آنلی بیتونامام صادقککنهمحمد ابن سیرین

تعبیر خواب کنه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

[ad_1]

تعبیر خواب کنه🐜

کنه حیوانی است که به بدن حیوانات می چسبد و از خون آنها تغذیه می کند. در واقع این حیوان نوعی انگل است. با این تفاسیر تعبیر این خواب میانه است. برخی از تعابیر این رویا عبارت است از: همسر، اموال و دارایی، خدم و حشم و …
در ادامه ما برای شما عزیزان تعابیر دقیق از این خواب را دسته بندی کرده ایم. برای یافتن تعبیر خواب خود با تاروت رنگی همراه باشید.🌹

تعبیر خواب کنه

تعبیر خواب کنه بر اساس نظر معبر 👴

از نظر امام جعفر صادق (ع)👳‍♂️

از نظر امام جعفر صادق (ع) دیدن کنه در عالم رویا سه تعبیردارد:
✔️تعبیر اول، نشانگر خانواده، همسر و یار شما می باشد.
✔️تعبیر دوم، می تواند تصویری از خدم و حشم، خدمتگزاران و کارکنان زیر دست شما باشد.
✔️تعبیر سوم، نشانگر اموال، دارایی،
ثروت و مال و منالت شماست.
✍️اگر در خواب دیدید که کنه را کشتید، این خواب نشانگر نقص و کمبود سه تعبیر بالا می باشد.
در واقع شما در زندگی تان اموال و دارایی کمی دارید و حتی نمی توانید یک همسر برای خود اختیار کنید.
✍️اگر در خواب دیدید که کنه ها را را از خود جدا می کردید و روی زمین می انداختید، این خواب تعبیرش این است که چیزی پنهان و به طور ناگهانی به شما خواهد رسید که از جانب آن شما متفکر تر از قبل خواهید شد. احتمال دارد یکی نیروی غیبی باشد و یا اینکه به درک روحی بالایی برسید.

از نظر محمد ابن سیرین👴

از نظر محمد ابن سیرین کنه در عالم رویا تعبیرش همسر و بانوی شما می باشد.
✍️اگر در خواب دیدید که کنه بدن و تن شما را نیش می زند و یا می خورد، به همان اندازه که این کنه بدن شما را بخورد، مقداری از اموال و دارایی هایتان از بین خواهد رفت و احتمال دارد برای جبران یک خسارت مقداری از مالتان را تلف کنید.
✍️اگر در خواب دیدید که روی بدن چهارپایان و حیوانات اهلی شما کنه وجود داشت، این خواب نشان می دهد که شما از جهت داشتن این چهارپایان به مردم سود و فایده می‌رسانید و یا اینکه استفاده مردم از دام های شما بیشتر از شخص خودتان است. شاید این رویا ناشی از ضعف شما از بابت این موضوع باشد.

از نظر آنلی بیتون👴

از نظر آنلی بیتون اگر در خواب دیدید که کنه ها روی بدن شما راه می رفتند، این رویا نشانگر اوضاع اقتصادی و مالی نابسامان و به هم ریخته تان می باشد. شاید اکنون در شرایطی قرار دارید که اصلاً رضایت ندارید و حس می کنید که رو به زوال و نابودی هستید.
✍️اگر در خواب دیدید که کنه را روی بدن خودتان له کردید و کشتید، این رویا نشانگر این است که از سمت دشمنان خیانتکار و نادان دچار آزار و اذیت خواهید شد. امکان درگیر شدن با آنها بسیار بالاست.
✍️اگر در خواب دیدید که کنه های بسیار بزرگی بر روی تنه یک درخت وجود داشتند، این رویا نشان می‌دهد که دشمنان شما با بی انصافی و بی رحمی تمام تلاش می‌کنند که اموال و دارایی‌های شما را از دستتان در بیاورند و صاحب شوند.

تعبیر خواب کنه بر اساس موضوع آن 📋

✔️خورده شدن خون توسط کنه

اگر در خواب دیدید که کنه به بدن شما چسبیده بود و خون شما را می خورد، تعبیر این خواب نشان دهنده این است که همسر شما باعث می شود مقداری از اموال و دارایی تان را بیهوده از دست بدهید.



رای

مطلبو دوست داشتی؟

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

کپی برداری ممنوع !

© تمامی مطالب سایت ثبت شده و کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب سایت تاروت رنگی به هر نحو غیر مجاز می باشد.

هر گونه کپی برداری از محتوای سایت تاروت رنگی پیگرد قانونی دارد.

استفاده از مطالب سایت تاروت رنگی در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا