرن ایرانی

۵- کابینت های ام دی اف

در دو دهه گذشته ام دی اف از نظر سطح کیفیت پیشرفت زیادی داشته است و با اضافه شدن قابلیت هایی همچون ضد آب و ضد خش بودن تبدیل به یکی از پرکاربردترین مواد در سخت عناصر دکوراسیون شده است. کابینت مدرن ایرانی هم یکی از عناصری است که برخی مدل های آن از ام دی اف ساخته می شود. کابینت های ام دی اف در صدر لیست اولویت های بسیاری از افراد قرار دارند. از جمله دلایل این محبوبیت به تنوع بالا در رنگ و طرح، جلوه مدرن، قیمت مناسب، کیفیت و دوام بالای آنها اشاره کرد.

کابینت مدرن ایرانی

۶- کابینت مدرن ایرانی، عنصری برجسته در دکوراسیون

برای اینکه یکی از وسایل چیدمان آشپزخانه تبدیل به عنصری برجسته در دکوراسیون شود، یا باید رنگی برجسته داشته باشد و یا از طراحی ای متفاوت بهره مند شده باشد. کابینت مدرن ایرانی دارای طراحی ای منحصر به فرد که هست، حالا تصور کنید از رنگی قوی همچون قرمز برای آن استفاده شود؛ با این حساب دیگر بحثی در تبدیل شدن آن به نقطه کانونی دکوراسیون آشپزخانه باقی نمی ماند.

کابینت مدرن ایرانی

۷- کابینت مدرن ایرانی با جلوه ای رمانتیک

شاید با شنیدن کلمه رمانتیک به یاد دکوراسیون اتاق خواب بیفتید اما دلیلی ندارد آشپزخانه ما از داشتن این جلوه محروم شود. اگر شما هم از علاقه مندان به این سبک از دکوراسیون هستید که حس وحالی ملایم و رمانتیک را منتقل می کند، فراموش نکنید کابینت های آشپزخانه فرصت خوبی برای این کار در اختیار شما قرار می دهند. انتخاب رنگی گرم و ملایم همچون گلبهی یا صورتی تیره برای کابینت مدرن ایرانی، شما را به راحتی به نتیجه مورد نظرتان می رساند.

کابینت مدرن ایرانی

۸- جزیره ای در آشپزخانه مدرن

اگر ابعاد آشپزخانه منزل شما این اجاره را به شما می دهد، به شما توصیه می کنیم در مرکز آشپزخانه هم از یک پیشخوان استفاده کنید. این پیشخوان فرصت مناسبی برای اضافه کردن چند کابینت مدرن ایرانی بیشتر به دکوراسیون آشپزخانه ایجاد می کند. وجود این جزیره در مرکز قلب خانه همچنین جلوه ای مدرن به آن می بخشد.

کابینت مدرن ایرانی

۹- کابینت مدرن ایرانی و بک اسپلش برجسته

نوع بک اسپلشی که برای دکوراسیون آشپزخانه انتخاب می کنید تاثیر به سزایی در جلوه کابینت در این بخش از منزل دارد. اگر به دنبال داشتن فضایی گرم و صمیمی و البته برجسته هستید، از رنگ هایی برجسته برای بک اسپلش استفاده کنید تا هم کابینت بیشتر در دکوراسیون به چشم آید و هم به پالت رنگ آن جان بخشیده باشید. ایده بعدی انتخاب رنگی خنثی همچون سفید برای بک اسپلش است که مربوط به زمانی است که کابینت شما به رنگ هایی تیره انتخاب شده باشد.

کابینت مدرن ایرانی

۱۰- کابینت مدرن ایرانی در دکوراسیون مینیمال

کابینت مدرن ایرانی به دلیل طراحی بهینه ای که دارد انتخابی مناسب برای یک دکوراسیون مینیمال محسوب می شود. اما آنچه از آن گزینه ای مناسب تر برای این سبک چیدمان می سازد، انتخاب رنگ سفید برای آن است. بله با انتخاب کابینت به رنگ سفید، درواقع ۸۰ درصد مسیر داشتن دکوراسیونی مینیمال در آشپزخانه منزل تان را طی کرده اید. در ادامه برای جان بخشیدن به پالت رنگ آن می توانید از گل ها و گیاهان و عناصر روشنایی مینیمال در رنگ هایی برجسته کمک بگیرید. همچنین از اضافه کردن شلف های دیواری به آشپزخانه مینیمال خود غافل نشوید.

کابینت مدرن ایرانی

سخن پایانی!

به پایان یکی دیگر از مقاله های مجله خوگرنیوز رسیدیم. در این مقاله به بررسی کابینت مدرن ایرانی و ایده هایی برای اضافه کردن آن به یک آشپزخانه مدرن ایرانی پرداختیم. خوشحال می شویم شما هم نظرات و تجربیات خود را در ادامه با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ / ۵. تعداد امتیازات ۲۷۶

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا