بیو گرافی هنرمندانبیوگرافی ندا عقیقیسن ندا عقیقیعکس اینستاگرام ندا عقیقیماهور سریال حوراندا عقیقیهمسر ندا عقیقی

عکس و بیوگرافی ندا عقیقی

www.araas .ir 17 3 - عکس و بیوگرافی ندا عقیقی

ندا عقیقی

ندا عقیقی متولد ۱۴ خردادماه ۱۳۷۰ در تهران و هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون می باشند. ندا عقیقی فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه هنر می باشد. او با حضور در کلاس های بازیگری و تئاتر وارد دنیای بازیگری شده است. ندا عقیقی فعالیت بازیگری خویش را از تئاتر سال ۱۳۸۹ آغاز کرده و تا به حال چند نمایش را روی صحنه اجرا نموده است. ندا عقیقی علاوه بر بازیگری در تئاتر و سینما و در مجموعه های تلویزیونی، به عنوان دستیار کارگردان هم فعالیت می کند. در ادامه بیشتر با زندگی شخصی وکاری وی آشنا خواهید شد.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

www.araas .ir 1 11 - عکس و بیوگرافی ندا عقیقی

همسر نداد عقیقی

ندا عقیقی مجرد اسـت و فعلاً خبری مبنی بر ازدواجش اعلام نشده اسـت.

خانم عقیقی با فیلم سینمایی دارکوب و سریال تلوزیونی عقیق شناخته شد و شروع فعالیت وی با هم بازی شدن با بازیگران به نام صورت گرفت. او در دوران کودکی بسیار به هنر علاقه داشت و از کودکی دوست داشت که بازیگر شود و برای رسیدن به آرزویش زحمات زیادی کشیده است و بدون واسطه و پارتی بازی و با استفاده از استعدادهای خودش توانسته است وارد عرصه بازیگری شود.

www.araas .ir 18 3 - عکس و بیوگرافی ندا عقیقی

ندا عقیقی و شادی کرم رودی

www.araas .ir 1 13 - عکس و بیوگرافی ندا عقیقی

عکس اینستاگرام ندا عقیقی

www.araas .ir 19 3 - عکس و بیوگرافی ندا عقیقی

ندا عقیقی نخستین تجربه سینمایی اش را با نقش آفرینی در فیلم سینمایی دارکوب ساخته بهروز شعیبی بدست آورد. وی از طریق ویشکا آسایش هنرمند مشهور و محبوب ایرانی به گروه کارگردانی این فیلم معرفی شد.

فیلم دارکوب

«دارکوب» فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی و به تهیه کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم داستان اجتماعی روابط انسانی افراد جامعه را در رو در رویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد روایت می کند. این فیلم نامزد ده سیمرغ بلورین از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شده بود که موفق به دریافت دو سیمرغ شد. داستان زنی معتاد است که همسرش او را رها کرده و مجدداً ازدواج کرده است. زن معتاد که به او دروغ گفته شده است که فرزندش مرده است؛ متوجه می شود کودکش زنده است. پی گیری های زن برای پس گیری فرزندش مشکلاتی را برای پدر دختر و زن جدید به وجود می آورد و…

www.araas .ir 20 3 - عکس و بیوگرافی ندا عقیقی

www.araas .ir 29 2 - عکس و بیوگرافی ندا عقیقی

حضور ندا عقیقی در سریال عقیق با معرفی  علیرضا آرا به تیم سریال صورت گرفته است. سریال عقیق به کارگردانی بهرنگ توفیقی در سال ۱۳۹۶ با نقش آفرینی بازیگرانی مانند شبنم مقدمی، نسیم ادبی و ندا عقیقی از تلویزیون پخش شد و این نخستین کار تلوزیونی ندا عقیقی بود.

www.araas .ir 21 3 - عکس و بیوگرافی ندا عقیقی

ندا عقیقی

مصاحبه با ندا عقیقی

رشته ی تحصیلی من گرافیک است. از ابتدا می خواستم بازیگری را انتخاب کنم ولی به علت برخی از اتفاقات ناچار شدم که گرافیک بخوانم. از دانشکده هنر معماری شیراز به هنرهای زیبا منتقل شدم. همیشه در دپارتمان نمایش بودم و با بچه ها کار می کردم. نطفه بازیگری در من از بچگی شکل گرفت. بازیگری در خانواده ما بسیار مورد اهمیت بود. پدرم حتی هنگامی که تئاتر را انتخاب کردم دوست داشت جلوی دوربین باشم. می گفت می خواهم در سینما ببینمت. به همین علت مدام در گوشه ای از ذهنم به بازیگری فکر می کردم و علاقه پدرم من را به این سمت سوق داد. هنگامی که وارد هنرهای زیبا شدم تصمیم گرفتم به شکل آکادمیک بازیگری را یاد بگیرم و در کلاس های بازیگری و کارگردانی شرکت کردم. پس از آن با گروه های مختلفی کار می کردم.

www.araas .ir 22 3 - عکس و بیوگرافی ندا عقیقی

نظر ندا عقیقی راجع به فضای مجازی

اینستاگرام بـه فضایی تبدیل شده اسـت کـه کارگردان‌ها و تهیه‌ کننده از آنجا بازیگر انتخاب میکنند. از خدا می خواهم اگر در راه رسیدن بـه هدفم بازیگری موفق و مطرح شوم، کاری نکنم کـه سلبریتی مجازی باشم. هدیه تهرانی بـه نوعی دراین مورد الگوی مـن اسـت. او کمتر گفتگو می کند ودر فضای مجازی حضور دارد. در حالیکه ستاره سینمای مـا بوده و هنوز هم هست. افراد بسیار دیگری کـه در فضای مجازی حضور دارند اما درگیر آن نیستند. کتمان نمی کنم کـه فضای مجازی بخشی از کار مـا را پوشش میدهد و باید باشد. بنابر این تلاش میکنم تعادل را حفظ کنم.

www.araas .ir 23 3 - عکس و بیوگرافی ندا عقیقی

عکس کودکی ندا عقیقی در کنار پدرش

www.araas .ir 24 3 - عکس و بیوگرافی ندا عقیقی

ندا عقیقی فیلم جشن دلتنگی

فیلم جشن دلتنگی به کارگردانی پوریا آذربایجانی در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. داستان فیلم جشن دلتنگی درباره رابطه واقعی آدم ها و گره خوردن آن با فضای مجازی است.مردی ۳۲ ساله که سودای شهرت دارد. افسانه و رضا در میانسالی، مشکلات تازه ای را تجربه می کنند.کاوه و لاله در انتظار تولد اولین فرزندشان هستند و سارا، دختر جوانی است که تصمیم دارد با هویت جدیدی به زندگی خود ادامه دهد…
بازیگران این فیلم عبارتند از محسن کیایی، بهنام تشکر، پانته آ پناهی ها، بابک حمیدیان، مینا ساداتی، ساغر قناعت، عرفان ناصری، علی دهبان، ندا عقیقی، پریوش نظریه , امید روحانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

www.araas .ir 25 3 - عکس و بیوگرافی ندا عقیقی

ندا عقیقی سریال برادر جان

برادر جان نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی محمدرضا آهنج، نویسندگی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه تلویزیون ایران ملودرامی اجتماعی مذهبی است که برای پخش در ماه رمضان سال ۱۳۹۸ تهیه و تولید شد.

بازیگران سریال عبارتند از علی نصیریان ، حسام منظور ، کامران تفتی ، حسن پورشیرازی ، آفرین عبیسی ، لعیا زنگنه ، مارال فرجاد ، سعید چنگیزیان ، سجاد افشاریان ،ندا عقیقی ، نسیم ادبی ، ندا جبرائیلی ، شیوا ابراهیمی ، آرش فلاحت پیشه ، محبوبه صادقی و جلیل فرجاد ، جانان نعمت اله تیم بازیگران اصلی این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

 

www.araas .ir 26 2 - عکس و بیوگرافی ندا عقیقی

www.araas .ir 27 2 - عکس و بیوگرافی ندا عقیقی

نداعقیقی فیلم قانون مورفی

فیلم قانون مورفی به کارگردانی رامبد جوان در سال ۱۳۹۸ ساخته شده است. این فیلم در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد.

بازیگران این فیلم عبارتند از امیر جدیدی، امیر جعفری، مهسا طهماسبی، دانیال غفارزاده، سروش صحت، سیروس گرجستانی، هادی کاظمی، رامبد جوان , ندا عقیقی و آناهیتا درگاهی به هنرمندی پرداخته‌اند.

www.araas .ir 16 3 - عکس و بیوگرافی ندا عقیقی

ندا عقیقی سریال حورا

سریال حورا به کارگردانی رضا کمالی و تهیه کنندگی جواد فرحانی است. داستان سریال دارای مضمونی خانوادگی بوده و داستان آن حول محور زندگی خواهر و برادری می‌چرخد که فرزندانشان بزرگ شده و حالا با چالش‌های بسیاری روبرو هستند.
بازیگران این سریال عبارتند ازفاطمه گودرزی، ایرج نوذری، مهروز ناصر شریف، عرفان ابراهیمی و مرجان قمری و ندا عقیقی در نقش ماهور ایفای نقش کرده اند.

 

www.araas .ir 28 2 - عکس و بیوگرافی ندا عقیقی

www.araas .ir 30 2 - عکس و بیوگرافی ندا عقیقی

www.araas .ir 31 2 - عکس و بیوگرافی ندا عقیقی

ندا عقیقی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا